Сьогодні ми проводимо багато навчальних заходів в онлайн форматі, адже така форма є найбільш гнучкою та розширює можливості в отриманні нових професійних знань для фахівців фінансових установ.

Для максимального використання можливостей та переваг, які надає учасникам онлайн навчання, на численні запити наших учасників ми також пропонуємо придбати доступ до відеозаписів та матеріалів онлайн заходів!

Відеозаписи трансляції заходів включають в себе виступ інструктора та презентаційні матеріали (за наявності), які були надані учасникам під час проведення навчання. Це чудова можливість дізнатися відповіді на питання, що обговорювалися під час вебінару, навіть якщо ви не мали змогу взяти участь у обговоренні особисто!

ЗАРАЗ ДОСТУПНІ ЗАПИСИ НАВЧАЛЬНИХ ЗАХОДІВ З ТАКИХ НАПРЯМІВ:

Вебінари за перше лютий - серпень 2025 року (вебінари за 2024р. - нижче)

Дата проведення

Назва

Тривалість (год.)

Вартість*

17 лютого 2025

Документарний акредитив – нормативні документи, особливості та ризики використання. Розгляд практичних моментів використання акредитивів (в т.ч. резервних), шляхи мінімізації ризиків сторін-учасників угоди

 5

4800

Короткий зміст:

1.Терміни та обов'язки основних учасників згідно UCP 600 та Національного законодавства України (чинної редакції).

2.Який акредитив обрати за угодою - підтверджений чи непідтверджений? В чому ризик – для Сторін угоди та Банків на практиці?

3.Платіжна частина контракту - як фундамент майбутньої угоди.

4.Вимоги до документів за акредитивом - їх відображення у тексті акредитиву – формі МТ700.

5.Схема роботи акредитиву, відповідальність Банків та кожного з учасників, коли щось пішло не за планом.

6.Основні та додаткові документи що перевіряються Банками для здійснення платежу за акредитивом - належне/неналежне їх представлення, притаманні ризики не оплати документів та шляхи їх мінімізації на етапі підготовки контракту.

7.Акредитиви з пост-імпортним фінансуванням, Пост-імпортне фінансування за участі ЕКА та їх аналогів.

8.Шахрайські схеми використання "акредитиву", як не потрапити на гачок та вберегтись від обману.

Інструктор:

Дмитро Цвик - Керівник напряму продажів продуктів торговельного фінансування Управління Документарного бізнесу та торговельного фінансування АТ «Укрексімбанк».

 24 лютого 2025

Регуляторні вимоги до роботи з НПА в Україні

 4

4620

Короткий зміст:

  1. Огляд регулятивних документів
  2. Корпоративне управління
  3. Стратегія та Оперативний план
  4. Прийняття рішення
  5. Сегментація заборгованості
  6. Система раннього реагування
  7. Реструктуризація заборгованості
  8. Судове і позасудове врегулювання
  9. Управління стягнутим майном
  10. Залучення колекторських компаній
  11. Списання заборгованості
  12. Продаж заборгованості
  13. Захист прав споживачів

Інструктор:

Сергій Кузьменко - Керівник Департаменту з управління проблемною заборгованістю АТ КБ «ПРИВАТБАНК»

26 лютого 2025

Корпоративне управління в банках: організація функції та впровадження найкращих практик

3

5940

Короткий зміст:

1. Основи корпоративного управління

2. Регуляторні вимоги та особливості корпоративного управління в Україні

3. Організаційна структура та функціональні ролі в банках

4. Ризики та етика в корпоративному управлінні

5. Корпоративне управління в банківських групах

6. Аналіз кейсів та дискусія

Інструктор:

Катерина Мартиненко - експерт з корпоративного управління, керівниця корпоративного управління АТ КБ ПриватБанк.

14 березня 2025

Система управління ризиками у фінансовій компанії

6

5400

Короткий зміст:

1. Загальна концепція управління ризиками в фінансовій компанії

2. Організаційне та функціональне забезпечення ризик-менеджменту в фінансової компаніях

3. Управління ключовими ризиками фінансової компанії

4.Операційний ризик

4.Кредитний ризик

5. Ризик ліквідності

6. Валютний ризик

Інструктор:

Костянтин Уваров – к.е.н., Головний ризик-менеджер (CRO) ТОВ "АВЕНТУС УКРАЇНА", досвідчений фахівець з питань управління ризиками.

25 березня 2025

Ефективне використання технологій «штучного інтелекту»

6,5

5400

Короткий зміст:

1. Визначення «штучного інтелекту». Термінологія. Стан галузі зсередини. Перспективи регулювання. Вплив технології на профіль ризиків (стратегічний, операційний, комплаєнс) та схильність до ризику.

2. Роль штучного інтелекту (ШІ) в аудиторських процесах. Умови і межі використання в рамках ГСВА. Кейси використання моделей аудиторськими фірмами та корпоративним середовищем. Виклики використання: обмежена ефективність, нестача навичок користувачів, викривлення сприйняття можливостей, надшвидкий (тижні) темп розвитку галузі.

3. Використання технологій ШІ для аналізу фінансової звітності, зокрема, управлінських оцінок. Використання ШІ-інструментів, вбудованих в корпоративні системи або впроваджених в компанії. З’ясування функцій інструментів, виявлення інструкцій і рекомендацій постачальників, вивчення практики ефективного використання інструментів, участь у влаштуванні операційних процесів використання (умов доступу, контролю якості, обробки помилок, протоколи за збоїв).

4. Використання великих мовних моделей для навчання працівників: систематизація особистих знань спеціалізованими ШІ-інструментами, планування взаємодії з тими, хто навчається (кейси, тести, варіанти підходів), брейн-шторм, довідкова інформація англійською, приблизні резюме завантажених попередньо даних. Програмування моделей (промптинг) для отримання кращих результатів.

Інструктор:

Анастасія Конопльова - CISA, CRISC, CDPSE; CISA, CRISC, CDPSE Trainer, власник та директор LLC UAG

18 березня 2025

Організація процесу управління процентним ризиком банківської книги

3,5

3900

Короткий зміст:

1. Мета, завдання та основні принципи управління процентним ризиком банківської книги;

2. Методи та інструменти, які використовуються для вимірювання, моніторингу та контролю за процентним ризиком банківської книги;

3. Лімітування, ризик апетити та сценарії зміни процентної ставки;

4. Файли статистичної звітності 7FX та 7GX.

Інструктор:

Дмитро Кмітюк – керівник напряму управління контролю ринкових ризиків Департаменту з ризик-менеджменту АТ «Укрексімбанк».

24 березня 2025

Окремі питання оцінки достатності капіталу за процесом ICAAP

3

4800

Короткий зміст:

1. Мета процесу ІСААР та ключові елементи ІСААР, зокрема, економічна та нормативна перспективи, стрес-тестування в ICAAP

2. Підходи Національного банку до оцінки звітів ІСААР

3. Типові недоліки звітів ІСААР за результатами оцінки у 2024 році – розбір прикладів

Учасники круглого столу:

Лариса Паламарчук - Керівник управління інтегрованого аналізу ризиків банків Департаменту інтегрованого нагляду за банками Національного банку України

Віталій Кузьменко - Менеджер Департаменту інтегрованого нагляду за банками Національного банку України

Юлія Ворчак – Директор Департаменту управління ризиками АБ «Укргазбанк»

Юлія Савуляк – Директор Департаменту інтегрованого ризик менеджменту АТ «Райффайзен Банк»

 

11 березня 2025

Практика планування внутрішніх ІТ-аудитів 2025 за обмежених компетенцій за міжнародними стандартами

6,5

5400

Короткий зміст:

1. Що плануємо: обсяг внутрішніх ІТ-аудитів і оцінок за поточними вимогами

Оцінки за пост. НБУ 58, 95, 43, 116, SWIFT CSP, супроводження зовнішнього аудиту кібербезпеки за 178 постановою; ІТ аудити за планом ВА, складеним на підставі оцінки ризиків (на рівні банку та/або групи).

2. Як планувати: вимоги міжнародних стандартів щодо планування (GIAS 9.4 План внутрішнього аудиту, 13.1-13.6 Ефективно планувати завдання), компетенцій (GIAS 3.1 Компетентність, 10.2 Управління людськими ресурсами, 2.2 Збереження об’єктивності) і залучення експертів (GIAS 9.5 Координація діяльності і покладання на роботу, 12.1 Внутрішня оцінка якості; ITAF 1206, 2206 Використання роботи інших експертів).

Залучення експертів до планування.

3. Як втілювати плани: ротація/аутсорсинг/аутстаффінг/ко-стаффінг, постачальники, експерти, навчання, бюджетування, контроль якості. Вплив планування на результати.

Інструктор:

Анастасія Конопльова, CISA, CRISC, CDPSE; CISA, CRISC, CDPSE Trainer, власник та директор LLC UAG.

18 квітня 2025

Вимоги законодавства та НБУ у сфері фінансового моніторингу, особливості застосування законодавства з ПВК/ФТ в період воєнного стану

3

6840

Короткий зміст:

1. Роль та місце Наглядової Ради банку в системі ПВК/ФТ  банку

2. Основні ризики ПВК/ФТ в Україні, відповідно до типологічних досліджень ДСФМУ

3. Вимоги законодавства в частині Організації системи ПВК/ФТ в банках

4. Відповідальність за порушення вимог законодавства в сфері ПВК/ФТ

5. Інструменти контролю радою банку ризик-профілю у сфері ПВК/ФТ із використанням автоматизованих систем оцінювання та звітності

Інструктор:

Олег Єфремов — Член Правління, головний комплаєнс-менеджер - директор департаменту комплаєнсу та протидії легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом АТ «ПРАВЕКС БАНК».

Наталія Сігал - експерт з питань фінансового моніторингу із 20-річним стажем у сфері ПВК/ФТ. Займала посади відповідального працівника в "НоваПей", "Кристалбанк"

23 квітня 2025

Побудова комплексної системи захисту інформації у фінансовій компанії: від початку до впровадження

6

5400

Короткий зміст:

В ході семінару Ви зможете знайти для себе відповідь на наступні питання:

  • Поняття інформаційної безпеки;
  • Поняття кібербезпеки;
  • В чому різниця?
  • Нормативна база України (загальні вимоги НБУ)
  • Стандарти серії ІSO 2700 огляд:

Огляд стандарту ISO 27001

    • Що таке Системи управління інформаційною безпекою (ISMS) та чому їх слід впроваджувати?
    • Управління інформаційною безпекою
    • Управління ризиками
    • Відповідність законодавчим та нормативним вимогам
    • Довіра зацікавлених сторін
    • Поліпшені можливості для бізнесу:
    • Постійне вдосконалення
    • Чому ISO 27001 такий популярний?
    • Підхід, що ґрунтується на оцінці ризику
    • Вимоги до відповідності
    • Бізнес-вимоги
    • Постійне вдосконалення
    • Принципи стандарту ISO 27001
    • Процесний/Комплексний Підхід:
    • Документування та прийняття рішень, заснованих на фактичних даних:
    • ДОДАТКИ ДО СТАНДАРТУ - що та де знаходиться
  • З чого почати побудову системи захисту інформаційних активів;
    • Проведення інвентаризації інформаційних активів;
    • Створення переліку критичних процесів;
    • Створення документації та опису процесів у прив’язці до інформаційних систем;
    • Побудова кар процесів;
  • Створення нормативної бази:
    • Існуючі нормативні документи;
    • Вимоги міжнародних та Українських стандартів;
    • Вимоги до основних документів з інформаційної безпеки;
    • Вимоги до основних документів з безперервності бізнесу;
    • Створення покрокового плану впровадження системи управління інформаційною безпекою;
    • Порядок контролю та обробки інцидентів, забезпечення адекватного реагування на інциденти;
    • Впровадження систем контролю та управління інформаційною безпекою;
      • Основні системи, оцінка доцільності їх впровадження.
  • Оцінка ефективності системи управління ІБ.

Інструктор:

Олексій Сіраков – CISO Директор департаменту управління інформаційної безпеки та безперервності бізнесу АТ «Правекс Банк».

17 квітня 2025

Практика проведення стрес-тестування операційного ризику в банках України

4

4800

Короткий зміст:

1. Інструменти оцінки операційного ризику та задачі стрес-тестування

2. Вимоги НБУ до здійснення стрес-тестування ОР в банку

3. Сценарний метод стрес-тестування:

4. Метод Монте-Карло

5. Метод максимального збитку

6. Порівняння отриманих результатів:

7. Результати стрес-сценаріїв

8. Дії CRO за результатами проведення стрес-тестування

9. Практичні поради для якісного стрес-тестування ОР

Інструктори:

Ксенія Шлапацька - Начальник Управління загальнобанківських та операційних ризиків Департаменту загальнобанківських ризиків АТ «Перший український міжнародний банк».

Євген Рудь - Керівник Департаменту управління операційним ризиком АТ «А-Банк»

29 квітня 2025

Керування даними. Міжнародний досвід

6,5

5400

Короткий зміст:

1.Корпоративне управління даними: поточний стан практик, наявні фреймворки, шляхи впровадження, ключові складові: архітектура, якість, безпека, зв’язки. Приклади: бізнес-моделі FAANG, проєкти мобільних операторів, проєкти банків і фінтеха; BankID.

2.Ролі і компетенції керування даними: власники, розпорядники,  зберігачі, архітектори, аналітики, інженери; data scientists, chief data officers. Приклади: спільноти фахівців, ринок праці фахівців.

3.Підґрунтя управління даними: визначення даних, функції даних (master, meta, raw, reference). Приклади: агрегатори публічних даних.

4.Технічне забезпечення управління даними: структури даних, інфраструктура зберігання і обробки, включаючи хмарні послуги. Приклади: всередині постачальників хмарних послуг.

5.Зв’язок «штучного інтелекту» та  керування даними: сукупно спроможні бути джерелом доданої вартості. Приклади: оптимізація співробітників, все ще майбутні бізнес-кейси ШІ-агентів, системи проти шахрайства.

Інструктор:

Анастасія Конопльова, CISA, CRISC, CDPSE; CISA, CRISC, CDPSE Trainer, власник та директор LLC UAG.

28 квітня 2025

Фінансовий лізинг: Бухгалтерський облік, відображення у фін звітності та оподаткування

5

4200

Короткий зміст:

1. Сутність фінансового лізингу:

2. Первісне визнання фінансового лізингу:

3. Подальше визнання фінансового лізингу

4. Модифікація лізингових договорів

5. Особливості розкриття лізингу у фінансовій звітності

6. Податкові аспекти фінансового лізингу

Виступаючі:

Ольга Значкова - АССА, к.е.н., експерт з МСФЗ AC Crowe Ucraine, партнер проекту IFRS Solution

Джурилюк Людмила - АССА, податковий адвокат, керівник практики оподаткування ТОВ «Кінстеллар Україна»,

5 травня 2025

Податкові спори банків - огляд актуальної судової, роз'яснювальної та перевірочної практики

3

3600

Короткий зміст:

1. Операції банків с партнерами на ФОП - розглядаємо актуальну судову практику

2. Виплати нерезидентам, у тому числі, за послуги ІТ, інформатизацію та інформацію - ПДВ та податок на репатріацію

3. ⁠Продаж заставного майна і ПДВ

4. Операції з цінними паперами - фінансовий результат при продажу з переоцінкою, яка за обліковою політикою враховується у капіталі

5. Безнадійна заборгованість за правилом 360 днів - на яку дату потрібно визначати виключні обставини, видачі кредиту чи списання заборгованості (наявність трудових відносин, пов'язаність)

6. Актуальні роз’яснення ДПС з банківських питань

7. ⁠Актуальна практика поведінки податкової служби під час перевірок

Висупаючі:

Віталій Смердов - Керуючий партнер юридичної компанії First Pro Tax, Директор Палати податкових консультантів.

Вікторія Власенко – адвокат, Партнер податкової практики юридичної компанії First Pro Tax, Керівник напрямку податкових аудитів та супроводження податкових перевірок.

15 травня 2025

Дотримання прав споживачів при врегулюванні проблемних кредитів для фінансових компаній

4

4800

Короткий зміст:

  1. Нормативно-регуляторні документи
  2. Споживач і споживчий кредит
  3. Врегулювання заборгованості
  4. Черговість погашення заборгованості
  5. Реструктуризація заборгованості
  6. Дострокове повернення кредиту
  7. Відповідальність споживача / боржника
  8. Взаємодія при врегулюванні боргу
  9. Способи взаємодії
  10. Отримання даних 3х осіб
  11. Вимоги до персональних даних
  12. Вимоги до взаємодії
  13. Перша взаємодія
  14. Взаємодія з 3ми особами
  15. Запис взаємодії
  16. Використання Альфа-імені
  17. Особисті зустрічі
  18. Залучення колекторських компаній
  19. Контроль колекторських компаній
  20. Вимоги передачі функцій на аутсорсинг
  21. Вимоги до організації співпраці з колекторами
  22. Інформування НБУ про договори з Колекторами
  23. Розміщення довідкової інформації для споживачів
  24. Відступлення права вимоги
  25. Захищені категорії на час військового стану
  26. Державне регулювання та нагляд
  27. Вимоги щодо етичної поведінки
  28. Відповідальність за порушення вимог

Інструктор:

Сергій Кузьменко - Керівник Департаменту з управління проблемною заборгованістю АТ КБ «ПРИВАТБАНК»

8 травня  2025

Підготовка та проведення обов’язкової щорічної зовнішньої або внутрішньої незалежної оцінки локальної інфраструктури SWIFT в установах банків. Забезпечення вимог програми безпеки користувачів Swift customer security programme (CSP). Деякі особливості використання payment controls.

6

5100

Короткий зміст:

1.    Вступне слово Генерального директора КОМПАНІЇ PROFIX Геннадія КУБЛАНОВСЬКОГО.

2.    Програма безпеки клієнтів Swift (CSP). 

3.    Система контролю безпеки користувачів (CSCF).

4.    Політика контролів безпеки користувачів

5.    Процедура оцінювання. Основні положення.

6.    Оцінювання у приміщенні установи або у віддаленому режимі.

7.    Елементи контролю що не входять до сфери застосування CSP.

8.    Основні відмінності Swift Customer Security Controls Framework v2025 (CSCF v 2025) від версії 2024.

9.    Типи інфраструктури підключення. Аутсорсинг.

10.   Зміни, що планується поетапно впровадити у Swift Customer Security Controls Framework  до 2028 року.

11.   PCS, Реалізація відповідності контролю 2.9 CSP шляхом використання Payment Controls. Пропозиція для Українського ринку по PCS.

12.   Питання та відповіді щодо програми тренінгу.

Виступаючі:

Олег Немчен - Certified ISO/IEC 27001 Lead Auditor, 2025 Swift Certified Assessor – Customer Security Programme Assessment label, більш ніж 20 років досвіду роботи на керівних посадах в банках України по напрямках ІТ та ІБ.

Володимир Хоміч - Certified ISO/IEC 27001 Lead Auditor, 2025 Swift Certified Assessor - Customer Security Programme Assessment label, більш ніж 5 років досвіду в банках України по напрямках ІТ та ІБ, 3 роки досвіду роботи в ІТ у Рахунковій Палаті України.

Анастасія Синельник – Certified SWIFT Service Bureau On-boarding specialist, PROFIX GROUP sales team

Тетяна Гонтар - Certified SWIFT Service Bureau On-boarding specialist, PROFIX GROUP sales team

15 травня 2025

Круглий стіл «Закон «про платіжні послуги» - підсумки року»

4

4200

Короткий зміст:

1. Які процеси змінило платіжне законодавство.

2. «Неналежний платник» vs «Неналежний отримувач»

3. Документи для «Неналежного отримувача»

4. Чи потрібні зміни законодавства?

5. Вимоги до багатофакторної ідентифікації 

Виступаючі:

Олександр Савченко - Заступник начальника управління-начальник відділу розслідування зовнішнього шахрайства Департаменту безпеки АТ «Перший український міжнародний банк»

Олександр Карнаухов - Аналітик Фрод –моніторингу. Департамент Фрод –моніторингу АТ «УНІВЕРСАЛБАНК»

Максим Ядвіга - Начальник Управління моніторингу та безпеки платіжних операцій АТ “Ідея Банк”

Олексій Сіраков – CISO Директор департаменту управління інформаційної безпеки та безперервності бізнесу АТ «Правекс Банк»

2 червня 2025

Сучасні підходи до банківських гарантій: правові, ризикові та фінансові аспекти

5

 

4500

 

Короткий зміст:

1. Загальні питання щодо банківських гарантій

2. Юридичні аспекти

3. Ризики та їх мінімізація

4. Операційний супровід гарантій

5. Практичні кейси та дискусії

Інструктор:

Дмитро Цвик - Керівник напряму продажів продуктів торговельного фінансування Управління Документарного бізнесу та торговельного фінансування АТ «Укрексімбанк».

5 червня  2025

Глобальні стандарти внутрішнього аудиту – подальші кроки у процесі безперервного вдосконалення

3

4800

Короткий зміст:

1.    Огляд основних напрямків змін, запроваджених у Глобальних стандартах внутрішнього аудиту

2.    Запровадження нових тематичних вимог, які допоможуть службам внутрішнього аудиту зосередитися на ключових сферах ризику

3.    Подальші кроки для підготовки до майбутнього зовнішнього оцінювання

Виступаючі:

Анна Мех - Директор Департаменту внутрішнього аудиту (CAE) ПАТ «Перший український міжнародний банк», CIA.

Олена Бібіч – Директор Департаменту внутрішнього аудиту АТ «ОТП Банк»

5 червня 2025

Private banking & wealth management: побудова ефективної роботи із заможними клієнтами (high net worth individual)

8

6000

Короткий зміст:

1. Етапи формування та розвитку бізнесу Private Banking.

2. Аналіз ринку клієнтів – власників величезного стану.

3. Побудова системи комплексного обслуговування VIP клієнтів банку.

4. Формування збалансованого продуктового ряду банківських послуг і продуктів для HNWI клієнтів.

5. Наповнення продуктового ряду інвестиційними та страховими продуктами.

6. Управління сімейним капіталом клієнтів HNWI

7. Аналіз існуючого досвіду некоректної побудови моделі обслуговування клієнтів-власників великого фінансового стану.

8. Розвиток та робота з персоналом, політика підвищення та контролю якості.

9. Технології формування та управління лояльністю клієнтів.

10. Перспективні напрями розвитку обслуговування заможних клієнтів фінансовими установами.

11. Сучасні виклики промисловості з управління приватним великим капіталом

Міжнародні нормативи контролю та звітності

Інструктор:

Олексій Алєксандров  - Доктор економічних наук, MBA. Віце-Президент, Керівник напрямку Private Banking RCB Bank, Люксембург.

 

12 червня 2025

Окремі питання захисту ІТ систем. Протидія зламу

3

3900

Короткий зміст:

1. Чи можливо повністю захистити IT-систему від злому, чи це лише питання часу?

2. Які нові методи соціальної інженерії використовують хакери для проникнення в системи?

3. Як впровадження штучного інтелекту змінює підходи до кібербезпеки?

4. Чи є етичні хакери надійним рішенням для тестування безпеки систем?

5. Які найбільші помилки допускають компанії при побудові систем кібербезпеки?

6. Чи можуть малі та середні підприємства дозволити собі ефективний захист від кібератак?

7. Як впливає віддалена робота на безпеку IT-систем, і які заходи необхідно вжити?

8. Чи варто компаніям розглядати можливість співпраці з хакерами для покращення своїх систем безпеки?

9. Які нові технології та інструменти з'являються для протидії сучасним кібератакам?

Виступаючі:

Тарас Лобода – Директор Департаменту інформаційної безпеки – Член Правління АТ «УНІВЕРСАЛБАНК»

Максим Ященко - Начальник Служби Інформаційної Безпеки АТ «УКРСИББАНК»

 

24 червня 2025

Програмі підвищення кваліфікації Членів Наглядових рад та Правління банків «Оцінка ефективності системи внутрішнього контролю банку Третьою лінією (внутрішній аудит)»

4

8340

Короткий зміст:

1.    Огляд Концепції внутрішнього контролю COSO

2.    Середа контролю

3.    Оцінка ризиків

4.    Контрольні дії

5.    Інформація та комунікації

6.    Моніторинг діяльності

Інструктор:

Анна Мех - Директор Департаменту внутрішнього аудиту (CAE) ПАТ «Перший український міжнародний банк», CIA.

23 - 24 червня 2025

Менеджмент сервісу

8

6000

Короткий зміст:

 Історія сервісу.          

1. Сучасні технології та їх вплив на розвиток сервісної стратегії бізнесу.

2. Сучасна парадигма менеджменту клієнтоорієнтованої організації.

3. Сучасний клієнт     

4. Сервіс. Нововведення і принципи ХХI століття.    

5. Сервісна стратегія організації.       

6. Компоненти клієнтського досвіду, управління їм.

7. Стандарти сервісу.

8. Технології формування і управління лояльністю клієнтів.            

9. Якість як складовий елемент сервісної стратегії банку.   

10. Робота з персоналом.       

11. Практичні ідеї сервісу.     

Інструктор:

Олексій Александров - Доктор економічних наук, MBA. Віце-Президент, Керівник напрямку Private Banking RCB Bank, Люксембург.

22 липня 2025

Загальні підходи до побудови інформаційної безпеки та безперервності бізнесу в Україні. Актуальні питання кіберзахисту

3

6840

Короткий зміст:

  1. Що таке інформаційна безпека та ВСР
  2. Основні вимоги до впровадження:

o  Вимоги законодавства;

o  Огляд стандартів ISO 27001/27002 – з чого почати, основні питання;

o  Огляд нормативної бази для банківського сектору:

Інструктор:

Олексій Сіраков – CISO Директор департаменту управління інформаційної безпеки та безперервності бізнесу АТ «Правекс Банк».

18 серпня 2025

Акредитиви в локальній та міжнародній торгівлі: ризики, кейси, рішення

6

4200

Короткий зміст:

1. Вступ до теорії та практики використання акредитивів

2. Ризики для сторін, банків, посередників

3. Реальні кейси з практики України та інших країн

4. Рішення та рекомендації для банків

5. Підсумки та Q&A.

Інструктор:

Дмитро Цвик - Керівник напряму продажів продуктів торговельного фінансування Управління Документарного бізнесу та торговельного фінансування АТ «Укрексімбанк».

14 серпня 2025

Круглий стіл – обговорення «Майбутнє банківської сфери з використанням ШІ. Забезпечення безпеки – напрями, проблематика»

4

4800

Короткий зміст:

1. ТОР 10 загроз використання ШІ

2. Використання ШІ в різному банківському програмному забезпеченні (складність задач та рівнів алгоритмів)

3. Рівні доступу та прав: Питання пов’язані з незрозумілістю хто має доступ , де зберігається і ким може використовуватися база завдань і результатів роботи ШІ (дотримання стандартів ISO, PSI DSS, та вимог НБУ)

4. Проблематика зустрічної ідентифікації і як наслідки організація зустрічних запитів (хто кого буде вчити?)

5. Проблематика пов’язана з використанням ШІ працівниками з різних гаджетів, у тому числі з робочих та особистих.

6. Проблеми безпеки віддаленої роботи (відкриті канали) і використання ШІ 

Виступаючі:

Олександр Савченко - Заступник начальника управління-начальник відділу розслідування зовнішнього шахрайства Департаменту безпеки АТ «Перший український міжнародний банк»

Тарас Лобода – Директор Департаменту інформаційної безпеки – Член Правління АТ «УНІВЕРСАЛБАНК»

Максим Ященко - Начальник Служби Інформаційної Безпеки АТ «УКРСИББАНК»

Андрій Книр – Заступник Директора департаменту ІТ розробки АТ«КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК»

22 серпня 2025

Регуляторні  вимоги до роботи з  НПА в Україні. Аудит процесів управління НПА.

6

5400

Короткий зміст:

Блок 1. Загальні вимоги до управління НПА

Блок 2. Дотримання етичних норм

Блок 3. Організація аудиту процесів управління непрацюючими активами

Виступаючі:

Сергій Кузьменко – Директор з управління НПА АТ КБ «ПРИВАТБАНК»

Юлія Небесенко - Директор Департаменту внутрішнього аудиту АТ «Укрексімбанк»,

Дата проведення

Назва

Тривалість (год.)

Вартість*

4 липня 2024

Круглий стіл «Соцінжиніринг: останні тенденції та методи протидії»

 6 год.

5100

Короткий зміст:

  1. Соцінжиниринг - вступ, статистика
  2. Передумови виникнення, соціальні, психологічні, культурологічні аспекти.
  3. Вплив на внутрішні ресурси. Соцінжиниринг - загальна класифікація загроз. Основна схема впливу
  4. Внутрішні загрози. Інструменти запобігання та протидії. Різновиди внутрішніх загроз. Правила для співробітників - як не стати жертвою
  5. Соцінжиниринг та антифрод. Інструменти запобігання та протидії. Правила
  6. Антифрод “by default” в клієнтських сервісах: сервісні моделі, стійкі до фроду.
  7. Протидія  - активності
  8. Протидія - навчання для дітей та людей похилого віку
  9. Взаємодія з засобами масової інформації та правоохоронними органами
  10. Взаємодія всередині банківського сектору
  11. Протидія - адресні комунікації
  12. Вимірювання ефективності протидії
  13. Бачення як повинен протидіяти ринок

Виступаючі:

Олександр Соколовський - експерт по fraud-management, екс-керівник Департаменту фрод-менеджменту ПриватБанку.

Олександр Савченко - Заступник начальника управління-начальник відділу розслідування зовнішнього шахрайства Департаменту безпеки АТ «Перший український міжнародний банк»

Дмитро Янішевський - Начальник управління інформаційної безпеки АТ «ОТП Банк»

Олексій Сіраков – CISO Директор департаменту управління інформаційної безпеки та безперервності бізнесу АТ «Правекс Банк».

Богдан Горохівський - Директор Виконавчий, напрямок безпеки АТ «Кредобанк»

 

 5 липня 2024

Зарплатно-звітні зміни. Оновлено об’єднану зарплатну звітність. ЄСВ, ПДФО, ВЗ: нарахування 2024. Перевірки ПФУ. Середня зарплата. Індексація.

 2 год. 

3000

Короткий зміст:

  1. Зарплатна звітність: зміни ІІ кварталу. Нові позначки, ознаки доходів
  2. Заповнення додатків 1, 4ДФ, 5 Зарплатної звітності:
  3. Мобілізовані працівники з виплатою та без виплати
  4. Померлий працівник (у поточному та минулих періодах)
  5. Лікарняні минулого місяця, що виплачені в наступних місяцях
  6. Виплати звільненим працівникам
  7. Добровільне медичне страхування
  8. Додаткове благо в негрошовій формі
  9. Допомоги працівникам та членам їх сімей
  10. Виплати за договорами ЦПХ поточного та минулого періодів
  11. ЄСВ-2024: правила нарахування, доплата ЄСВ до мінімальної зарплати, виправлення помилок
  12. ПДФО, військовий збір: оподатковувані та неоподатковувані доходи
  13. ПЕРЕВІРКИ ПФУ: до кого завітають, що та як перевіряють, які штрафи очікувати?
  14. СЕРЕДНЯ ЗАРПЛАТА-2024:
  15. Працівник оновлював дані в ТЦК в робочий день: як оплатити?
  16. Компенсація відпустки мобілізованим та звільненим: правила нарахування та виплати
  17. Лікарняні нарахування та виплати
  18. ІНДЕКСАЦІЯ зарплати: коли починати в 2024 році, на скільки підняти оклади та зо робити із залишками сум індексацій грудні 2022

Інструктор:

Тетяна Мойсеєнко – незалежний консультант з оподаткування, експерт з трудового права та оплати праці. Досвід консалтингової роботи 20 років, практичний досвід понад 25 років.

16 липня 2024

Програма підвищення кваліфікації членів Наглядових Рад та Правління банків: Інформаційні технології на порядку денному наглядової ради

3 год.

7920

Короткий зміст:

1.Щодо ІТ стратегії горизонту 2026.

  • Open banking. Як миттєві платежі і відкритий банкінг роблять з ІТ бізнес-підрозділ. Економіка АРІ. Відповідність в рамках регуляторних концепцій. Вплив на стратегію і партнерські відносини між надавачами послуг.
  • Автоматизація операційної діяльності. Яка вимагається відповідністю   та потребує погашення технічного боргу в інфраструктурі, що суттєво впливає на капітал (до третини).
  • Рішення щодо схильності до ІСТ ризику. Кращі практики EBA, зміни EU DORA.

2. Хмарні послуги на порядку денному.

  • Суб’єкти хмарних послуг, розподіл відповідальності між ними.
  • Зміни ІТ-архітектури і процесів з впровадженням хмарних послуг:
  • що таке cloud native, site reliability engineering, cybersecurity mesh. Вплив цих змін на управлінські рішення.
  • Про оверсайт Радою переходу в хмару: дані, інфраструктура, безперервність, бюджет.

3. Машинне навчання і штучний інтелект (AI) на порядку денному

  • Про історію, спектр і можливе майбутнє технологій АІ.
  • Формування політики використання AI: який, ким, де, для чого. З огляду на створюване регулювання.

Інструктор:

Анастасія Конопльова, CISA, CRISC, CDPSE; CISA, CRISC, CDPSE Trainer, власник та директор LLC UAG (безперервність з 1999 року), магістр економіки (економічна кібернетика).  

17 липня 2024

Круглий стіл - Плани відновлення діяльності в банках України – Актуальні та проблемні питання

 

4 год.

 

4200

Короткий зміст:

  1. Стрес-тестування. Які стрес-сценарії розробляли (єдиний макро, специфічні)?
  2. Трігер-моніторинг
  3. Відновлення діяльності
  4. Загальні питання

Виступаючі:

Інеса Петренко - Керівник з питань аналізу та звітування Департамент інтегрованого ризик-менеджменту Райффайзен Банк

Орест Кореновський – Директор виконавчий з Управління ризиками АТ «Кредобанк»

22 липня 2024

Гарантійні операції банків: регулювання, теорія та практика використання. Мінімізація ризиків

5 год.

4800

Короткий зміст:

  1. Правові аспекти регулювання, умов надання, а також отримання банками гарантій та їх виконання.
  2. Термінологія та відповідальність кожної зі сторін-учасників операції, згідно Постанови НБУ №639 та міжнародних нормативних документів, які їх регулюють - URDG758.
  3. Текст гарантії - основні параметри, умови та характеристики в залежності від її виду. Паперова, електронна форма гарантії (з ЕЦП) та формат SWIFT 760 - аналіз їх оновлених форм.
  4. Практики використання сторонами різноманітних видів гарантій при експорті та імпорті товарів - на що слід звернути увагу при погодженні умов контракту та майбутньої гарантії.
  5. Підготовка та виконання вимоги за гарантією, додаткових документів, що мають бути додані до неї (умовна гарантія) та їх вчасне отримання від Принципала."

Інструктор:

Дмитро Цвик - Керівник напряму продажів продуктів торговельного фінансування Управління Документарного бізнесу та торговельного фінансування АТ «Укрексімбанк».

23 липня 2024

Відомості про трудову діяльність, які подають усі роботодавці до ПФУ з липня

2 год.

3000

Короткий зміст:

  1. Відомості про трудову діяльність працівників до ПФУ: у разі прийняття, переведення, звільнення, поновлення на посаді – подають усі роботодавці!
  2. Нові електронні запити на порталі ПФУ про штат, працюючих:
  3. Повідомлення про прийняття: зміни з серпня
  4. Зміни до КЗпП з липня: нові підстави для звільнення, правила ВТР
  5. Перевірки ПФУ, Держпраці: хто, що, коли перевіряє

Інструктор:

Тетяна Мойсеєнко – незалежний консультант з оподаткування, експерт з трудового права та оплати праці. Досвід консалтингової роботи 20 років, практичний досвід понад 25 років.

16 серпня 2024

Програма підвищення кваліфікації членів Наглядових Рад та Правління банків: Вимоги законодавства та НБУ в сфері фінансового моніторингу, особливості застосування законодавства з ПВК/ФТ в період воєнного стану.

3 год.

5940

Короткий зміст:

  1. Обов'язки Наглядової Ради банку у сфері ПВК/ФТ
  2. Основні ризики ПВК/ФТ в Україні, відповідно до топологічних досліджень ДСФМУ
  3. Основні зміни в законодавстві в сфері ПВК/ФТ за 2023 рік
  4. Оновлення політики НБУ в частині штрафів
  5. Вимоги законодавства в частині Організації системи ПВК/ФТ в банках

Інструктор:

Єфремов Олег Анатолійович — Член Правління, головний комплаєнс-менеджер - директор департаменту комплаєнсу та протидії легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом АТ «ПРАВЕКС БАНК».

21 серпня 2024

Програма підвищення кваліфікації членів Наглядових Рад та Правління банків Регуляторні вимоги до роботи з НПА в Україні

4 год.

6240

Короткий зміст:

  1. Огляд регулятивних документів
  2. Корпоративне управління
  3. Стратегія та Оперативний план
  4. Прийняття рішення
  5. Сегментація заборгованості
  6. Система раннього реагування
  7. Реструктуризація заборгованості
  8. Судове і позасудове врегулювання
  9. Управління стягнутим майном
  10. Залучення колекторських компаній
  11. Списання заборгованості
  12. Продаж заборгованості
  13. Захист прав споживачів 

Інструктор:

Сергій Кузьменко - Керівник Департаменту з управління проблемною заборгованістю АТ КБ «ПРИВАТБАНК»

17 вересня 2024

Программа  підвищення кваліфікації для членів Наглядових Рад. «Управління банківськими ризиками».

6 год.

7980

Короткий зміст:

  1. Загальна концепція управління ризиками в банках (з урахуванням міжнародного досвіду)
  • Ризик в банківській справі. Види банківських ризиків.
  • Поняття збитків з точки зору ризиків.
  • Поняття управління ризиками (ризик-менеджмент).
  • Загальні підходи до мінімізації та оптимізації ризиків.
  • Капітал банку, його функції та основні компоненти.
  • Розподіл капіталу під ризики. Достатність капіталу та інші регуляторні нормативи і вимоги.

2. Організаційне та функціональне забезпечення ризик-менеджменту в банках

  • Поняття комплексності системи ризик-менеджменту.
  • Підходи до розподілу функцій з управління ризиками.
  • Завдання та функції комітетів банку.
  • Підрозділи банку, задіяні в процесі управління ризиками.
  • Основні функції підрозділу ризик-менеджменту.
  • Комплексна система внутрішньобанківських нормативних документів, що регламентують процес управління ризиками в банку.

3. Управління ключовими банківськими ризиками.

  • Кредитний ризик
  • Ризик ліквідності
  • Ринковий ризик
  • Процентний ризик банківської книги
  • Операційний ризик

Інструктор:

Уваров Костянтин Володимирович – к.е.н., CRO у ПАТ "Розрахунковий центр", досвідчений фахівець з питань управління ризиками.

24 вересня  2024

Програмі підвищення кваліфікації Членів Наглядових рад та Правління банків: Організація банківської безпеки в умовах воєнного стану.

3 год.

5940

Короткий зміст:

  1. Загальна вимоги Національного банку України до організації безпеки банку
  2. Управління безпекою в банківських установах:
  3. Вимоги до технічного стану та охорони приміщень банку, обладнання системою тривожної сигналізації , в т.ч. приміщень касового вузла/сховища/ сховище для індивідуальних сейфів/ банкоматів/ депозитарної системи/служби інкасації
  4. Заходи безпеки при здійсненні перевезення валютних цінностей службою інкасації
  5. Посилені додаткові заходи безпеки банку в умовах військового стану.

Інструктор:

Пристинський Ігор Леонідович – Начальник Управління банківської безпеки АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ». Має більше 22 років досвіду роботи в підрозділах банківської безпеки.

2 жовтня 2024

Зарплата і військовий збір 5% з 01.10.2024 і «заднім числом» у жовтні. Зарплатна звітність за ІІІ квартал. Індексація зарплати з 01.01.2025р

2 год.

3000

Короткий зміст:

  1. Військовий збір 5% зміниться «заднім» числом у жовтні (проект закону 11416):
  2. Як правильно оподатковувати зарплату з 01.10.2024: яка ставка військового збору 1,5% чи 5% має бути застосована при розрахунку зарплати у жовтні, у разі звільнення працівника тощо
  3. Кому треба застосовувати для розрахунку і сплати військового збору дату 1 жовтня, а кому фактичну дату змін (адже закон зворотної дії не має)
  4. Чи потрібно перераховувати та доутримувати військовий збір на виплати «заднім» числом з 01.10.2024? (проект закону очікується у набранні чинності в середині/наприкінці жовтня)
  5. Приклади розрахунку зарплати та оподаткування військовим збором для Жовтня 2024
  6. Індексація зарплати: вересень-грудень. Зміни з 01.01.2025 (знову не нараховуємо)
  7. коли починати в 2024 році рахувати базовий місяць та нараховувати індексацію
  8. на скільки підняти оклади, щоб не проводити індексацію
  9. зміни в індексації з 01.01.2025: знову не нараховуємо індексацію, як бути із індексами
  10. Зарплатна звітність за ІІІ квартал: заповнення додатків 1, 4ДФ, 5 Зарплатної звітності:
  11. Мобілізовані працівники з виплатою та без виплати
  12. Померлий працівник (у поточному та минулих періодах)
  13. Лікарняні минулого місяця, що виплачені в наступних місяцях
  14. Виплати звільненим працівникам
  15. Добровільне медичне страхування
  16. Додаткове благо в негрошовій формі
  17. Допомоги працівникам та членам їх сімей
  18. Виплати за договорами ЦПХ поточного та минулого періодів

Інструктор:

Тетяна Мойсеєнко – незалежний консультант з оподаткування, експерт з трудового права та оплати праці.

4 жовтня 2024

Заходи банків та проблематика  з виявлення PEP; моніторинг ділових відносин та ризик-орієнтований підхід до НПК різних категорій PEP

4 год.

4620

Короткий зміст:

  1. Процедури виявлення РЕР, спірні посади РЕР, визначення РЕРs, пов'язаних тісними діловими зв’язками.
  2. Ресурси , що використовують для пошуку інформації належності осіб до РЕР, проблематика відсутність певних категорій РЕРs у доступних реєстрах.
  3. Порядок отримання дозволу керівництва банку на встановлення/продовження ділових відносин з РЕР. Формат, розподіл повноважень, зміст звернення тощо.
  4. Скрінінг клієнтської бази на предмет виявлення РЕР. Періодичність, алгоритм, порядок дій.
  5. Досвід банків відмови у здійсненні фінансових операцій або в  обслуговуванні клієнтів категорії РЕР. Алгоритм дій. Порядок комунікації.
  6. Позиція НБУ щодо застосування ризик-орієнтованого підходу в процедурах роботи з PEP:  на що звернути увагу, які процедури є прийнятними.

Виступаючі:

Єфремов Олег Анатолійович — Член Правління, головний комплаєнс-менеджер - директор департаменту комплаєнсу та протидії легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом АТ «ПРАВЕКС БАНК».

Ольга Колеснікова – Начальник управління фінансового моніторингу ПАТ «МТБ Банк», Член Правління – відповідальний працівник по фінансовому моніторингу.

Ярослав Омельчук – Член Правління – Директор з комплаєнс-контролю та фінансового моніторингу (ССО) АТ «ТАСКОМБАНК» (TAS Group)

Євген Ковалюк – Директор Департаменту контролю і фінансового моніторингу АТ «КРЕДОБАНК»

Олександр Москаленко – Відповідальний працівник по фінансовому моніторингу «Банк Кредит Дніпро»

9 жовтня 2024

Зміни в електронному бронюванні з 1 жовтня: Нові додаткові умови для бронювання і дії. Витяги про бронювання, звільнення та розбронювання.

2 год.

3000

Короткий зміст:

І. Зміни в Електронному бронюванні з 1 жовтня: нові додаткові умови для бронювання в ДІЇ.

  1. Нові додаткові умови для електронного бронювання: внесення в список ДІІ даних з ВОД - реквізити, спеціальність, дату уточнення даних!
  2. Військовий облік на підприємстві обов’язковий для електронного бронювання: нова вимога до постанови про електронне бронювання. Кейс з бронювання в ДІІ
  3. Результат бронювання або ПРО ВИТЯГ: QR-код та електронне підтвердження бронювання
  4. Заброньований працівник звільнився: що із бронюванням та як здійснити розбронювання?
  5. Залежність ДІЇ від Реєстру ПФУ: яскраві приклади повного каламбуру в Реєстрі застрахованих осіб. Коли ПФУ зможе виправити помилкові дані в реєстрі чи як роботодавцю це зробити самостійно
  6. Відомості про працівників (прийняття, звільнення, переведення): як подати, строки подання та їх порушення, а якщо не подати?

ІІ. Економічне бронювання-2025: які критерії для роботодавця, для ФОП (у кожного свої!)

  1. Чи потрібно мати критичний статус підприємству для здійснення економічного бронювання?
  2. Які роботодавці підпадають під критерії здійснення економічного бронювання?
  3. Які обмеження діють для роботодавців: скільки працівників можна забронювати за програмою економічного бронювання?
  4. На який період можна забронювати працівника за програмою економічного бронювання: на місяць? на квартал? На півроку чи на рік?
  5. Призовник, військовослужбовець, резервіст: кого можна економічно забронювати? Що з ВОД та оновленням даних має бути?
  6. Рівень щомісячної зарплати для економічного бронювання як умова захисту від призову: як розрахувати?
  7. Плата за захист (чи TAX за бронювання): кому і скільки
  8. Звітність по зарплаті щомісячно з 1 січня 2025: яку інформацію міститиме щодо економічного бронювання

Інструктор:

Тетяна Мойсеєнко – незалежний консультант з оподаткування, експерт з трудового права та оплати праці. Досвід консалтингової роботи 20 років, практичний досвід понад 25 років.

17 жовтня 2024

Круглий стіл "Протидія шахрайству при використанні банківських продуктів"

4 год.

4200

Короткий зміст:

  1. Аналіз останніх руйнівних кібератак
  2. Рекомендації та приклади для зниження ризиків атаки
  3. Детектування атаки
  4. Реагування на атаку
  5. Відновлення інфраструктури у разі успішної атаки

Виступаючі:

Пристинський Ігор Леонідович – Начальник Управління банківської безпеки АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ». Має більше 22 років досвіду роботи в підрозділах банківської безпеки.

Богдан Горохівський - Директор Виконавчий, напрямок безпеки АТ «Кредобанк»

Олександр Савченко - Заступник начальника управління-начальник відділу розслідування зовнішнього шахрайства Департаменту безпеки АТ «Перший український міжнародний банк»

28 жовтня 2024

Гарантійні операції банків - практичні питання та ризики пов'язані з ними. Використання банківських гарантій на локальному та міжнародному ринках, ролі учасників угоди і пов’язаних з нею документів.

4 год.

4200

Короткий зміст:

  1. Ризики використання Гарантій у діяльності банків та Сторін Контракту в залежності від їх видів та мети використання.
  2. Спроби неправомірного уникнення/відхилення/отримання платежу за операціями які зустрічаються в Україні та за її межами і шляхи їх подолання.
  3. Аналіз та виконання банками Вимоги за операціями, супутніх документів та ризики на даному етапі.
  4. Джерела платежів за Гарантійними операціями та подальше закриття заборгованості Клієнта перед Банком.

Інструктор:

Дмитро Цвик - Керівник напряму продажів продуктів торговельного фінансування Управління Документарного бізнесу та торговельного фінансування АТ «Укрексімбанк».

6 листопада  2024

Програма підвищення кваліфікації Членів Наглядових рад та Правління банків: Казначейство та казначейські операції в банку.

3 год.

6240

Короткий зміст:

  1. Огляд структури казначейства та підпорядкування та значення казначейства в структурі банку
  2. Основна роль, завдання та функції казначейства
  3. Зовнішня і внутрішня цінова політика
  4. Трансфертне ціноутворення
  5. Крос-взаємодія з іншими підрозділами
  6. Деривативи, інструменти керування ліквідністю та ВП
  7. Ринкова інфраструктура          

Інструктор:

Коваленко Антон Геннадійович – Керівнику Департаменту ринків капіталу ГО КБ «Приватбанк»

12-13 листопада 2024

Система оцінки ефективності команди банку (KPI)

10 год.

6840

Короткий зміст:

  1. Вступ: Зміни в банківській сфері та їх вплив на ефективність
  2. Основні принципи системи оцінки ефективності
  3. Комплексна оцінка ефективності співробітника
  4. Управління ефективністю команди
  5. Система управління ефективністю згідно зі стратегією розвитку банку
  6. Аудит діючої системи оцінки ефективності
  7. Практична робота з розробки системи ключових показників ефективності банку
  8. Підсумки та впровадження системи в реальному житті

Інструктор:

Яна Андрєєва – Керівник відділу методології та навчання мережі СЕНС БАНК.

28 листопада  2024

Бронювання з 15 листопада: зміни в дії. Проблеми військового обліку, запити від СБУ та ТЦК

2 год.

3000

Короткий зміст:

  1. Бронювання з 15 листопада: зміни в ДІЇ
  2. Обов’язкове ВЛК до 4 лютого 2025: дії роботодавця. Чи потрібно скерувати працівників-військовозобов’язаних для проходження ВЛК? Наслідки для працівника та роботодавця якщо військовозобов’язаний не пройде ВЛК до 4 лютого
  3. Резерв+ чи ВОД, оновлені та неоновлені данні військовозобов’язаних: як вести військовий облік та проходити звірки з ТЦК
  4. Розпорядження з повістками та без: дії роботодавця. Штрафи за ігнорування та невиконання розпоряджень роботодавцями
  5. Запити від СБУ, ТЦК: хто про що, наслідки та дії для роботодавця
  6. Перевірки ТЦК: нові методи перевірки документів роботодавців (кадрові та інші документи)
  7. Військово-облікові Списки (додаток 5): готуємося до закриття 2024 року та формуємо нові списки військовозобов’язаних, резервістів та призовників на 2025 рік. Як правильно «перенести» записи в нові списки та сформувати справи. Інші обов’язкові військового-облікові розпорядчі документи на початок 2025 року.
  8. Штрафи за порушення правил військового обліку: скільки, коли та кому загрожують

Інструктор:

Тетяна Мойсеєнко – незалежний консультант з оподаткування, експерт з трудового права та оплати праці.

5 грудня 2024

Круглий стіл «Особливості впровадження положення про організацію забезпечення безперебійного функціонування в умовах особливого періоду банківської системи України (постанова №67 від 14.06.2024)»

4 год.

4620

Короткий зміст:

1. Безперебійне функціонування в умовах особливого періоду: основні підходи та принципи

Виступаючі:

Арсен Макарчук - Директор Департаменту стратегії та розвитку Національного банку України

Тетяна Кротевич - Начальник управління ефективності процесів департаменту стратегії та розвитку Національного банку України

2. Основні вимоги Постанови №67 з боку НБУ.

  • Режими функціонування:
  • ! Постанова №125 «Положення про забезпечення здійснення безготівкових розрахунків в Україні в умовах особливого періоду». Основні  вимоги до банків.  
  • Норми Постанови№125  в поєднанні  з Постановою №67.
  • 3 аспекти неперервності у кожному режимі:
  • Критичні  функції  банків, щодо яких банк забезпечує неперервність  роботи у будь-якому режимі:

3. Вимоги до Протоколів переходу до роботи в кожному з визначених Постановою №67 режимів функціонування:

4. Особливості антикризового управління банками.

5. Практичні рекомендації щодо організації  роботи Банку  в кожному з визначених Постановою №67 режимів функціонування за основними напрямами регулювання з боку НБУ:

Своїм досвідом поділяться:

Ксенія Шлапацька - Начальник Управління загальнобанківських та операційних ризиків Департаменту загальнобанківських ризиків АТ «Перший український міжнародний банк»

Олексій Сіраков – CISO Директор департаменту управління інформаційної безпеки та безперервності бізнесу АТ «Правекс Банк».

Дмитро Кравчук - Керівник з питань управління безперервністю бізнесу Райффайзен Банк Аваль

Ірина Стюарт – BCP менеджер відділу кібрербезпеки Департаменту інформаційної безпеки АТ «Креді Агріколь»

10 грудня  2024

Круглий стіл "Протидія шахрайству із заставним майном"

3 год.

3600

Короткий зміст:

  1. Законодавство щодо оцінки майна, що планується бути заставою.
  2. Запобігання шахрайства  при оцінці та прийняття у заставу окремих видів майна та майнових прав
  3. Відсутність конфлікту інтересів у працівників банку під час перевірки заставного майна.
  4. Особливості перевірки заставного майна під час війни, особливо рухомого майно.
  5. Методологія  управління ризиками та нейтралізацію негативних наслідків з заставним майном.

Виступаючі:

Ігор Пристинський – Начальник Управління банківської безпеки АТ «ПІРЕУС БАНК».

Віталій Пивовар – Директор Департаменту безпеки АТ «ТАСКОМБАНК» 

17 грудня 2024

Круглий стіл: Розробка бізнес-моделі банку (BMA) в рамках процесу SREP

4 год.

4200

Короткий зміст:

  1. Збір джерел даних для бізнес-моделі
  • Фінансова звітність
  • Управлінська звітність
  • Статистична звітність
  • Напрямки діяльності Банку та прогнозні очікування бізнесу

2. Опрацювання / перевірка / коригування вхідних даних, розрахунки

  • Фінансова звітність: звірка статей балансу та P&L
  • Управлінська звітність, трансформація до шаблону
  • Статистична звітність, додаткова інформація до файлів звітності із ОДБ з метою коректної галузевої розбивки кредитного портфеля
  • Напрямки діяльності Банку та прогнозні очікування бізнесу: особливості заповнення прогнозних даних в шаблоні BMA

Виступаючі:

Ігор Гумен – Начальник фінансового управління Банк «Кліринговий дім».

Антон Коваленко – Керівнику Департаменту ринків капіталу ГО КБ «Приватбанк».

Наталія Іншекова - Директор Фінансового департаменту  АТ "УНІВЕРСАЛ БАНК".

В’ячеслав Скобін - Директор фінансово-бюджетного департаменту АТ "КРИСТАЛБАНК".

18 грудня  2024

Дотримання прав споживачів при врегулюванні проблемних кредитів.

4 год.

4200

 

Короткий зміст:

  1. Нормативно-регуляторні документи
  2. Споживач і споживчий кредит
  3. Врегулювання заборгованості
  4. Черговість погашення заборгованості
  5. Реструктуризація заборгованості
  6. Дострокове повернення кредиту
  7. Відповідальність споживача / боржника
  8. Взаємодія при врегулюванні боргу
  9. Способи взаємодії
  10. Отримання даних 3х осіб
  11. Вимоги до персональних даних
  12. Вимоги до взаємодії
  13. Перша взаємодія
  14. Взаємодія з 3ми особами
  15. Запис взаємодії
  16. Використання Альфа-імені
  17. Особисті зустрічі
  18. Залучення колекторських компаній
  19. Контроль колекторських компаній
  20. Вимоги передачі функцій на аутсорсинг
  21. Вимоги до організації співпраці з колекторами
  22. Інформування НБУ про договори з Колекторами
  23. Розміщення довідкової інформації для споживачів
  24. Відступлення права вимоги
  25. Захищені категорії на час військового стану
  26. Державне регулювання та нагляд
  27. Вимоги щодо етичної поведінки
  28. Відповідальність за порушення вимог

Інструктор:

Сергій Кузьменко - Керівник Департаменту з управління проблемною заборгованістю АТ КБ «ПРИВАТБАНК»

 

 Вебінари за перше півріччя 2024 року

Дата проведення

Назва

Тривалість (год.)

Вартість*

18 січня 2024

Практикум “Облік кредитних ліній та інших подібних  фінансових інструментів (овердрафти, карткові кредити): особливості визнання процентних доходів”

 3 год.

3300

Короткий зміст:

  1. Нормативно-правове регулювання обліку кредитних ліній:
  2. Класифікація кредитних ліній з метою їх бухгалтерського обліку
  3. Прийняття рішення щодо застосування/ не застосування ефективної ставки
  4. Розрахунки у випадку потраншевого обліку:
  5. Розрахунки у випадку обліку за лінією в цілому за умови застосування ефективної ставки
  6. Розрахунки у випадку обліку за лінією в цілому за умови незастосування ефективної ставки
  7. Ринковість/ неринковість умов та модифікації кредитного договору

Інструктор:

Ольга Значкова - АССА, к.е.н., Партнер проекту «IFRS Solution». Має 12-річний досвід роботи на посаді заступника головного бухгалтера в ПАТ «Укрсоцбанк». Працювала в Банку Австрії в управлінні консолідованої звітності. Займається консалтингом в області МСФЗ та бухгалтерського обліку.

 

29 січня 2024

Огляд основних підходів до визначення економічного капіталу під ринкові ризики

 3 год.

3300

Короткий зміст:

  1. Огляд регуляторних вимог та обмежень щодо підходів до оцінки вимог до капіталу під ринкові ризики;
  2. Огляд припущень та основних підходів до оцінки вимог до капіталу під ринкові ризики;
  3. Розрахунок вимог до капіталу за різними підходами та порівняння результатів;
  4. Вибір оптимального підходу до визначення вимог до капіталу під ринкові ризики.

Інструктори

Назарій Руденко – Начальник Управління з управління фінансовими ризиками ОТП Банк

Дмитро Кожухарь - Начальник Управління системних ризиків Департаменту риск-менеджменту АБ «Південний»

07 лютого 2024

Круглий стіл “Нові принципи роботи по поверненню коштів. Нюанси платіжного законодавства. Списання коштів з рахунку неналежного отримувача”

6 год.

5100

Короткий зміст:

  1. Договірне списання / повернення коштів через призму нового закону України «Про платіжні послуги»
  2. Всі етапи перевірки правомірності Переказів
  3. Обговорення змін платіжного законодавства (підводні камені)

Інструктор:

Олександр Савченко - Заступник начальника управління-начальник відділу розслідування зовнішнього шахрайства Департаменту безпеки АТ «Перший український міжнародний банк»

15 лютого 2024

Як управляти ризиками внутрішнього шахрайства в банку – практичні аспекти

4 год.

3900

Короткий зміст:

  1. Загальна інформація про кадровий ризик
  2. Запобігання внутрішньокорпоративному шахрайству
  3. Профілактика та попередження  корпоративного шахрайства
  4. Протидія  корпоративному  шахрайству. Практичні аспекти 
  5. Метрики по кадровому ризику
  6. Реалізація проекту "Корпоративний антифрод"

Інструктори:

Олександр Соколовський - експерт по fraud-management, екс-керівник Департаменту фрод-менеджменту ПриватБанку.

Богдан Горохівський - Директор Виконавчий, напрямок безпеки АТ «Кредобанк»

20 лютого 2024

Круглий стіл “Побудова системи протидії кредитному шахрайству у банківських та фінансових установах”

5 год.

5100

Короткий зміст:

  1. Визначення кредитного шахрайства
  2. Передумови виникнення кредитного шахрайства
  3. Види шахрайських схем у кредитному процесі
  4. Етапи протидії кредитному шахрайству
  5. Складові системи протидії кредитному  шахрайству
  6. Засоби та інструменти протидії кредитному шахрайству
  7. Процес протидії кредитному шахрайству при розгляді кредитної заявки (onboarding)
  8. Процес протидії шахрайству при обслуговуванні кредитної заборгованості
  9. Додаткові заходи протидії кредитному шахрайству
  10. Контроль внутрішнього шахрайства (шахрайство із заявками та шахрайству при обслуговуванні) у кредитному процесі.
  11. Огляд  схем внутрішнього шахрайства
  12. Контроль системи протидії шахрайству
  13. Забезпечення протидії шахрайства у електронних каналах (online applications)
  14. Перевірка та моніторинг партнерів
  15. Особливості протидії шахрайству при здійснення лізингових операцій.

Інструктор:

Олександр Горінов - Має 29 років досвіду роботи в банках України у сферах протидії шахрайству, інформаційної безпеки, управління операційними ризиками

23 лютого 2024

Практична конфліктологія та стрес - менеджмент у переговорному процесі

6 год.

4800

Короткий зміст:

  1. Фактори перемоги в переговорному процесі
  2. Стратегії ведення переговорів або стратегії перемоги
  3. Підготовка до переговорного процесу
  4. Територіальність в діловому спілкуванні
  5. Практика побудови результативного контакту в діловому    спілкуванні
  6. Невербальна комунікація в переговорному процесі
  7. Мовні стратегії впливу
  8. Управління внутрішнім станом

Інструктор:

Станіслав Каменецький - бізнес-тренер, практичний психолог. Спеціалізується на адаптації та впровадженні психотехнологій впливу в сферу бізнес-комунікацій: переговори, продаж, управління, стягнення боргів.

26 лютого 2024

Організація процесу управління процентним ризиком банківської книги”

4 год.

4200

Короткий зміст:

  1. Мета, завдання та основні принципи управління процентним ризиком банківської книги;
  2. Методи та інструменти, які використовуються для вимірювання, моніторингу та контролю за процентним ризиком банківської книги;
  3. Лімітування, ризик апетити та сценарії зміни процентної ставки;
  4. Впровадження файлів статистичної звітності 7FX та 7GX.

Інструктор:

Дмитро Кмітюк – керівник напряму управління контролю ринкових ризиків Департаменту з ризик-менеджменту АТ «Укрексімбанк».

26 лютого 2024

Практичні питання використання акредитивів  (в тому числі резервних), шляхи мінімізації ризиків сторін-учасників угод

6 год.

5100

Короткий зміст:

  1. Термінологія акредитивів згідно UCP 600 та Національного законодавства України.
  2. Різниця підтвердженого та непідтвердженого документарного акредитиву – для Сторін угоди та Банків.
  3. Платіжна частина контракту, вимоги до документів за акредитивом - їх відображення у тексті акредитиву – формі МТ700.
  4. Схема роботи акредитиву, відповідальність Банків та кожного з учасників процесу.
  5. Основні та додаткові документи що перевіряються Банками для здійснення платежу за акредитивом
  6. Акредитиви з пост-імпортним фінансуванням, Пост-імпортне фінансування за участі ЕКА та їх аналогів.

Інструктор:

Дмитро Цвик - Керівник напряму продажів продуктів торговельного фінансування Управління Документарного бізнесу та торговельного фінансування АТ «Укрексімбанк».

12 - 13 березня 2024

Круглий стіл “Сталий розвиток банківського сектору – світова практика та досвід українських банків”

10 год.

6400

Короткий зміст:

  1. Як ESG-фактори сприяють кращій відбудові України
  2. Сталий розвиток банківських установ
  3. Практичний досвід банків в частині впровадження вимог ESG станом на сьогодні. Варіанти та форми надання звітності банками в частині дотримання вимог ESG та принципів сталого розвитку: сучасні практики та кращі приклади.
  4. Виступ Головного виконавчого Директора Chartered Banker Institute (Шотландія)

Виступаючі: представники НБУ та провідних українських банків

13 - 14 березня 2024

Підвищення ефективності продажів банківських продуктів

8 год.

5400

Короткий зміст:

  1. Модуль 1. Персональний бренд ефективного банкіра-продавця
  2. Модуль 2. Ефективні продажі 

Інструктор:

Яна Андрєєва – Керівник відділу методології та навчання мережі СЕНС БАНК.

Бізнес-тренер з 23 річним банківським практичним досвідом роботи у продажах корпоративного сегменту.

19 - 20 березня 2024

Private banking & wealth management: побудова ефективної роботи із заможними клієнтами (high net worth individual)

6 год.

5400

Короткий зміст:

  1. Етапи формування та розвитку бізнесу Private Banking.
  2. Аналіз ринку клієнтів – власників величезного стану.
  3. Побудова системи комплексного обслуговування VIP клієнтів банку.
  4. Формування збалансованого продуктового ряду банківських послуг і продуктів для HNWI клієнтів.
  5. Наповнення продуктового ряду інвестиційними та страховими продуктами.
  6. Управління сімейним капіталом клієнтів HNWI
  7. Аналіз існуючого досвіду некоректної побудови моделі обслуговування клієнтів-власників великого фінансового стану.
  8. Розвиток та робота з персоналом, політика підвищення та контролю якості.
  9. Технології формування та управління лояльністю клієнтів.
  10. Перспективні напрями розвитку обслуговування заможних клієнтів фінансовими установами.
  11. Сучасні виклики промисловості з управління приватним великим капіталом

Інструктор:

Олексій Алєксандров - д.е.н., MBA, Керуючий партнер AB Solution Family Office (Luxembourg - Czech Republic - Estonia).

28 березня 2024

Fraud-metrix- як вимірювати і візуалізувати рівень шахрайств; закон бенфорда як один з методів перевірки звітності

3 год.

3900

Короткий зміст:

  1. Чому важливо  вимірювати  рівень шахрайства
  2. Що і як вимірюємо, варіанти набору показників, як реагуємо
  3. Надання інформації топ-менеджменту, зворотний зв'язок
  4. Закон Бенфорда-як математичний феномен може допомогти виявити невідповідності

Інструктори:

Олександр Соколовський - експерт по fraud-management, екс-керівник Департаменту фрод-менеджменту ПриватБанку.

2 квітня 2024

Психологія роботи з клієнтами-боржниками в умовах воєнного стану

6 год.

4200

Короткий зміст:

  1. Принцип персонального підходу чи кінець епохи стандартизованих підходів
  2. Нові вимоги до компетенцій спеціаліста зі стягнення у поточній ситуації
  3. Місце природної експансії у психології поведінки боржника та форми поточної пасивної агресії
  4. Як донести цінність співпраці клієнту та статусу сумлінного позичальника
  5. Як розвіяти помилкові очікування клієнта-боржника та донести реальність необхідності виконання зобов'язань
  6. Зруйновані рамки: форс-мажор або привід для невиконання зобов'язань
  7. Позитивний баланс кредитора у комунікації з клієнтом-боржником
  8. Зняття негативних ярликів із процесу стягнення та вихід у переговорну площину
  9. Стягнення як процес допомоги у вирішенні проблеми клієнта та його консультативна форма
  10. Розуміння переговорних стратегій та доречності кожної з них на різних етапах роботи

Та інше

Інструктор:

Станіслав Каменецький - бізнес-тренер, практичний психолог. Спеціалізується на адаптації та впровадженні психотехнологій впливу в сферу бізнес-комунікацій: переговори, продаж, управління, стягнення боргів.

18 квітня 2024

Аудит операційного ризику банку

3 год.

4200

Короткий зміст:

  1. Планування аудиту
  2. Підготовка до аудиту
  3. Проведення аудиту та його результати

Інструктори:

Юлія Пірогова – менеджер з аудиту Служби внутрішнього аудиту Райффайзен Банку.

Анна Мех - Директор Департаменту внутрішнього аудиту (CAE) ПАТ «Перший український міжнародний банк», CIA.

Юлія Людвиченко  – Керівник відділу методології, контролю якості аудиту та координації аудиту групи Департаменту внутрішнього аудиту АТ «ОТП БАНК»

24 квітня 2024

Кібератаки спрямовані на знищення інфраструктури

4 год.

4620

Короткий зміст:

  1. Аналіз останніх руйнівних кібератак
  2. Рекомендації та приклади для зниження ризиків атаки
  3. Детектування атаки
  4. Реагування на атаку
  5. Відновлення інфраструктури у разі успішної атаки

Інструктор:

Максим Ященко - Начальник Служби Інформаційної Безпеки АТ «УКРСИББАНК»

25 квітня 2024

Побудова власної системи фрод-моніторингу

2 год.

3300

Короткий зміст:

  1. Покупна чи власна система?
  2. Джерела інформації, види систем, побудова системи
  3. Правила, тригери, кейси, KPI
  4. Загальна схема моніторингу, онлайн та офлайн, соцінжиниринг
  5. Шляхи автоматизації прийняття антифрод-рішень

Інструктор:

Олександр Соколовський - експерт по fraud-management, екс-керівник Департаменту фрод-менеджменту ПриватБанку

14 травня 2024

Програма підвищення кваліфікації членів Наглядових Рад та Правління банків: “Організація банківської безпеки в умовах воєнного стану”

3 год. 

5940

Короткий зміст:

  1. Загальна вимоги Національного банку України до організації безпеки банку.
  2. Управління безпекою в банківських установах:
  3. Вимоги до технічного стану та охорони приміщень банку, обладнання системою тривожної сигналізації  
  4. Заходи безпеки при здійсненні перевезення валютних цінностей службою інкасації
  5. Посилені додаткові заходи безпеки банку в умовах військового стану.

Інструктор:

Ігор Пристинський – Начальник Управління банківської безпеки АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ». Має більше 22 років досвіду роботи в підрозділах банківської безпеки

15 травня 2024

Організація процесу управління торговою книгою

4 год.

4200

Короткий зміст:

  1. Мета, завдання та основні принципи управління торговою книгою;
  2. Методи та інструменти, які використовуються для вимірювання, моніторингу та контролю за торговою книгою;
  3. Лімітування, ризик апетити та сценарії зміни процентної ставки;
  4. Впровадження файлу статистичної звітності 7SX.

Інструктор:

Дмитро Кмітюк – керівник напряму управління контролю ринкових ризиків Департаменту з ризик-менеджменту АТ «Укрексімбанк».

23 травня 2024

Круглий стіл - обговорення “Окремі питання оцінки достатності капіталу за процесом ICAAP”

3 год. 

4200

Короткий зміст:

1. Організаційний (підготовка звітів, планування і тд)

  • ICAAP – процес планування та бюджетування
  • Підготовка звіту ІСAAP ( CAS , Capital Plan)
  • Висновки аудиту та комплаєнсу
  • Моніторинг достатності капіталу

2. Розрахунки / стрес-тестування

  • Сценарії для стрес-тестування
  • Вплив стрес-тесту на бізнес-план
  • Розрахунок управлінського запасу капіталу

Виступаючі:

Інеса Петренко - Керівник з питань аналізу та звітування Департамент інтегрованого ризик-менеджменту Райффайзен Банк

Назар Одинаєв - Заступник начальник управління інтегрованих ризиків АБ «Укргазбанк»

Дмитро Кожухарь - Начальник Управління системних ризиків Департаменту риск-менеджменту АБ «Південний»

Любов Литовчак - Chief Compliance Officer (ССО), Директор Департаменту комплаєнс-контролю АТ «Піреус Банк МКБ»

23 травня 2024

Круглий стіл “Практичні аспекти впровадження основних ідей 58 ПП НБУ”

4 год.

4620

Короткий зміст:

  1. Контекст - навіщо та чому?
  2. Практичний погляд на посилену автентифікацію, принцип наслідування
  3. Що таке код автентифікації, варіанти формування та реалізації.
  4. Що таке динамічне пов’язування
  5. Заходи безпеки щодо елементів посиленої автентифікації, варіанти.
  6. Вимоги до обов'язкового застосування SCA, як не застосовувати SCA
  7. Як розрахувати референтні коефіцієнти та що з ними не так
  8. Поведінкова модель платника - переваги та недоліки
  9. Довірені отримувачі як спосіб не застосовувати посилену автентифікацію.
  10. Код автентифікації - практичні аспекти формування, технологічні рішення, динамічне пов'язування
  11. Як впровадити 58 ПП НБУ та не отримати штраф  - практичний тактичний та стратегічний план дій

Виступаючі:

Олександр Соколовський - експерт по fraud-management, екс-керівник Департаменту фрод-менеджменту ПриватБанку

Дмитро Янішевський - Начальник управління інформаційної безпеки АТ «ОТП Банк»

Олексій Сіраков – CISO Директор департаменту управління інформаційної безпеки та безперервності бізнесу АТ «Правекс Банк».

5 червня 2024

Круглий стіл «Практичні питання впровадження загального стандарту звітності CRS»

4 год.

4620

Короткий зміст:

  1. Правове регулювання в Україні.
  2. Належна комплексна перевірка «існуючих» клієнтів.
  3. Належна комплексна перевірка «нових» клієнтів.

Само сертифікація під кожний рахунок.

  1. Перевірка клієнтських даних.

Коли необхідно уточнювати дані та вимагати документальне підтвердження.

  1. Звіт про рахунки.

Виступаючі:

Дмитро Леоненко - фахівець з питань Compliance та податкового обліку АТ КБ «ПРИВАТБАНК». Лада Ракитянська - Директор департаменту фінансового моніторингу, відповідальний працівник за проведення фінансового моніторингу АТ «Ощадбанк»          

Любов Литовчак - Chief Compliance Officer (ССО), Директор Департаменту комплаєнс-контролю АТ «Піреус Банк МКБ»

Олексій Немченко – Начальник відділу комплаєнс АТ «ОТП Банк»

18 червня 2024

Програма підвищення кваліфікації членів наглядових рад та правління банків “Оцінка ефективності системи внутрішнього контролю банку третьою лінією (внутрішній аудит)”

3 год.

5940

Короткий зміст:

  1. Огляд Концепції внутрішнього контролю COSO
  2. Середа контролю
  3. Оцінка ризиків
  4. Контрольні дії
  5. Інформація та комунікації
  6. Моніторинг діяльності

Інструктор:

Анна Мех - Директор Департаменту внутрішнього аудиту (CAE) ПАТ «Перший український міжнародний банк», CIA.

18 - 19 червня 2024

Тренінг “ Менеджмент сервісу”

6 год.

4200

Короткий зміст:

  1. Історія сервісу.          
  2. Сучасні технології та їх вплив на розвиток сервісної стратегії бізнесу.
  3. Сучасна парадигма менеджменту клієнтоорієнтованої організації.
  4. Сучасний клієнт         
  5. Сервіс. Нововведення і принципи ХХI століття.       
  6. Сервісна стратегія організації.          
  7. Компоненти клієнтського досвіду, управління їм.    
  8. Стандарти сервісу.    
  9. Технології формування і управління лояльністю клієнтів.    
  10.  Якість як складовий елемент сервісної стратегії банку.      
  11.  Робота з персоналом.           
  12.  Практичні ідеї сервісу.         

Інструктор:

Олексій Алєксандров - д.е.н., MBA, Керуючий партнер AB Solution Family Office (Luxembourg - Czech Republic - Estonia).

20 червня 2024

Програма підвищення кваліфікації членів Наглядових Рад та Правління банків “Захист банківської таємниці у банківській установі”

3 год.

 

5940

Короткий зміст:

  1. Поняття банківської таємниці, вимоги Законодавства та НБУ;
  2. Обов’язок банку щодо  забезпечення, зберігання та захист інформації, яка містить банківську таємницю, з метою недопущення її незаконного розкриття;
  3. Спеціальний порядок ведення діловодства з документами, що містять банківську таємницю;
  4. Порядок та межі розкриття інформації, що становить банківську таємницю;
  5. Обов’язок банку щодо виконання рішення суду про розкриття інформації, що становить банківську таємницю, у порядку, установленому законодавством України;
  6. Специфіка розкриття банківської таємниці на запити правоохоронних органів;
  7. Порядок розкриття банківської таємниці державним нотаріальним конторам, приватним нотаріусам, посадовим особам органів місцевого самоврядування, уповноваженим на вчинення нотаріальних дій, іноземним консульським установам;
  8. Порядок розкриття банківської таємниці арбітражним керуючим - на їхні запити стосовно боржників, щодо яких арбітражний керуючий здійснює повноваження

Інструктор:

Ігор Пристинський – Начальник Управління банківської безпеки АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ». Має більше 22 років досвіду роботи в підрозділах банківської безпеки

 

25 червня 2024

Програма підвищення кваліфікації членів Наглядових рад та Правління банків “Загальні підходи до побудови інформаційної безпеки та безперервності бізнесу в Україні"

3 год.

5940

Короткий зміст:

  1. Що таке інформаційна безпека та ВСР, почнемо з початку:
  2. Основні вимоги до впровадження:
  3. На що звернути обов’язкову увагу при реалізації:

Огляд нормативної бази:

  • Вимоги законодавства, які регулюють питання інформаційної безпеки:
  • Огляд нормативної бази Національного банку України:

4. З чого почати впровадження:

Інструктор:

Олексій Сіраков – CISO Директор департаменту управління інформаційної безпеки та безперервності бізнесу АТ «Правекс Банк».

 

 

Тематика навчальних заходів, як і завжди, актуальна та охоплює розгляд нагальних питань з різних процесів банківської діяльності.

Для отримання додаткової інформації та з питань придбання відеозаписів звертайтесь до менеджерів Центру за телефонами: (044) 253-07-02, (093) 256-16-05, (097) 411-64-40

або e-mail:  center@nctbpu.org.ua