Сьогодні ми проводимо багато навчальних заходів в онлайн форматі, адже така форма є найбільш гнучкою та розширює можливості в отриманні нових професійних знань для фахівців фінансових установ.

Для максимального використання можливостей та переваг, які надає учасникам онлайн навчання, на численні запити наших учасників ми також пропонуємо придбати доступ до відеозаписів та матеріалів онлайн заходів!

Відеозаписи трансляції заходів включають в себе виступ інструктора та презентаційні матеріали (за наявності), які були надані учасникам під час проведення навчання. Це чудова можливість дізнатися відповіді на питання, що обговорювалися під час вебінару, навіть якщо ви не мали змогу взяти участь у обговоренні особисто!

ЗАРАЗ ДОСТУПНІ ЗАПИСИ НАВЧАЛЬНИХ ЗАХОДІВ З ТАКИХ НАПРЯМІВ:

Вебінари за друге півріччя 2024 року (вебінари за перше півріччя 2024р. - нижче)

Дата проведення

Назва

Тривалість (год.)

Вартість*

4 липня 2024

Круглий стіл «Соцінжиніринг: останні тенденції та методи протидії»

 6 год.

5100

Короткий зміст:

  1. Соцінжиниринг - вступ, статистика
  2. Передумови виникнення, соціальні, психологічні, культурологічні аспекти.
  3. Вплив на внутрішні ресурси. Соцінжиниринг - загальна класифікація загроз. Основна схема впливу
  4. Внутрішні загрози. Інструменти запобігання та протидії. Різновиди внутрішніх загроз. Правила для співробітників - як не стати жертвою
  5. Соцінжиниринг та антифрод. Інструменти запобігання та протидії. Правила
  6. Антифрод “by default” в клієнтських сервісах: сервісні моделі, стійкі до фроду.
  7. Протидія  - активності
  8. Протидія - навчання для дітей та людей похилого віку
  9. Взаємодія з засобами масової інформації та правоохоронними органами
  10. Взаємодія всередині банківського сектору
  11. Протидія - адресні комунікації
  12. Вимірювання ефективності протидії
  13. Бачення як повинен протидіяти ринок

Виступаючі:

Олександр Соколовський - експерт по fraud-management, екс-керівник Департаменту фрод-менеджменту ПриватБанку.

Олександр Савченко - Заступник начальника управління-начальник відділу розслідування зовнішнього шахрайства Департаменту безпеки АТ «Перший український міжнародний банк»

Дмитро Янішевський - Начальник управління інформаційної безпеки АТ «ОТП Банк»

Олексій Сіраков – CISO Директор департаменту управління інформаційної безпеки та безперервності бізнесу АТ «Правекс Банк».

Богдан Горохівський - Директор Виконавчий, напрямок безпеки АТ «Кредобанк»

 

 5 липня 2024

Зарплатно-звітні зміни. Оновлено об’єднану зарплатну звітність. ЄСВ, ПДФО, ВЗ: нарахування 2024. Перевірки ПФУ. Середня зарплата. Індексація.

 2 год. 

3000

Короткий зміст:

  1. Зарплатна звітність: зміни ІІ кварталу. Нові позначки, ознаки доходів
  2. Заповнення додатків 1, 4ДФ, 5 Зарплатної звітності:
  3. Мобілізовані працівники з виплатою та без виплати
  4. Померлий працівник (у поточному та минулих періодах)
  5. Лікарняні минулого місяця, що виплачені в наступних місяцях
  6. Виплати звільненим працівникам
  7. Добровільне медичне страхування
  8. Додаткове благо в негрошовій формі
  9. Допомоги працівникам та членам їх сімей
  10. Виплати за договорами ЦПХ поточного та минулого періодів
  11. ЄСВ-2024: правила нарахування, доплата ЄСВ до мінімальної зарплати, виправлення помилок
  12. ПДФО, військовий збір: оподатковувані та неоподатковувані доходи
  13. ПЕРЕВІРКИ ПФУ: до кого завітають, що та як перевіряють, які штрафи очікувати?
  14. СЕРЕДНЯ ЗАРПЛАТА-2024:
  15. Працівник оновлював дані в ТЦК в робочий день: як оплатити?
  16. Компенсація відпустки мобілізованим та звільненим: правила нарахування та виплати
  17. Лікарняні нарахування та виплати
  18. ІНДЕКСАЦІЯ зарплати: коли починати в 2024 році, на скільки підняти оклади та зо робити із залишками сум індексацій грудні 2022

Інструктор:

Тетяна Мойсеєнко – незалежний консультант з оподаткування, експерт з трудового права та оплати праці. Досвід консалтингової роботи 20 років, практичний досвід понад 25 років.

16 липня 2024

Програма підвищення кваліфікації членів Наглядових Рад та Правління банків: Інформаційні технології на порядку денному наглядової ради

3 год.

7920

Короткий зміст:

1.Щодо ІТ стратегії горизонту 2026.

  • Open banking. Як миттєві платежі і відкритий банкінг роблять з ІТ бізнес-підрозділ. Економіка АРІ. Відповідність в рамках регуляторних концепцій. Вплив на стратегію і партнерські відносини між надавачами послуг.
  • Автоматизація операційної діяльності. Яка вимагається відповідністю   та потребує погашення технічного боргу в інфраструктурі, що суттєво впливає на капітал (до третини).
  • Рішення щодо схильності до ІСТ ризику. Кращі практики EBA, зміни EU DORA.

2. Хмарні послуги на порядку денному.

  • Суб’єкти хмарних послуг, розподіл відповідальності між ними.
  • Зміни ІТ-архітектури і процесів з впровадженням хмарних послуг:
  • що таке cloud native, site reliability engineering, cybersecurity mesh. Вплив цих змін на управлінські рішення.
  • Про оверсайт Радою переходу в хмару: дані, інфраструктура, безперервність, бюджет.

3. Машинне навчання і штучний інтелект (AI) на порядку денному

  • Про історію, спектр і можливе майбутнє технологій АІ.
  • Формування політики використання AI: який, ким, де, для чого. З огляду на створюване регулювання.

Інструктор:

Анастасія Конопльова, CISA, CRISC, CDPSE; CISA, CRISC, CDPSE Trainer, власник та директор LLC UAG (безперервність з 1999 року), магістр економіки (економічна кібернетика).  

17 липня 2024

Круглий стіл - Плани відновлення діяльності в банках України – Актуальні та проблемні питання

 

4 год.

 

4200

Короткий зміст:

  1. Стрес-тестування. Які стрес-сценарії розробляли (єдиний макро, специфічні)?
  2. Трігер-моніторинг
  3. Відновлення діяльності
  4. Загальні питання

Виступаючі:

Інеса Петренко - Керівник з питань аналізу та звітування Департамент інтегрованого ризик-менеджменту Райффайзен Банк

Орест Кореновський – Директор виконавчий з Управління ризиками АТ «Кредобанк»

22 липня 2024

Гарантійні операції банків: регулювання, теорія та практика використання. Мінімізація ризиків

5 год.

4800

Короткий зміст:

  1. Правові аспекти регулювання, умов надання, а також отримання банками гарантій та їх виконання.
  2. Термінологія та відповідальність кожної зі сторін-учасників операції, згідно Постанови НБУ №639 та міжнародних нормативних документів, які їх регулюють - URDG758.
  3. Текст гарантії - основні параметри, умови та характеристики в залежності від її виду. Паперова, електронна форма гарантії (з ЕЦП) та формат SWIFT 760 - аналіз їх оновлених форм.
  4. Практики використання сторонами різноманітних видів гарантій при експорті та імпорті товарів - на що слід звернути увагу при погодженні умов контракту та майбутньої гарантії.
  5. Підготовка та виконання вимоги за гарантією, додаткових документів, що мають бути додані до неї (умовна гарантія) та їх вчасне отримання від Принципала."

Інструктор:

Дмитро Цвик - Керівник напряму продажів продуктів торговельного фінансування Управління Документарного бізнесу та торговельного фінансування АТ «Укрексімбанк».

23 липня 2024

Відомості про трудову діяльність, які подають усі роботодавці до ПФУ з липня

2 год.

3000

Короткий зміст:

  1. Відомості про трудову діяльність працівників до ПФУ: у разі прийняття, переведення, звільнення, поновлення на посаді – подають усі роботодавці!
  2. Нові електронні запити на порталі ПФУ про штат, працюючих:
  3. Повідомлення про прийняття: зміни з серпня
  4. Зміни до КЗпП з липня: нові підстави для звільнення, правила ВТР
  5. Перевірки ПФУ, Держпраці: хто, що, коли перевіряє

Інструктор:

Тетяна Мойсеєнко – незалежний консультант з оподаткування, експерт з трудового права та оплати праці. Досвід консалтингової роботи 20 років, практичний досвід понад 25 років.

16 серпня 2024

Програма підвищення кваліфікації членів Наглядових Рад та Правління банків: Вимоги законодавства та НБУ в сфері фінансового моніторингу, особливості застосування законодавства з ПВК/ФТ в період воєнного стану.

3 год.

5940

Короткий зміст:

  1. Обов'язки Наглядової Ради банку у сфері ПВК/ФТ
  2. Основні ризики ПВК/ФТ в Україні, відповідно до топологічних досліджень ДСФМУ
  3. Основні зміни в законодавстві в сфері ПВК/ФТ за 2023 рік
  4. Оновлення політики НБУ в частині штрафів
  5. Вимоги законодавства в частині Організації системи ПВК/ФТ в банках

Інструктор:

Єфремов Олег Анатолійович — Член Правління, головний комплаєнс-менеджер - директор департаменту комплаєнсу та протидії легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом АТ «ПРАВЕКС БАНК».

21 серпня 2024

Програма підвищення кваліфікації членів Наглядових Рад та Правління банків Регуляторні вимоги до роботи з НПА в Україні

4 год.

6240

Короткий зміст:

  1. Огляд регулятивних документів
  2. Корпоративне управління
  3. Стратегія та Оперативний план
  4. Прийняття рішення
  5. Сегментація заборгованості
  6. Система раннього реагування
  7. Реструктуризація заборгованості
  8. Судове і позасудове врегулювання
  9. Управління стягнутим майном
  10. Залучення колекторських компаній
  11. Списання заборгованості
  12. Продаж заборгованості
  13. Захист прав споживачів 

Інструктор:

Сергій Кузьменко - Керівник Департаменту з управління проблемною заборгованістю АТ КБ «ПРИВАТБАНК»

17 вересня 2024

Программа  підвищення кваліфікації для членів Наглядових Рад. «Управління банківськими ризиками».

6 год.

7980

Короткий зміст:

  1. Загальна концепція управління ризиками в банках (з урахуванням міжнародного досвіду)
  • Ризик в банківській справі. Види банківських ризиків.
  • Поняття збитків з точки зору ризиків.
  • Поняття управління ризиками (ризик-менеджмент).
  • Загальні підходи до мінімізації та оптимізації ризиків.
  • Капітал банку, його функції та основні компоненти.
  • Розподіл капіталу під ризики. Достатність капіталу та інші регуляторні нормативи і вимоги.

2. Організаційне та функціональне забезпечення ризик-менеджменту в банках

  • Поняття комплексності системи ризик-менеджменту.
  • Підходи до розподілу функцій з управління ризиками.
  • Завдання та функції комітетів банку.
  • Підрозділи банку, задіяні в процесі управління ризиками.
  • Основні функції підрозділу ризик-менеджменту.
  • Комплексна система внутрішньобанківських нормативних документів, що регламентують процес управління ризиками в банку.

3. Управління ключовими банківськими ризиками.

  • Кредитний ризик
  • Ризик ліквідності
  • Ринковий ризик
  • Процентний ризик банківської книги
  • Операційний ризик

Інструктор:

Уваров Костянтин Володимирович – к.е.н., CRO у ПАТ "Розрахунковий центр", досвідчений фахівець з питань управління ризиками.

24 вересня  2024

Програмі підвищення кваліфікації Членів Наглядових рад та Правління банків: Організація банківської безпеки в умовах воєнного стану.

3 год.

5940

Короткий зміст:

  1. Загальна вимоги Національного банку України до організації безпеки банку
  2. Управління безпекою в банківських установах:
  3. Вимоги до технічного стану та охорони приміщень банку, обладнання системою тривожної сигналізації , в т.ч. приміщень касового вузла/сховища/ сховище для індивідуальних сейфів/ банкоматів/ депозитарної системи/служби інкасації
  4. Заходи безпеки при здійсненні перевезення валютних цінностей службою інкасації
  5. Посилені додаткові заходи безпеки банку в умовах військового стану.

Інструктор:

Пристинський Ігор Леонідович – Начальник Управління банківської безпеки АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ». Має більше 22 років досвіду роботи в підрозділах банківської безпеки.

2 жовтня 2024

Зарплата і військовий збір 5% з 01.10.2024 і «заднім числом» у жовтні. Зарплатна звітність за ІІІ квартал. Індексація зарплати з 01.01.2025р

2 год.

3000

Короткий зміст:

  1. Військовий збір 5% зміниться «заднім» числом у жовтні (проект закону 11416):
  2. Як правильно оподатковувати зарплату з 01.10.2024: яка ставка військового збору 1,5% чи 5% має бути застосована при розрахунку зарплати у жовтні, у разі звільнення працівника тощо
  3. Кому треба застосовувати для розрахунку і сплати військового збору дату 1 жовтня, а кому фактичну дату змін (адже закон зворотної дії не має)
  4. Чи потрібно перераховувати та доутримувати військовий збір на виплати «заднім» числом з 01.10.2024? (проект закону очікується у набранні чинності в середині/наприкінці жовтня)
  5. Приклади розрахунку зарплати та оподаткування військовим збором для Жовтня 2024
  6. Індексація зарплати: вересень-грудень. Зміни з 01.01.2025 (знову не нараховуємо)
  7. коли починати в 2024 році рахувати базовий місяць та нараховувати індексацію
  8. на скільки підняти оклади, щоб не проводити індексацію
  9. зміни в індексації з 01.01.2025: знову не нараховуємо індексацію, як бути із індексами
  10. Зарплатна звітність за ІІІ квартал: заповнення додатків 1, 4ДФ, 5 Зарплатної звітності:
  11. Мобілізовані працівники з виплатою та без виплати
  12. Померлий працівник (у поточному та минулих періодах)
  13. Лікарняні минулого місяця, що виплачені в наступних місяцях
  14. Виплати звільненим працівникам
  15. Добровільне медичне страхування
  16. Додаткове благо в негрошовій формі
  17. Допомоги працівникам та членам їх сімей
  18. Виплати за договорами ЦПХ поточного та минулого періодів

Інструктор:

Тетяна Мойсеєнко – незалежний консультант з оподаткування, експерт з трудового права та оплати праці.

4 жовтня 2024

Заходи банків та проблематика  з виявлення PEP; моніторинг ділових відносин та ризик-орієнтований підхід до НПК різних категорій PEP

4 год.

4620

Короткий зміст:

  1. Процедури виявлення РЕР, спірні посади РЕР, визначення РЕРs, пов'язаних тісними діловими зв’язками.
  2. Ресурси , що використовують для пошуку інформації належності осіб до РЕР, проблематика відсутність певних категорій РЕРs у доступних реєстрах.
  3. Порядок отримання дозволу керівництва банку на встановлення/продовження ділових відносин з РЕР. Формат, розподіл повноважень, зміст звернення тощо.
  4. Скрінінг клієнтської бази на предмет виявлення РЕР. Періодичність, алгоритм, порядок дій.
  5. Досвід банків відмови у здійсненні фінансових операцій або в  обслуговуванні клієнтів категорії РЕР. Алгоритм дій. Порядок комунікації.
  6. Позиція НБУ щодо застосування ризик-орієнтованого підходу в процедурах роботи з PEP:  на що звернути увагу, які процедури є прийнятними.

Виступаючі:

Єфремов Олег Анатолійович — Член Правління, головний комплаєнс-менеджер - директор департаменту комплаєнсу та протидії легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом АТ «ПРАВЕКС БАНК».

Ольга Колеснікова – Начальник управління фінансового моніторингу ПАТ «МТБ Банк», Член Правління – відповідальний працівник по фінансовому моніторингу.

Ярослав Омельчук – Член Правління – Директор з комплаєнс-контролю та фінансового моніторингу (ССО) АТ «ТАСКОМБАНК» (TAS Group)

Євген Ковалюк – Директор Департаменту контролю і фінансового моніторингу АТ «КРЕДОБАНК»

Олександр Москаленко – Відповідальний працівник по фінансовому моніторингу «Банк Кредит Дніпро»

9 жовтня 2024

Зміни в електронному бронюванні з 1 жовтня: Нові додаткові умови для бронювання і дії. Витяги про бронювання, звільнення та розбронювання.

2 год.

3000

Короткий зміст:

І. Зміни в Електронному бронюванні з 1 жовтня: нові додаткові умови для бронювання в ДІЇ.

  1. Нові додаткові умови для електронного бронювання: внесення в список ДІІ даних з ВОД - реквізити, спеціальність, дату уточнення даних!
  2. Військовий облік на підприємстві обов’язковий для електронного бронювання: нова вимога до постанови про електронне бронювання. Кейс з бронювання в ДІІ
  3. Результат бронювання або ПРО ВИТЯГ: QR-код та електронне підтвердження бронювання
  4. Заброньований працівник звільнився: що із бронюванням та як здійснити розбронювання?
  5. Залежність ДІЇ від Реєстру ПФУ: яскраві приклади повного каламбуру в Реєстрі застрахованих осіб. Коли ПФУ зможе виправити помилкові дані в реєстрі чи як роботодавцю це зробити самостійно
  6. Відомості про працівників (прийняття, звільнення, переведення): як подати, строки подання та їх порушення, а якщо не подати?

ІІ. Економічне бронювання-2025: які критерії для роботодавця, для ФОП (у кожного свої!)

  1. Чи потрібно мати критичний статус підприємству для здійснення економічного бронювання?
  2. Які роботодавці підпадають під критерії здійснення економічного бронювання?
  3. Які обмеження діють для роботодавців: скільки працівників можна забронювати за програмою економічного бронювання?
  4. На який період можна забронювати працівника за програмою економічного бронювання: на місяць? на квартал? На півроку чи на рік?
  5. Призовник, військовослужбовець, резервіст: кого можна економічно забронювати? Що з ВОД та оновленням даних має бути?
  6. Рівень щомісячної зарплати для економічного бронювання як умова захисту від призову: як розрахувати?
  7. Плата за захист (чи TAX за бронювання): кому і скільки
  8. Звітність по зарплаті щомісячно з 1 січня 2025: яку інформацію міститиме щодо економічного бронювання

Інструктор:

Тетяна Мойсеєнко – незалежний консультант з оподаткування, експерт з трудового права та оплати праці. Досвід консалтингової роботи 20 років, практичний досвід понад 25 років.

17 жовтня 2024

Круглий стіл "Протидія шахрайству при використанні банківських продуктів"

4 год.

4200

Короткий зміст:

  1. Аналіз останніх руйнівних кібератак
  2. Рекомендації та приклади для зниження ризиків атаки
  3. Детектування атаки
  4. Реагування на атаку
  5. Відновлення інфраструктури у разі успішної атаки

Виступаючі:

Пристинський Ігор Леонідович – Начальник Управління банківської безпеки АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ». Має більше 22 років досвіду роботи в підрозділах банківської безпеки.

Богдан Горохівський - Директор Виконавчий, напрямок безпеки АТ «Кредобанк»

Олександр Савченко - Заступник начальника управління-начальник відділу розслідування зовнішнього шахрайства Департаменту безпеки АТ «Перший український міжнародний банк»

28 жовтня 2024

Гарантійні операції банків - практичні питання та ризики пов'язані з ними. Використання банківських гарантій на локальному та міжнародному ринках, ролі учасників угоди і пов’язаних з нею документів.

4 год.

4200

Короткий зміст:

  1. Ризики використання Гарантій у діяльності банків та Сторін Контракту в залежності від їх видів та мети використання.
  2. Спроби неправомірного уникнення/відхилення/отримання платежу за операціями які зустрічаються в Україні та за її межами і шляхи їх подолання.
  3. Аналіз та виконання банками Вимоги за операціями, супутніх документів та ризики на даному етапі.
  4. Джерела платежів за Гарантійними операціями та подальше закриття заборгованості Клієнта перед Банком.

Інструктор:

Дмитро Цвик - Керівник напряму продажів продуктів торговельного фінансування Управління Документарного бізнесу та торговельного фінансування АТ «Укрексімбанк».

6 листопада  2024

Програма підвищення кваліфікації Членів Наглядових рад та Правління банків: Казначейство та казначейські операції в банку.

3 год.

6240

Короткий зміст:

  1. Огляд структури казначейства та підпорядкування та значення казначейства в структурі банку
  2. Основна роль, завдання та функції казначейства
  3. Зовнішня і внутрішня цінова політика
  4. Трансфертне ціноутворення
  5. Крос-взаємодія з іншими підрозділами
  6. Деривативи, інструменти керування ліквідністю та ВП
  7. Ринкова інфраструктура          

Інструктор:

Коваленко Антон Геннадійович – Керівнику Департаменту ринків капіталу ГО КБ «Приватбанк»

12-13 листопада 2024

Система оцінки ефективності команди банку (KPI)

10 год.

6840

Короткий зміст:

  1. Вступ: Зміни в банківській сфері та їх вплив на ефективність
  2. Основні принципи системи оцінки ефективності
  3. Комплексна оцінка ефективності співробітника
  4. Управління ефективністю команди
  5. Система управління ефективністю згідно зі стратегією розвитку банку
  6. Аудит діючої системи оцінки ефективності
  7. Практична робота з розробки системи ключових показників ефективності банку
  8. Підсумки та впровадження системи в реальному житті

Інструктор:

Яна Андрєєва – Керівник відділу методології та навчання мережі СЕНС БАНК.

28 листопада  2024

Бронювання з 15 листопада: зміни в дії. Проблеми військового обліку, запити від СБУ та ТЦК

2 год.

3000

Короткий зміст:

  1. Бронювання з 15 листопада: зміни в ДІЇ
  2. Обов’язкове ВЛК до 4 лютого 2025: дії роботодавця. Чи потрібно скерувати працівників-військовозобов’язаних для проходження ВЛК? Наслідки для працівника та роботодавця якщо військовозобов’язаний не пройде ВЛК до 4 лютого
  3. Резерв+ чи ВОД, оновлені та неоновлені данні військовозобов’язаних: як вести військовий облік та проходити звірки з ТЦК
  4. Розпорядження з повістками та без: дії роботодавця. Штрафи за ігнорування та невиконання розпоряджень роботодавцями
  5. Запити від СБУ, ТЦК: хто про що, наслідки та дії для роботодавця
  6. Перевірки ТЦК: нові методи перевірки документів роботодавців (кадрові та інші документи)
  7. Військово-облікові Списки (додаток 5): готуємося до закриття 2024 року та формуємо нові списки військовозобов’язаних, резервістів та призовників на 2025 рік. Як правильно «перенести» записи в нові списки та сформувати справи. Інші обов’язкові військового-облікові розпорядчі документи на початок 2025 року.
  8. Штрафи за порушення правил військового обліку: скільки, коли та кому загрожують

Інструктор:

Тетяна Мойсеєнко – незалежний консультант з оподаткування, експерт з трудового права та оплати праці.

5 грудня 2024

Круглий стіл «Особливості впровадження положення про організацію забезпечення безперебійного функціонування в умовах особливого періоду банківської системи України (постанова №67 від 14.06.2024)»

4 год.

4620

Короткий зміст:

1. Безперебійне функціонування в умовах особливого періоду: основні підходи та принципи

Виступаючі:

Арсен Макарчук - Директор Департаменту стратегії та розвитку Національного банку України

Тетяна Кротевич - Начальник управління ефективності процесів департаменту стратегії та розвитку Національного банку України

2. Основні вимоги Постанови №67 з боку НБУ.

  • Режими функціонування:
  • ! Постанова №125 «Положення про забезпечення здійснення безготівкових розрахунків в Україні в умовах особливого періоду». Основні  вимоги до банків.  
  • Норми Постанови№125  в поєднанні  з Постановою №67.
  • 3 аспекти неперервності у кожному режимі:
  • Критичні  функції  банків, щодо яких банк забезпечує неперервність  роботи у будь-якому режимі:

3. Вимоги до Протоколів переходу до роботи в кожному з визначених Постановою №67 режимів функціонування:

4. Особливості антикризового управління банками.

5. Практичні рекомендації щодо організації  роботи Банку  в кожному з визначених Постановою №67 режимів функціонування за основними напрямами регулювання з боку НБУ:

Своїм досвідом поділяться:

Ксенія Шлапацька - Начальник Управління загальнобанківських та операційних ризиків Департаменту загальнобанківських ризиків АТ «Перший український міжнародний банк»

Олексій Сіраков – CISO Директор департаменту управління інформаційної безпеки та безперервності бізнесу АТ «Правекс Банк».

Дмитро Кравчук - Керівник з питань управління безперервністю бізнесу Райффайзен Банк Аваль

Ірина Стюарт – BCP менеджер відділу кібрербезпеки Департаменту інформаційної безпеки АТ «Креді Агріколь»

10 грудня  2024

Круглий стіл "Протидія шахрайству із заставним майном"

3 год.

3600

Короткий зміст:

  1. Законодавство щодо оцінки майна, що планується бути заставою.
  2. Запобігання шахрайства  при оцінці та прийняття у заставу окремих видів майна та майнових прав
  3. Відсутність конфлікту інтересів у працівників банку під час перевірки заставного майна.
  4. Особливості перевірки заставного майна під час війни, особливо рухомого майно.
  5. Методологія  управління ризиками та нейтралізацію негативних наслідків з заставним майном.

Виступаючі:

Ігор Пристинський – Начальник Управління банківської безпеки АТ «ПІРЕУС БАНК».

Віталій Пивовар – Директор Департаменту безпеки АТ «ТАСКОМБАНК» 

17 грудня 2024

Круглий стіл: Розробка бізнес-моделі банку (BMA) в рамках процесу SREP

4 год.

4200

Короткий зміст:

  1. Збір джерел даних для бізнес-моделі
  • Фінансова звітність
  • Управлінська звітність
  • Статистична звітність
  • Напрямки діяльності Банку та прогнозні очікування бізнесу

2. Опрацювання / перевірка / коригування вхідних даних, розрахунки

  • Фінансова звітність: звірка статей балансу та P&L
  • Управлінська звітність, трансформація до шаблону
  • Статистична звітність, додаткова інформація до файлів звітності із ОДБ з метою коректної галузевої розбивки кредитного портфеля
  • Напрямки діяльності Банку та прогнозні очікування бізнесу: особливості заповнення прогнозних даних в шаблоні BMA

Виступаючі:

Ігор Гумен – Начальник фінансового управління Банк «Кліринговий дім».

Антон Коваленко – Керівнику Департаменту ринків капіталу ГО КБ «Приватбанк».

Наталія Іншекова - Директор Фінансового департаменту  АТ "УНІВЕРСАЛ БАНК".

В’ячеслав Скобін - Директор фінансово-бюджетного департаменту АТ "КРИСТАЛБАНК".

18 грудня  2024

Дотримання прав споживачів при врегулюванні проблемних кредитів.

4 год.

4200

 

Короткий зміст:

  1. Нормативно-регуляторні документи
  2. Споживач і споживчий кредит
  3. Врегулювання заборгованості
  4. Черговість погашення заборгованості
  5. Реструктуризація заборгованості
  6. Дострокове повернення кредиту
  7. Відповідальність споживача / боржника
  8. Взаємодія при врегулюванні боргу
  9. Способи взаємодії
  10. Отримання даних 3х осіб
  11. Вимоги до персональних даних
  12. Вимоги до взаємодії
  13. Перша взаємодія
  14. Взаємодія з 3ми особами
  15. Запис взаємодії
  16. Використання Альфа-імені
  17. Особисті зустрічі
  18. Залучення колекторських компаній
  19. Контроль колекторських компаній
  20. Вимоги передачі функцій на аутсорсинг
  21. Вимоги до організації співпраці з колекторами
  22. Інформування НБУ про договори з Колекторами
  23. Розміщення довідкової інформації для споживачів
  24. Відступлення права вимоги
  25. Захищені категорії на час військового стану
  26. Державне регулювання та нагляд
  27. Вимоги щодо етичної поведінки
  28. Відповідальність за порушення вимог

Інструктор:

Сергій Кузьменко - Керівник Департаменту з управління проблемною заборгованістю АТ КБ «ПРИВАТБАНК»

 

 Вебінари за перше півріччя 2024 року

Дата проведення

Назва

Тривалість (год.)

Вартість*

18 січня 2024

Практикум “Облік кредитних ліній та інших подібних  фінансових інструментів (овердрафти, карткові кредити): особливості визнання процентних доходів”

 3 год.

3300

Короткий зміст:

  1. Нормативно-правове регулювання обліку кредитних ліній:
  2. Класифікація кредитних ліній з метою їх бухгалтерського обліку
  3. Прийняття рішення щодо застосування/ не застосування ефективної ставки
  4. Розрахунки у випадку потраншевого обліку:
  5. Розрахунки у випадку обліку за лінією в цілому за умови застосування ефективної ставки
  6. Розрахунки у випадку обліку за лінією в цілому за умови незастосування ефективної ставки
  7. Ринковість/ неринковість умов та модифікації кредитного договору

Інструктор:

Ольга Значкова - АССА, к.е.н., Партнер проекту «IFRS Solution». Має 12-річний досвід роботи на посаді заступника головного бухгалтера в ПАТ «Укрсоцбанк». Працювала в Банку Австрії в управлінні консолідованої звітності. Займається консалтингом в області МСФЗ та бухгалтерського обліку.

 

29 січня 2024

Огляд основних підходів до визначення економічного капіталу під ринкові ризики

 3 год.

3300

Короткий зміст:

  1. Огляд регуляторних вимог та обмежень щодо підходів до оцінки вимог до капіталу під ринкові ризики;
  2. Огляд припущень та основних підходів до оцінки вимог до капіталу під ринкові ризики;
  3. Розрахунок вимог до капіталу за різними підходами та порівняння результатів;
  4. Вибір оптимального підходу до визначення вимог до капіталу під ринкові ризики.

Інструктори

Назарій Руденко – Начальник Управління з управління фінансовими ризиками ОТП Банк

Дмитро Кожухарь - Начальник Управління системних ризиків Департаменту риск-менеджменту АБ «Південний»

07 лютого 2024

Круглий стіл “Нові принципи роботи по поверненню коштів. Нюанси платіжного законодавства. Списання коштів з рахунку неналежного отримувача”

6 год.

5100

Короткий зміст:

  1. Договірне списання / повернення коштів через призму нового закону України «Про платіжні послуги»
  2. Всі етапи перевірки правомірності Переказів
  3. Обговорення змін платіжного законодавства (підводні камені)

Інструктор:

Олександр Савченко - Заступник начальника управління-начальник відділу розслідування зовнішнього шахрайства Департаменту безпеки АТ «Перший український міжнародний банк»

15 лютого 2024

Як управляти ризиками внутрішнього шахрайства в банку – практичні аспекти

4 год.

3900

Короткий зміст:

  1. Загальна інформація про кадровий ризик
  2. Запобігання внутрішньокорпоративному шахрайству
  3. Профілактика та попередження  корпоративного шахрайства
  4. Протидія  корпоративному  шахрайству. Практичні аспекти 
  5. Метрики по кадровому ризику
  6. Реалізація проекту "Корпоративний антифрод"

Інструктори:

Олександр Соколовський - експерт по fraud-management, екс-керівник Департаменту фрод-менеджменту ПриватБанку.

Богдан Горохівський - Директор Виконавчий, напрямок безпеки АТ «Кредобанк»

20 лютого 2024

Круглий стіл “Побудова системи протидії кредитному шахрайству у банківських та фінансових установах”

5 год.

5100

Короткий зміст:

  1. Визначення кредитного шахрайства
  2. Передумови виникнення кредитного шахрайства
  3. Види шахрайських схем у кредитному процесі
  4. Етапи протидії кредитному шахрайству
  5. Складові системи протидії кредитному  шахрайству
  6. Засоби та інструменти протидії кредитному шахрайству
  7. Процес протидії кредитному шахрайству при розгляді кредитної заявки (onboarding)
  8. Процес протидії шахрайству при обслуговуванні кредитної заборгованості
  9. Додаткові заходи протидії кредитному шахрайству
  10. Контроль внутрішнього шахрайства (шахрайство із заявками та шахрайству при обслуговуванні) у кредитному процесі.
  11. Огляд  схем внутрішнього шахрайства
  12. Контроль системи протидії шахрайству
  13. Забезпечення протидії шахрайства у електронних каналах (online applications)
  14. Перевірка та моніторинг партнерів
  15. Особливості протидії шахрайству при здійснення лізингових операцій.

Інструктор:

Олександр Горінов - Має 29 років досвіду роботи в банках України у сферах протидії шахрайству, інформаційної безпеки, управління операційними ризиками

23 лютого 2024

Практична конфліктологія та стрес - менеджмент у переговорному процесі

6 год.

4800

Короткий зміст:

  1. Фактори перемоги в переговорному процесі
  2. Стратегії ведення переговорів або стратегії перемоги
  3. Підготовка до переговорного процесу
  4. Територіальність в діловому спілкуванні
  5. Практика побудови результативного контакту в діловому    спілкуванні
  6. Невербальна комунікація в переговорному процесі
  7. Мовні стратегії впливу
  8. Управління внутрішнім станом

Інструктор:

Станіслав Каменецький - бізнес-тренер, практичний психолог. Спеціалізується на адаптації та впровадженні психотехнологій впливу в сферу бізнес-комунікацій: переговори, продаж, управління, стягнення боргів.

26 лютого 2024

Організація процесу управління процентним ризиком банківської книги”

4 год.

4200

Короткий зміст:

  1. Мета, завдання та основні принципи управління процентним ризиком банківської книги;
  2. Методи та інструменти, які використовуються для вимірювання, моніторингу та контролю за процентним ризиком банківської книги;
  3. Лімітування, ризик апетити та сценарії зміни процентної ставки;
  4. Впровадження файлів статистичної звітності 7FX та 7GX.

Інструктор:

Дмитро Кмітюк – керівник напряму управління контролю ринкових ризиків Департаменту з ризик-менеджменту АТ «Укрексімбанк».

26 лютого 2024

Практичні питання використання акредитивів  (в тому числі резервних), шляхи мінімізації ризиків сторін-учасників угод

6 год.

5100

Короткий зміст:

  1. Термінологія акредитивів згідно UCP 600 та Національного законодавства України.
  2. Різниця підтвердженого та непідтвердженого документарного акредитиву – для Сторін угоди та Банків.
  3. Платіжна частина контракту, вимоги до документів за акредитивом - їх відображення у тексті акредитиву – формі МТ700.
  4. Схема роботи акредитиву, відповідальність Банків та кожного з учасників процесу.
  5. Основні та додаткові документи що перевіряються Банками для здійснення платежу за акредитивом
  6. Акредитиви з пост-імпортним фінансуванням, Пост-імпортне фінансування за участі ЕКА та їх аналогів.

Інструктор:

Дмитро Цвик - Керівник напряму продажів продуктів торговельного фінансування Управління Документарного бізнесу та торговельного фінансування АТ «Укрексімбанк».

12 - 13 березня 2024

Круглий стіл “Сталий розвиток банківського сектору – світова практика та досвід українських банків”

10 год.

6400

Короткий зміст:

  1. Як ESG-фактори сприяють кращій відбудові України
  2. Сталий розвиток банківських установ
  3. Практичний досвід банків в частині впровадження вимог ESG станом на сьогодні. Варіанти та форми надання звітності банками в частині дотримання вимог ESG та принципів сталого розвитку: сучасні практики та кращі приклади.
  4. Виступ Головного виконавчого Директора Chartered Banker Institute (Шотландія)

Виступаючі: представники НБУ та провідних українських банків

13 - 14 березня 2024

Підвищення ефективності продажів банківських продуктів

8 год.

5400

Короткий зміст:

  1. Модуль 1. Персональний бренд ефективного банкіра-продавця
  2. Модуль 2. Ефективні продажі 

Інструктор:

Яна Андрєєва – Керівник відділу методології та навчання мережі СЕНС БАНК.

Бізнес-тренер з 23 річним банківським практичним досвідом роботи у продажах корпоративного сегменту.

19 - 20 березня 2024

Private banking & wealth management: побудова ефективної роботи із заможними клієнтами (high net worth individual)

6 год.

5400

Короткий зміст:

  1. Етапи формування та розвитку бізнесу Private Banking.
  2. Аналіз ринку клієнтів – власників величезного стану.
  3. Побудова системи комплексного обслуговування VIP клієнтів банку.
  4. Формування збалансованого продуктового ряду банківських послуг і продуктів для HNWI клієнтів.
  5. Наповнення продуктового ряду інвестиційними та страховими продуктами.
  6. Управління сімейним капіталом клієнтів HNWI
  7. Аналіз існуючого досвіду некоректної побудови моделі обслуговування клієнтів-власників великого фінансового стану.
  8. Розвиток та робота з персоналом, політика підвищення та контролю якості.
  9. Технології формування та управління лояльністю клієнтів.
  10. Перспективні напрями розвитку обслуговування заможних клієнтів фінансовими установами.
  11. Сучасні виклики промисловості з управління приватним великим капіталом

Інструктор:

Олексій Алєксандров - д.е.н., MBA, Керуючий партнер AB Solution Family Office (Luxembourg - Czech Republic - Estonia).

28 березня 2024

Fraud-metrix- як вимірювати і візуалізувати рівень шахрайств; закон бенфорда як один з методів перевірки звітності

3 год.

3900

Короткий зміст:

  1. Чому важливо  вимірювати  рівень шахрайства
  2. Що і як вимірюємо, варіанти набору показників, як реагуємо
  3. Надання інформації топ-менеджменту, зворотний зв'язок
  4. Закон Бенфорда-як математичний феномен може допомогти виявити невідповідності

Інструктори:

Олександр Соколовський - експерт по fraud-management, екс-керівник Департаменту фрод-менеджменту ПриватБанку.

2 квітня 2024

Психологія роботи з клієнтами-боржниками в умовах воєнного стану

6 год.

4200

Короткий зміст:

  1. Принцип персонального підходу чи кінець епохи стандартизованих підходів
  2. Нові вимоги до компетенцій спеціаліста зі стягнення у поточній ситуації
  3. Місце природної експансії у психології поведінки боржника та форми поточної пасивної агресії
  4. Як донести цінність співпраці клієнту та статусу сумлінного позичальника
  5. Як розвіяти помилкові очікування клієнта-боржника та донести реальність необхідності виконання зобов'язань
  6. Зруйновані рамки: форс-мажор або привід для невиконання зобов'язань
  7. Позитивний баланс кредитора у комунікації з клієнтом-боржником
  8. Зняття негативних ярликів із процесу стягнення та вихід у переговорну площину
  9. Стягнення як процес допомоги у вирішенні проблеми клієнта та його консультативна форма
  10. Розуміння переговорних стратегій та доречності кожної з них на різних етапах роботи

Та інше

Інструктор:

Станіслав Каменецький - бізнес-тренер, практичний психолог. Спеціалізується на адаптації та впровадженні психотехнологій впливу в сферу бізнес-комунікацій: переговори, продаж, управління, стягнення боргів.

18 квітня 2024

Аудит операційного ризику банку

3 год.

4200

Короткий зміст:

  1. Планування аудиту
  2. Підготовка до аудиту
  3. Проведення аудиту та його результати

Інструктори:

Юлія Пірогова – менеджер з аудиту Служби внутрішнього аудиту Райффайзен Банку.

Анна Мех - Директор Департаменту внутрішнього аудиту (CAE) ПАТ «Перший український міжнародний банк», CIA.

Юлія Людвиченко  – Керівник відділу методології, контролю якості аудиту та координації аудиту групи Департаменту внутрішнього аудиту АТ «ОТП БАНК»

24 квітня 2024

Кібератаки спрямовані на знищення інфраструктури

4 год.

4620

Короткий зміст:

  1. Аналіз останніх руйнівних кібератак
  2. Рекомендації та приклади для зниження ризиків атаки
  3. Детектування атаки
  4. Реагування на атаку
  5. Відновлення інфраструктури у разі успішної атаки

Інструктор:

Максим Ященко - Начальник Служби Інформаційної Безпеки АТ «УКРСИББАНК»

25 квітня 2024

Побудова власної системи фрод-моніторингу

2 год.

3300

Короткий зміст:

  1. Покупна чи власна система?
  2. Джерела інформації, види систем, побудова системи
  3. Правила, тригери, кейси, KPI
  4. Загальна схема моніторингу, онлайн та офлайн, соцінжиниринг
  5. Шляхи автоматизації прийняття антифрод-рішень

Інструктор:

Олександр Соколовський - експерт по fraud-management, екс-керівник Департаменту фрод-менеджменту ПриватБанку

14 травня 2024

Програма підвищення кваліфікації членів Наглядових Рад та Правління банків: “Організація банківської безпеки в умовах воєнного стану”

3 год. 

5940

Короткий зміст:

  1. Загальна вимоги Національного банку України до організації безпеки банку.
  2. Управління безпекою в банківських установах:
  3. Вимоги до технічного стану та охорони приміщень банку, обладнання системою тривожної сигналізації  
  4. Заходи безпеки при здійсненні перевезення валютних цінностей службою інкасації
  5. Посилені додаткові заходи безпеки банку в умовах військового стану.

Інструктор:

Ігор Пристинський – Начальник Управління банківської безпеки АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ». Має більше 22 років досвіду роботи в підрозділах банківської безпеки

15 травня 2024

Організація процесу управління торговою книгою

4 год.

4200

Короткий зміст:

  1. Мета, завдання та основні принципи управління торговою книгою;
  2. Методи та інструменти, які використовуються для вимірювання, моніторингу та контролю за торговою книгою;
  3. Лімітування, ризик апетити та сценарії зміни процентної ставки;
  4. Впровадження файлу статистичної звітності 7SX.

Інструктор:

Дмитро Кмітюк – керівник напряму управління контролю ринкових ризиків Департаменту з ризик-менеджменту АТ «Укрексімбанк».

23 травня 2024

Круглий стіл - обговорення “Окремі питання оцінки достатності капіталу за процесом ICAAP”

3 год. 

4200

Короткий зміст:

1. Організаційний (підготовка звітів, планування і тд)

  • ICAAP – процес планування та бюджетування
  • Підготовка звіту ІСAAP ( CAS , Capital Plan)
  • Висновки аудиту та комплаєнсу
  • Моніторинг достатності капіталу

2. Розрахунки / стрес-тестування

  • Сценарії для стрес-тестування
  • Вплив стрес-тесту на бізнес-план
  • Розрахунок управлінського запасу капіталу

Виступаючі:

Інеса Петренко - Керівник з питань аналізу та звітування Департамент інтегрованого ризик-менеджменту Райффайзен Банк

Назар Одинаєв - Заступник начальник управління інтегрованих ризиків АБ «Укргазбанк»

Дмитро Кожухарь - Начальник Управління системних ризиків Департаменту риск-менеджменту АБ «Південний»

Любов Литовчак - Chief Compliance Officer (ССО), Директор Департаменту комплаєнс-контролю АТ «Піреус Банк МКБ»

23 травня 2024

Круглий стіл “Практичні аспекти впровадження основних ідей 58 ПП НБУ”

4 год.

4620

Короткий зміст:

  1. Контекст - навіщо та чому?
  2. Практичний погляд на посилену автентифікацію, принцип наслідування
  3. Що таке код автентифікації, варіанти формування та реалізації.
  4. Що таке динамічне пов’язування
  5. Заходи безпеки щодо елементів посиленої автентифікації, варіанти.
  6. Вимоги до обов'язкового застосування SCA, як не застосовувати SCA
  7. Як розрахувати референтні коефіцієнти та що з ними не так
  8. Поведінкова модель платника - переваги та недоліки
  9. Довірені отримувачі як спосіб не застосовувати посилену автентифікацію.
  10. Код автентифікації - практичні аспекти формування, технологічні рішення, динамічне пов'язування
  11. Як впровадити 58 ПП НБУ та не отримати штраф  - практичний тактичний та стратегічний план дій

Виступаючі:

Олександр Соколовський - експерт по fraud-management, екс-керівник Департаменту фрод-менеджменту ПриватБанку

Дмитро Янішевський - Начальник управління інформаційної безпеки АТ «ОТП Банк»

Олексій Сіраков – CISO Директор департаменту управління інформаційної безпеки та безперервності бізнесу АТ «Правекс Банк».

5 червня 2024

Круглий стіл «Практичні питання впровадження загального стандарту звітності CRS»

4 год.

4620

Короткий зміст:

  1. Правове регулювання в Україні.
  2. Належна комплексна перевірка «існуючих» клієнтів.
  3. Належна комплексна перевірка «нових» клієнтів.

Само сертифікація під кожний рахунок.

  1. Перевірка клієнтських даних.

Коли необхідно уточнювати дані та вимагати документальне підтвердження.

  1. Звіт про рахунки.

Виступаючі:

Дмитро Леоненко - фахівець з питань Compliance та податкового обліку АТ КБ «ПРИВАТБАНК». Лада Ракитянська - Директор департаменту фінансового моніторингу, відповідальний працівник за проведення фінансового моніторингу АТ «Ощадбанк»          

Любов Литовчак - Chief Compliance Officer (ССО), Директор Департаменту комплаєнс-контролю АТ «Піреус Банк МКБ»

Олексій Немченко – Начальник відділу комплаєнс АТ «ОТП Банк»

18 червня 2024

Програма підвищення кваліфікації членів наглядових рад та правління банків “Оцінка ефективності системи внутрішнього контролю банку третьою лінією (внутрішній аудит)”

3 год.

5940

Короткий зміст:

  1. Огляд Концепції внутрішнього контролю COSO
  2. Середа контролю
  3. Оцінка ризиків
  4. Контрольні дії
  5. Інформація та комунікації
  6. Моніторинг діяльності

Інструктор:

Анна Мех - Директор Департаменту внутрішнього аудиту (CAE) ПАТ «Перший український міжнародний банк», CIA.

18 - 19 червня 2024

Тренінг “ Менеджмент сервісу”

6 год.

4200

Короткий зміст:

  1. Історія сервісу.          
  2. Сучасні технології та їх вплив на розвиток сервісної стратегії бізнесу.
  3. Сучасна парадигма менеджменту клієнтоорієнтованої організації.
  4. Сучасний клієнт         
  5. Сервіс. Нововведення і принципи ХХI століття.       
  6. Сервісна стратегія організації.          
  7. Компоненти клієнтського досвіду, управління їм.    
  8. Стандарти сервісу.    
  9. Технології формування і управління лояльністю клієнтів.    
  10.  Якість як складовий елемент сервісної стратегії банку.      
  11.  Робота з персоналом.           
  12.  Практичні ідеї сервісу.         

Інструктор:

Олексій Алєксандров - д.е.н., MBA, Керуючий партнер AB Solution Family Office (Luxembourg - Czech Republic - Estonia).

20 червня 2024

Програма підвищення кваліфікації членів Наглядових Рад та Правління банків “Захист банківської таємниці у банківській установі”

3 год.

 

5940

Короткий зміст:

  1. Поняття банківської таємниці, вимоги Законодавства та НБУ;
  2. Обов’язок банку щодо  забезпечення, зберігання та захист інформації, яка містить банківську таємницю, з метою недопущення її незаконного розкриття;
  3. Спеціальний порядок ведення діловодства з документами, що містять банківську таємницю;
  4. Порядок та межі розкриття інформації, що становить банківську таємницю;
  5. Обов’язок банку щодо виконання рішення суду про розкриття інформації, що становить банківську таємницю, у порядку, установленому законодавством України;
  6. Специфіка розкриття банківської таємниці на запити правоохоронних органів;
  7. Порядок розкриття банківської таємниці державним нотаріальним конторам, приватним нотаріусам, посадовим особам органів місцевого самоврядування, уповноваженим на вчинення нотаріальних дій, іноземним консульським установам;
  8. Порядок розкриття банківської таємниці арбітражним керуючим - на їхні запити стосовно боржників, щодо яких арбітражний керуючий здійснює повноваження

Інструктор:

Ігор Пристинський – Начальник Управління банківської безпеки АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ». Має більше 22 років досвіду роботи в підрозділах банківської безпеки

 

25 червня 2024

Програма підвищення кваліфікації членів Наглядових рад та Правління банків “Загальні підходи до побудови інформаційної безпеки та безперервності бізнесу в Україні"

3 год.

5940

Короткий зміст:

  1. Що таке інформаційна безпека та ВСР, почнемо з початку:
  2. Основні вимоги до впровадження:
  3. На що звернути обов’язкову увагу при реалізації:

Огляд нормативної бази:

  • Вимоги законодавства, які регулюють питання інформаційної безпеки:
  • Огляд нормативної бази Національного банку України:

4. З чого почати впровадження:

Інструктор:

Олексій Сіраков – CISO Директор департаменту управління інформаційної безпеки та безперервності бізнесу АТ «Правекс Банк».

 

 

Тематика навчальних заходів, як і завжди, актуальна та охоплює розгляд нагальних питань з різних процесів банківської діяльності.

Для отримання додаткової інформації та з питань придбання відеозаписів звертайтесь до менеджерів Центру за телефонами: (044) 253-07-02, (093) 256-16-05, (097) 411-64-40

або e-mail:  center@nctbpu.org.ua