- Формат заходу: он-лайн
- Час проведення: з 13.00 до 18.00
Цільова аудиторія:
Широке коло фахівців, які безпосередньо займаються стягненням проблемної заборгованості та проводять переговори з клієнтами-боржниками на різних етапах.
Програма тренінгу:
- Типологія клієнтів.
- Види переговорів.
- Підготовка. Аналіз історії комунікації з клієнтами.
- Структура телефонного дзвінка.
- Приклади комунікацій по телефону, згідно типології та історії взаємодій.
- Контактність. Контактний супротив. Комунікативна мета. Техніки раппорту.
- Бар'єри комунікації
- Особливості спілкування зі складними клієнтами
- Особливості роботи з боржниками які перебувають на окупованих територіях або ВПО
- Робота з реакцією клієнта. Робота з запереченнями.
- Аргументація.
- Домовленості.
2 модуль – Практичний тренінг «Калібрування кейсів». Практична робота в розрізі теорії 1 модуля.
Інструктор:
Яна Андрєєва – Керівник відділу методології та навчання мережі СЕНС БАНК.
Бізнес-тренер з 23 річним банківським практичним досвідом роботи у продажах корпоративного сегменту. Керівник напрямів розвитку бізнесу у міжнародних банківських групах. Керівник проектів з навчання співробітників банків у процесі змін.
К.е.н., викладач Одеського національного економічного університету.
Автор наукових публікацій з банківської справи та поведінкової психології.
Дипломований психолог, сертифікований НЛП – практик.
Учасники отримають Свідоцтва НЦПБПУ.
Вартість участі
Вартість участі одного учасника складає 7440 грн., в т.ч. ПДВ 1240 грн.
Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь за телефонами: (097) 411-64-40, (095) 212-32-42, (067) 235-09-23, (067) 466-13-45, (044) 253-07-02
e-mail: center@nctbpu.org.ua