Комунікації по телефону. Робота з проблемними клієнтами - фізичними особами банку
  • Формат заходу: он-лайн
  • Час проведення: з 13.00 до 18.00

Цільова аудиторія:

Широке коло фахівців, які безпосередньо займаються стягненням проблемної заборгованості та проводять переговори з клієнтами-боржниками на різних етапах.

Програма тренінгу:

  1. Типологія клієнтів.
  2. Види переговорів.
  3. Підготовка. Аналіз історії комунікації з клієнтами.
  4. Структура телефонного дзвінка.
  5. Приклади комунікацій по телефону, згідно типології та історії взаємодій.
  6. Контактність.  Контактний супротив. Комунікативна мета. Техніки раппорту.
  7. Бар'єри комунікації
  8. Особливості спілкування зі складними клієнтами
  9. Особливості роботи з боржниками які перебувають на окупованих територіях або ВПО
  10. Робота з реакцією клієнта. Робота з запереченнями.
  11. Аргументація.
  12. Домовленості.

2 модуль – Практичний тренінг «Калібрування кейсів». Практична робота в розрізі теорії 1 модуля.

Інструктор:

Яна Андрєєва – Керівник відділу методології та навчання мережі СЕНС БАНК.

Бізнес-тренер з 23 річним банківським практичним досвідом роботи у продажах корпоративного сегменту. Керівник напрямів розвитку бізнесу у міжнародних банківських групах. Керівник проектів з навчання співробітників банків у процесі змін.

К.е.н., викладач Одеського національного економічного університету.

Автор наукових публікацій з банківської справи та поведінкової психології.

Дипломований психолог, сертифікований НЛП – практик.

Учасники отримають Свідоцтва НЦПБПУ.

Вартість участі

Вартість участі одного учасника складає 7440 грн., в т.ч. ПДВ 1240 грн.

Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь за телефонами: (097) 411-64-40, (095) 212-32-42, (067) 235-09-23, (067) 466-13-45, (044) 253-07-02

e-mail:   center@nctbpu.org.ua