- ормат заходу: очний чи он-лайн
- Час проведення: з 10.00 до 17.00
Увага! На численні запити фахівців банків ми додали можливість відвідати дані заходи також в он-лайн форматі з додатковою знижкою
Структура програми:
Модуль 4. Впровадження систем. Роль замовника автоматизації |
19 квітня 2024р. |
Контекст програми, горизонт 2025, або «дивимося вгору»
- Процес інтеграції з ЄС, функціонуючим за угодами і правилами – інше відношення до відповідності, стає дорого.
- Open Banking; API economy – інша фінансова система, НПП замість банків, і різні ролі за різними фінансовими продуктами.
- AI, GenAI; A[G]I; IBM Quantum System One – технології іншого порядку, які змінюють технологічне середовище (наприклад, електронні підписи і інтернет).
- Війна: дезінформація, зброя, санкційні списки, мобілізація, міграція, колаборанти, міжнародна допомога, відновлення, корупція і боротьба з нею у клієнтів та в транзакціях для моніторингу
Мета програми - Забезпечити сталий успіх трансформації в майбутнє, зокрема:
- Дізнатися про межі ефективної автоматизації, і те, що за межами,
- Навчитися ставити завдання на автоматизацію діяльності,
- Отримати обізнаність про шляхи і існуючі рішення для різних технологічних середовищ,
- Звернути увагу на регулювання автоматизації та його перспективи.
Формат проведення:
Чотири модулі, кожен з яких складається з лекції та розгляду практичного кейсу.
Можна брати участь як у всій програмі, так і в окремих її частинах.
Інструктор:
Анастасія Конопльова, CISA, CRISС, CDPSE; CISA, CRISC, CDPSE Trainer, КБВ і директор ТОВ «ЮЕЙДЖИ» (безперервна діяльність з 1999, 30+ банків-контрагентів, до 2016 АФ (СПФМ)), лідер ISACA Kyiv 2018-2020, магістр економіки (економічна кібернетика), досвід аудиту та консалтингу з 2005: впровадження та контроль систем управління інформаційною безпекою, планів безперервної діяльності, аудит інформаційних систем, консультаційні проекти з автоматизації процесів, електронного документообігу та архівації, впровадження систем управління операційними ризиками, аудит фінансової звітності, капіталу, кредитних ризиків.
Програма 4 Модуля:
- Учасники впроваджень і взаємодія з ними: інтегратори, постачальники, надавачі сервісів, проектний менеджмент, корпоративне ІТ, оператори систем
- Формування технічного завдання. RFI, RFP, особливості ІТ-закупівель
- Приймальне тестування: зворотний зв’язок учасникам для кращого функціонування
- Забезпечення використання систем: планування адаптації і навчання
Практика: Формулювання позиції SLA з постачальником.
Попередня реєстрація обов’язкова
Учасники окремих модулів отримають Сертифікати НЦПБПУ. Учасники всієї програми – Свідоцтва державного зразка про підвищення кваліфікації
Вартість участі
|
Вартість без урахування знижки |
Знижка |
Вартість з урахуванням знижки |
1 модуль |
8.100 грн (в т.ч. ПДВ 1350) |
|
8.100 грн (в т.ч. ПДВ 1350) |
За умови он-лайн участі надається додаткова знижка 5% по кожній позиції
Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь за телефонами: (097) 411-64-40, (067) 235-09-23, (067) 466-13-45, (093) 256-16-05, (044) 253-07-02
e-mail: center@nctbpu.org.ua