Система телемаркетингу в роботі з проблемними клієнтами банку в умовах воєнного стану
  • Час проведення – 13.00 – 18.00
  • Формат проведення – он-лайн

Тренінг надасть комплексний підхід до системи комунікацій по телефону з проблемними клієнтами (ФО, ФО які перебувають на окупованих територіях та ВПО) банку в умовах військового стану.

На основі системи телемаркетингу ви опануєте методологічні інструменти побудови алгоритму спілкування з проблемними клієнтами (ФО, ФО які перебувають на окупованих територіях та ВПО), згідно цілей банку.

Для кого? 

Керівники, менеджери та спеціалісти, які бажають отримати системні інструменти телемаркетингу з проблемними клієнтами.

Мета курсу: 

  • Провести аудит діючого підходу спілкування по телефону з проблемними клієнтами (ФО, ФО які перебувають на окупованих територіях та ВПО), визначити сильні сторони та зони розвитку
  • Зрозуміти, як планувати систему телемаркетингу з проблемними клієнтами (ФО, ФО які перебувають на окупованих територіях та ВПО) та досягати ефективності в умовах військового стану, постійних змін та ризиків
  • Отримати дієві інструменти управління системою телемаркетингу банку з проблемними клієнтами (ФО, ФО які перебувають на окупованих територіях та ВПО) в умовах війни та невизначеності
  • Надати учасникам комплексні знання та практичні навички для комунікацій з проблемними клієнтами (ФО, ФО які перебувають на окупованих територіях та ВПО), що дозволить підвищити ефективність, у відповідності до цілей банку. 

Що ми пропонуємо?

  • Глибинне розуміння системи телемаркетингу банку з проблемними клієнтами (ФО, ФО які перебувають на окупованих територіях та ВПО) в умовах війни та невизначеності
  • Інструменти та методики для комунікацій з проблемними клієнтами (ФО, ФО які перебувають на окупованих територіях та ВПО), що дозволить підвищити ефективність, у відповідності до цілей банку.
  • Матеріали тренінгу в електронному вигляді
  • Професійні рекомендації тренера-експерта

Зміст тренінгу:

  1. Вступна частина
  • Вітальне слово, знайомство з учасниками.
  • Цілі тренінгу та очікувані результати.
  • Огляд актуальної ситуації в країні, на банківському ринку та вплив на клієнтів банку.
  1. Основи телемаркетингу
  • Телемаркетинг, та його роль в комунікаціях з проблемними клієнтами банку (ФО, ФО які перебувають на окупованих територіях та ВПО).
  • Планування системи телемаркетингу банку з проблемними клієнтами (ФО, ФО які перебувають на окупованих територіях та ВПО) в умовах війни та невизначеності.
  • Особливості роботи з проблемними клієнтами (ФО, ФО які перебувають на окупованих територіях та ВПО).
  1. Комунікаційні техніки для роботи з проблемними клієнтами банку (ФО, ФО які перебувають на окупованих територіях та ВПО)
  • Техніки раппорту: як почути та зрозуміти потреби клієнта.
  • Ефективні методи постановки питань для з'ясування ситуації.
  • Аргументація: як доносити складні повідомлення зрозуміло та конструктивно.
  • Робота з реакцією клієнта. Робота з запереченнями.
  • Стратегії вирішення конфліктів і відновлення довіри.
  • Структура телефонного дзвінка.
  • Приклади комунікацій по телефону, згідно типології та історії взаємодій.
  • Контактність.  Контактний супротив. Комунікативна мета. 
  • Бар'єри комунікації.
  • Приклади кейсів з розбором ситуацій.
  1. Правові аспекти роботи з проблемними клієнтами в умовах воєнного стану
  • Законодавчі зміни та їх вплив на роботу з проблемними клієнтами.
  • Обмеження щодо стягнення боргів, нові нормативи та регуляції.
  • Як використовувати нові правила для побудови довірчих відносин із клієнтами.
  1. Психологічні аспекти спілкування проблемними клієнтами (ФО, ФО які перебувають на окупованих територіях та ВПО) в умовах воєнного стану
  • Емоційний стан клієнтів під час війни: страхи, тривоги, невизначеність.
  • Співчуття і підтримка: як проявляти чуйність, залишаючись професіоналом.
  • Як уникати конфліктів та ескалації напруженості у розмовах.
  • Методи саморегуляції та підтримка емоційної стабільності.
  • Як попередити емоційне вигорання при постійних стресових розмовах.
  1. Підсумки та зворотний зв'язок
  • Групове обговорення: як адаптувати техніки до реальних кейсів учасників
  • Підведення підсумків тренінгу.
  • Відповіді на запитання учасників.
  • Планування подальших кроків у професійному розвитку.

Інструктор:

Яна Андрєєва – Керівник відділу методології та навчання мережі СЕНС БАНК.

Бізнес-тренер з 23 річним банківським практичним досвідом роботи у продажах корпоративного сегменту. Керівник напрямів розвитку бізнесу у міжнародних банківських групах. Керівник проектів з навчання співробітників банків у процесі змін.

К.е.н., викладач Одеського національного економічного університету.

Автор наукових публікацій з банківської справи та поведінкової психології.

Дипломований психолог, сертифікований НЛП – практик.

Учасники отримають Свідоцтва НЦПБПУ.

Вартість участі одного учасника складає 7440 грн., в т.ч. ПДВ 1240 грн.

Оплата за участь в заході має бути здійснена за 2 робочих дні до його початку. В разі, якщо оплата не може бути здійснена вчасно, банк має надіслати засобами електронного зв‘язку гарантійний лист щодо зобов‘язання про оплату за участь в заході. 

Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь за телефонами: (097) 411-64-40, (095) 212-32-42, (067) 235-09-23, (067) 466-13-45, (044) 253-07-02

e-mail:   center@nctbpu.org.ua