Модульна програма підвищення кваліфікації 'Автоматизація фінансового моніторингу'. Модуль 4. Впровадження систем. Роль замовника автоматизації
  • ормат заходу: очний чи он-лайн
  • Час проведення: з 10.00 до 17.00

Увага! На численні запити фахівців банків ми додали можливість відвідати дані заходи також в он-лайн форматі з додатковою знижкою

Структура програми:

Модуль 4. Впровадження систем. Роль замовника автоматизації

19 квітня 2024р.

Контекст програми, горизонт 2025, або «дивимося вгору»

  • Процес інтеграції з ЄС, функціонуючим за угодами і правилами – інше відношення до відповідності, стає дорого.
  • Open Banking; API economy – інша фінансова система, НПП замість банків, і різні ролі за різними фінансовими продуктами.
  • AI, GenAI; A[G]I; IBM Quantum System One – технології іншого порядку, які змінюють технологічне середовище (наприклад, електронні підписи і інтернет).
  • Війна: дезінформація, зброя, санкційні списки, мобілізація, міграція, колаборанти, міжнародна допомога, відновлення, корупція і боротьба з нею у клієнтів та в транзакціях для моніторингу

Мета програми - Забезпечити сталий успіх трансформації в майбутнє, зокрема:

  • Дізнатися про межі ефективної автоматизації, і те, що за межами,
  • Навчитися ставити завдання на автоматизацію діяльності,
  • Отримати обізнаність про шляхи і існуючі рішення для різних технологічних середовищ,
  • Звернути увагу на регулювання автоматизації та його перспективи.

Формат проведення:

Чотири модулі, кожен з яких складається з лекції та розгляду практичного кейсу.

Можна брати участь як у всій програмі, так і в окремих її частинах.  

Інструктор:

Анастасія Конопльова, CISA, CRISС, CDPSE; CISA, CRISC, CDPSE Trainer, КБВ і директор ТОВ «ЮЕЙДЖИ» (безперервна діяльність з 1999, 30+ банків-контрагентів, до 2016 АФ (СПФМ)), лідер ISACA Kyiv 2018-2020, магістр економіки (економічна кібернетика), досвід аудиту та консалтингу з 2005: впровадження та контроль систем управління інформаційною безпекою, планів безперервної діяльності, аудит інформаційних систем, консультаційні проекти з автоматизації процесів, електронного документообігу та архівації, впровадження систем управління операційними ризиками, аудит фінансової звітності, капіталу, кредитних ризиків.

Програма 4 Модуля:

 

  1. Учасники впроваджень і взаємодія з ними: інтегратори, постачальники, надавачі сервісів, проектний менеджмент, корпоративне ІТ, оператори систем
  2. Формування технічного завдання. RFI, RFP, особливості ІТ-закупівель
  3. Приймальне тестування: зворотний зв’язок учасникам для кращого функціонування
  4. Забезпечення використання систем: планування адаптації і навчання

Практика: Формулювання позиції SLA з постачальником.

Попередня реєстрація обов’язкова 

Учасники окремих модулів отримають Сертифікати НЦПБПУ. Учасники всієї програми – Свідоцтва державного зразка про підвищення кваліфікації 

Вартість участі

 

Вартість без урахування знижки

Знижка

Вартість з урахуванням знижки

1 модуль

8.100 грн (в т.ч. ПДВ 1350)

 

8.100 грн (в т.ч. ПДВ 1350)

За умови он-лайн участі надається додаткова знижка 5% по кожній позиції

Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь за телефонами: (097) 411-64-40, (067) 235-09-23, (067) 466-13-45,  (093) 256-16-05, (044) 253-07-02

e-mail:   center@nctbpu.org.ua