Друга Щорічна Конференція 'Комплаєнс в банках України - пріоритети під час війни'

Увага! На честь 30-ї річниці заснування Центру ми подовжуємо термін дії спеціальної ціни до 17 листопада!

Звертаємо вашу увагу на те, що ми організовуємо двосторонню аудіо- та відео трансляцію заходу, тож у вас є можливість брати участь у конференції ОЧНО або онлайн! Зауважте, що навіть онлайн ви зі своїми колегами будете повноцінними учасниками конференції.

 Акцент заходу – на обміні досвідом та обговореннях практики різних банків.  

Запрошуємо:

  • Керівників та фахівців підрозділів комплаєнс
  • Керівникам підрозділів управління ризиками
  • Керівникам підрозділів внутрішнього аудиту
  • Керівникам підрозділів внутрішнього контролю
  • Керівникам юридичних підрозділів
  • Керівникам служб безпеки

Попередня програма конференції:

  1. Виклики у сфері комплаєнс в період воєнного стану
  • Ключові механізми контролю за обмеженнями встановленими НБУ в період дії воєнного стану (Постанови НБУ 18, 23).
  • Забезпечення контролю за імплементацією тимчасових змін, які діють у період воєнного стану у внутрішньобанківські документи.
  • Формування санкційної політики, участь підрозділу контролю за дотриманням норм (комплаєнс).
  • Ризики співпраці та обслуговування осіб, які мають зв’язки із рф/рб (Постанова НБУ 26, наказ 187).
  • Розподіл функціональних обов'язків учасників процесу, їх повноважень, відповідальності та порядку взаємодії..
  1. Управління комплаєнс ризиком. Що змінилося?
  • Ефективні інструменти комплаєнс під час війни.
  • Стратегія управління ризиками. Декларація схильності до ризиків (RAS - Risk Appetite Statement)
  • Ризик апетит, обчислення профілю комплаєнс-ризику.
  • Підходи до стрес-тестування під час оцінки достатності внутрішнього капіталу. Висновки підрозділу контролю за дотриманням норм (комплаєнс) про відповідність процесу ІСААР вимогам нормативно-правових актів НБУ.

3. Місце комплаєнс в системі корпоративного управління.

  • Значення та індикатори ефективної моделі трьох ліній захисту.
  • Комплаєнс як інструмент для виконання Радою своїх функцій.
  • Система якісної взаємодії підрозділів контролю та органів управління.
  1. Значення комплаєнс-культури в розвитку банку.
  • Ознаки ефективного комплаєнсу.
  • Роль комплаєнсу в розвитку культури управління ризиками.
  • Цінність «tone at the top» для розвитку корпоративної культури.
  • Тенденції розвитку комплаєнс у майбутньому.
  1. Взаємодія підрозділів комплаєнс та банківської безпеки при проведенні внутрішніх перевірок. Проведення розслідування.
  • Участь у дослідженні подій внутрішнього та зовнішнього шахрайства.
  • Забезпечення контролю за взаємовідносинами банку з клієнтами та контрагентами з метою запобіганню участі та/або використанню банку в незаконних операціях.
  1. Виконання специфічних функцій комплаєнс-контролю
  • Забезпечення організації контролю за дотриманням банком норм щодо своєчасності та достовірності фінансової та статистичної звітності.
  • Забезпечення організації контролю за захистом персональних даних відповідно до законодавства України.
  • Забезпечення організації контролю за відповідністю процесів щодо управління НПА.
  • Здійснення контролю за відповідністю системи компенсацій та відшкодування, що запроваджена в банку, а також процедур притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників банку, вимогам законодавства України.
  • Здійснення контролю за відсутністю конфлікту інтересів між керівниками банку та суб'єктом оціночної діяльності.
  • Забезпечення контролю за дотриманням банком норм щодо визначення переліку пов'язаних з банком осіб для забезпечення цілісності та повноти процесу ідентифікації пов'язаних з банком осіб і контролю за операціями з ними.
  1. Управлінська звітність з комплаєнс. .
  • Подання звітів щодо комплаєнс-ризику раді банку, комітету з управління ризиками та правлінню банку.
  • Інформування ради банку, комітету з управління ризиками, правління банку про надмірні ризики, на які може наражатися банк.
  • Рекомендації, Плани заходів та контролі.
  • Повідомлення НБУ про підтверджені факти неприйнятної поведінки в банку/порушення в діяльності банку та конфлікти інтересів, що виникли в банку.
  1. Практика комплаєнс-перевірок - хто робить, хто ні (ОБГОВОРЕННЯ)
  2. Міжнародні вимоги, зміни Податкового кодексу. Модерація проектів підрозділом контролю за дотриманням норм (комплаєнс)
  • Угода FATCA
  • Стандарт CRS
  1. Особливості взаємодія з Національним банком, іншими регуляторними та контролюючими органами з питань дотримання вимог законодавства в період дії воєнного стану.
  • Участь підрозділу комплаєнс під час проведення позапланових перевірок НБУ щодо дотримання вимог Постанови №18.
  • Особливості перевірок Управління захисту прав споживачів.
  • Щорічна наглядова оцінки SREP (Supervisory Review and Evaluation Process), роль комплаєнс.

Основні модератори:

Христина Брухаль – Директор Виконавчий, Chief Compliance Officer (ССО)  АТ «Кредобанк»

Любов Литовчак - Chief Compliance Officer (ССО), Директор Департаменту комплаєнс-контролю АТ «Піреус Банк МКБ»

Ярослав Омельчук – Chief Compliance Officer (ССО) Начальник Служби комплаєнс, АТ «ТАСКОМБАНК» (TAS Group)

Віра Сердюк - Chief Compliance Officer (ССО) Начальник Управління комплаєнс АТ «Перший український міжнародний банк»

 Яна Огієвич - Заступник начальника Управління комплаєнс контролю АТ «Перший український міжнародний банк»

Богдан Горохівський - Директор Виконавчий, напрямок безпеки АТ «Кредобанк»

 

Найближчим часом ми відправимо список доповідачів, які поділяться своїм досвідом в рамках розгляду різних питань.

Якщо ви хочете виступити спікером чи модератором по якомусь питанню, звертайтесь до нас, щоб дізнатись найкращі умови участі.

Ваш досвід буде цікавим та корисним!

 

За умови реєстрації та оплати

Очна участь

Он-лайн участь

До 17 листопада 2023р.

11500 грн

9500 грн

Після 17 листопада 2023р.

14000 грн

11000 грн

За умови участі двох та більше осіб надається знижка від 15%.

Місце проведення:

Конференц-зал навчального центру «Освіторія», вул. Князів Острозьких, 2 (біля ст.м. «Арсенальна»)

Відмова від участі:

При відмові від участі у конференції до 6 листопада 2023р. включно, кошти повертаються в повному обсязі.

При відмові від участі до 15 листопада 2023р. – повернення 50% реєстраційного внеску.

Якщо інформація про відмову від участі надана після 15 листопада 2023р. - сплачений реєстраційний внесок не повертається.

 

Отримуйте детальну інформацію стосовно організаційних питань, а також можливості виступити спікером в оргкомітеті:

 

Олена Костянецька (095) 212-32-42, kostianetska@nctbpu.org.ua

Олена Слободяник (067) 235-09-23, slobodyanyk@nctbpu.org.ua

 

Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь за телефонами: (097) 411-64-40, (067) 235-09-23, (067) 466-13-45,  (093) 256-16-05, (044) 253-07-02.

e-mail:   center@nctbpu.org.ua