
Увага! На честь 30-ї річниці заснування Центру ми подовжуємо термін дії спеціальної ціни до 17 листопада!
Звертаємо вашу увагу на те, що ми організовуємо двосторонню аудіо- та відео трансляцію заходу, тож у вас є можливість брати участь у конференції ОЧНО або онлайн! Зауважте, що навіть онлайн ви зі своїми колегами будете повноцінними учасниками конференції.
Акцент заходу – на обміні досвідом та обговореннях практики різних банків.
Запрошуємо:
- Керівників та фахівців підрозділів комплаєнс
- Керівникам підрозділів управління ризиками
- Керівникам підрозділів внутрішнього аудиту
- Керівникам підрозділів внутрішнього контролю
- Керівникам юридичних підрозділів
- Керівникам служб безпеки
Попередня програма конференції:
- Виклики у сфері комплаєнс в період воєнного стану
- Ключові механізми контролю за обмеженнями встановленими НБУ в період дії воєнного стану (Постанови НБУ 18, 23).
- Забезпечення контролю за імплементацією тимчасових змін, які діють у період воєнного стану у внутрішньобанківські документи.
- Формування санкційної політики, участь підрозділу контролю за дотриманням норм (комплаєнс).
- Ризики співпраці та обслуговування осіб, які мають зв’язки із рф/рб (Постанова НБУ 26, наказ 187).
- Розподіл функціональних обов'язків учасників процесу, їх повноважень, відповідальності та порядку взаємодії..
- Управління комплаєнс ризиком. Що змінилося?
- Ефективні інструменти комплаєнс під час війни.
- Стратегія управління ризиками. Декларація схильності до ризиків (RAS - Risk Appetite Statement)
- Ризик апетит, обчислення профілю комплаєнс-ризику.
- Підходи до стрес-тестування під час оцінки достатності внутрішнього капіталу. Висновки підрозділу контролю за дотриманням норм (комплаєнс) про відповідність процесу ІСААР вимогам нормативно-правових актів НБУ.
3. Місце комплаєнс в системі корпоративного управління.
- Значення та індикатори ефективної моделі трьох ліній захисту.
- Комплаєнс як інструмент для виконання Радою своїх функцій.
- Система якісної взаємодії підрозділів контролю та органів управління.
- Значення комплаєнс-культури в розвитку банку.
- Ознаки ефективного комплаєнсу.
- Роль комплаєнсу в розвитку культури управління ризиками.
- Цінність «tone at the top» для розвитку корпоративної культури.
- Тенденції розвитку комплаєнс у майбутньому.
- Взаємодія підрозділів комплаєнс та банківської безпеки при проведенні внутрішніх перевірок. Проведення розслідування.
- Участь у дослідженні подій внутрішнього та зовнішнього шахрайства.
- Забезпечення контролю за взаємовідносинами банку з клієнтами та контрагентами з метою запобіганню участі та/або використанню банку в незаконних операціях.
- Виконання специфічних функцій комплаєнс-контролю
- Забезпечення організації контролю за дотриманням банком норм щодо своєчасності та достовірності фінансової та статистичної звітності.
- Забезпечення організації контролю за захистом персональних даних відповідно до законодавства України.
- Забезпечення організації контролю за відповідністю процесів щодо управління НПА.
- Здійснення контролю за відповідністю системи компенсацій та відшкодування, що запроваджена в банку, а також процедур притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників банку, вимогам законодавства України.
- Здійснення контролю за відсутністю конфлікту інтересів між керівниками банку та суб'єктом оціночної діяльності.
- Забезпечення контролю за дотриманням банком норм щодо визначення переліку пов'язаних з банком осіб для забезпечення цілісності та повноти процесу ідентифікації пов'язаних з банком осіб і контролю за операціями з ними.
- Управлінська звітність з комплаєнс. .
- Подання звітів щодо комплаєнс-ризику раді банку, комітету з управління ризиками та правлінню банку.
- Інформування ради банку, комітету з управління ризиками, правління банку про надмірні ризики, на які може наражатися банк.
- Рекомендації, Плани заходів та контролі.
- Повідомлення НБУ про підтверджені факти неприйнятної поведінки в банку/порушення в діяльності банку та конфлікти інтересів, що виникли в банку.
- Практика комплаєнс-перевірок - хто робить, хто ні (ОБГОВОРЕННЯ)
- Міжнародні вимоги, зміни Податкового кодексу. Модерація проектів підрозділом контролю за дотриманням норм (комплаєнс)
- Угода FATCA
- Стандарт CRS
- Особливості взаємодія з Національним банком, іншими регуляторними та контролюючими органами з питань дотримання вимог законодавства в період дії воєнного стану.
- Участь підрозділу комплаєнс під час проведення позапланових перевірок НБУ щодо дотримання вимог Постанови №18.
- Особливості перевірок Управління захисту прав споживачів.
- Щорічна наглядова оцінки SREP (Supervisory Review and Evaluation Process), роль комплаєнс.
Основні модератори:
Христина Брухаль – Директор Виконавчий, Chief Compliance Officer (ССО) АТ «Кредобанк»
Любов Литовчак - Chief Compliance Officer (ССО), Директор Департаменту комплаєнс-контролю АТ «Піреус Банк МКБ»
Ярослав Омельчук – Chief Compliance Officer (ССО) Начальник Служби комплаєнс, АТ «ТАСКОМБАНК» (TAS Group)
Віра Сердюк - Chief Compliance Officer (ССО) Начальник Управління комплаєнс АТ «Перший український міжнародний банк»
Яна Огієвич - Заступник начальника Управління комплаєнс контролю АТ «Перший український міжнародний банк»
Богдан Горохівський - Директор Виконавчий, напрямок безпеки АТ «Кредобанк»
Найближчим часом ми відправимо список доповідачів, які поділяться своїм досвідом в рамках розгляду різних питань.
Якщо ви хочете виступити спікером чи модератором по якомусь питанню, звертайтесь до нас, щоб дізнатись найкращі умови участі.
Ваш досвід буде цікавим та корисним!
|
За умови реєстрації та оплати |
Очна участь |
Он-лайн участь |
|
До 17 листопада 2023р. |
11500 грн |
9500 грн |
|
Після 17 листопада 2023р. |
14000 грн |
11000 грн |
За умови участі двох та більше осіб надається знижка від 15%.
Місце проведення:
Конференц-зал навчального центру «Освіторія», вул. Князів Острозьких, 2 (біля ст.м. «Арсенальна»)
Відмова від участі:
При відмові від участі у конференції до 6 листопада 2023р. включно, кошти повертаються в повному обсязі.
При відмові від участі до 15 листопада 2023р. – повернення 50% реєстраційного внеску.
Якщо інформація про відмову від участі надана після 15 листопада 2023р. - сплачений реєстраційний внесок не повертається.
Отримуйте детальну інформацію стосовно організаційних питань, а також можливості виступити спікером в оргкомітеті:
Олена Костянецька (095) 212-32-42, kostianetska@nctbpu.org.ua
Олена Слободяник (067) 235-09-23, slobodyanyk@nctbpu.org.ua
Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь за телефонами: (097) 411-64-40, (067) 235-09-23, (067) 466-13-45, (093) 256-16-05, (044) 253-07-02.
e-mail: center@nctbpu.org.ua


