CIMA/AICPA Cертифікат з МСФЗ

Більше 120 країн вимагають або дозволяють використання міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ). Ведення бізнесу на міжнародному рівні є стандартною практикою, тому для бухгалтерів в сфері бізнесу та промисловості, незалежних зовнішніх аудиторів та інших фахівців в області фінансів все важливіше мати чітке розуміння цієї основної компетенції.

Сертифікат МСФЗ - це комплексна програма, розроблена для того, щоб забезпечити засвоєння основ МСФЗ та допомогти вам виділитися в якості професіонала, який володіє такою складною областю фінансів.

Програма охоплює:

  • Широкий огляд ключових визначень і концепцій МСФЗ
  • Основоположні принципи МСФЗ по ряду питань бухгалтерського обліку
  • Облік впливу останніх стандартів і поправок

 Навіщо?

Програма сертифікації по МСФЗ дасть вам навички в галузі міжнародного фінансового обліку та звітності, необхідні для ефективної конкуренції в сучасному глобальному бізнес-середовищі. Основа в МСФЗ відрізнить вас від інших бухгалтерських та фінансових фахівців і розширить ваші кар'єрні можливості в усьому світі.

Хто?

Фахівці з бухгалтерського обліку та фінансів, що працюють в приватних або державних багатонаціональних організаціях, материнська компанія або дочірні компанії яких взяли МСФЗ. Публічно практикуючі бухгалтери, що надають аудиторські або аудиторські послуги приватним або державним багатонаціональним організаціям, які взяли МСФЗ.

Як?

Навчання за наданими матеріалами та тестування: 23 модуля онлайн. При успішній здачі – Сертифікат та Цифрова відзнака, що розміщена на сайті АІСРА з Вашим прізвищем.

Інформація про продукт

 

  • Програма сертифікації МСФЗ
  • Член AICPA: $ 849,00
  • члени SPE: $ 1,069.00
  • Доступність: Онлайн доступ
  • Номер продукту: 167900

 

Докладно про курс

Здатність до ефективної конкуренції у сучасному глобальному бізнес-середовищі.

 Прогрес у напрямку досягнення глобальних стандартів бухгалтерського обліку більше не є метою Ради з міжнародних стандартів фінансової звітності (РМСФЗ), бо вони вже стали реальністю, оскільки чимало найбільших світових ринків капіталу вже вимагають або дозволяють використання Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ). Більш ніж 125 держав вимагають від компаній, що котируються на біржі, застосування МСФЗ, у той час як багато інших юрисдикцій дозволяють використовувати МСФЗ за певних обставин.

 Чому МСФЗ мають відношення до вашої роботи?

Багато транснаціональних корпорацій розташовано по всій території України, і отже цілком легко може виявитися, що ви маєте справу з клієнтом, який підпадає під дію МСФЗ, як безпосередньо, так і через дочірню компанію, яка розташована за межами України.

Дедалі частіше ті угоди та операції, в яких ви берете участь, будуть укладатися та здійснюватися з контрагентами, що працюють відповідно до МСФЗ, — як постачальники, так і клієнти. Розуміння наслідків здійснення таких операцій та підготовки звітності по них за МСФЗ вимагатиме, щоб у вас були не просто поверхневі знання цих стандартів.

Оскільки Комітет та Рада МСФЗ продовжують розробляти програми зі встановлення стандартів, вам необхідно буде оцінювати пропозиції та знати ті розбіжності, які можуть вплинути на вашу фінансову звітність або аудиторські обов'язки у майбутньому.

Станом на 1 січня 2018 року ті, хто успішно завершить цю програму, отримають цифрову відзнаку, яка дасть можливість демонструвати ці нові навички у профілях у професійних соціальних мережах в Інтернеті. Більше про це можна дізнатися тут:  Цифрові відзнаки — питання і відповіді.

Цілі навчання:

  • Визнати основні концепції та принципи МСФЗ.
  • Визначити необхідний формат і зміст повного комплексу фінансових звітів, включаючи розкриття необхідних виносок; і визначити вимоги щодо подання та розкриття інформації у звіті про рух грошових коштів, зокрема належну класифікацію операційної, фінансової та інвестиційної діяльності.
  • Вказати та застосувати вимоги нових стандартів щодо визнання доходів (МСФЗ 15) та оренди (МСФЗ 16).
  • Визначити класифікацію, визнання, оцінку та розкриття інформації про загальні активи та зобов'язання фінансової звітності.
  • Визначити та здійснити облік збитків від знецінення стосовно нефінансового активу.
  • Пригадати необхідні аспекти розкриття інформації щодо пов'язаних сторін та подій після завершення звітного періоду.
  • Визначити та розрахувати суми податків, які слід визнати у фінансовій звітності.
  • Визнати обліковий підхід, що застосовується до виплат на основі акцій та виплат працівникам.
  • Пригадати вимоги бухгалтерського обліку при об'єднанні бізнесу, спільних заходах та інвестиціях в асоційовані компанії.
  • Визначити та розрахувати суми податків, які слід визнати у фінансовій звітності.
  • Пригадати вимоги до бухгалтерського обліку, які застосовуються до суб'єктів господарювання, які здійснюють або ведуть бухгалтерський облік в іноземній валюті.
  • Дати інформацію про те, як вимірювати справедливу вартість, коли це вимагається стандартами МСФЗ.

Модулі включають в себе:

  1. Перше застосування МСФЗ (МСФЗ 1)
  2. Концептуальні основи фінансової звітності та оцінки справедливої вартості (МСФЗ 13)
  3. Представлення фінансової звітності (МСБО 1) та подій після звітного періоду (МСБО 10)
  4. Облікові політики, зміни в облікових оцінках та помилки (МСБО 8)
  5. Запаси (МСБО 2)
  6. Основні засоби (МСБО 16) та витрати на позики (МСБО 23)
  7. Інвестиційна нерухомість (МСБО 40)
  8. Нематеріальні активи (МСБО 38)
  9. Знецінення (МСБО 36)
  10. Необоротні активи, утримувані для продажу, та припинена діяльність (МСФЗ 5)
  11. Державні гранти (МСБО 20)
  12. Оренда (МСФЗ 16)
  13. Фінансові інструменти (МСБО 32, МСФЗ 9, МСФЗ 7)
  14. Забезпечення, умовні зобов'язання та умовні активи (МСБО 37)
  15. Податки на прибуток (МСБО 12)
  16. Виплати працівникам (МСБО 19)
  17. Платіж на основі акцій (МСФЗ 2)
  18. Виручка за контрактами з клієнтами (МСФЗ 15)
  19. Звіти про рух грошових коштів (МСБО 7) та проміжну звітність (МСБО 34) (літо 2019 року)
  20. Консолідована фінансова звітність (МСФЗ 10) та окрема фінансова звітність (МСБО 27)
  21. Об'єднання бізнесу (МСФЗ 3)
  22. Інвестиції в асоційовані та спільні підприємства (МСБО 28) та спільні угоди (МСФЗ 11)
  23. Вплив змін валютних курсів (МСБО 21)
  24. Розкриття інформації щодо пов'язаних сторін (МСБО 24)
  25. Прибуток на акцію (МСБО 33) (літо 2019 року)

 Це комплексна інтегрована програма онлайн-курсів навчання

Кожен модуль програми містить огляд стандарту(ів) МСФЗ, включаючи сферу застосування, дату вступу в силу і основні теми визнання, оцінки, подання та розкриття інформації. У той же час основним завданням кожного курсу є застосування стандартів в різних проблемних ситуаціях.

Мультимедійні курси є інтерактивними, захоплюючими і заснованими на сценаріях, вони використовують аудіо-, відео- та інші інтерактивні вправи та тематичні дослідження, щоб допомогти вам ознайомитися з концепціями в кожній області МСФЗ. В їх розробці брали участь близько 50 світових експертів.

Якщо за деякими темами у вас виникнуть питання, які в неповному обсязі розглянуті в матеріалах курсу, ви можете скористатися  бібліотекою підкастів IFRS Connection, набором додаткових матеріалів, які містять практичні пропозиції і рекомендації експертів з МСФЗ, засновані на власному досвіді застосування МСФЗ

Після вивчення теоретичного матеріалу кожного модулю треба пройти перевірку засвоєння на проміжному тесті (в середньому 10 питань). Для переходу на наступний модуль необхідно надати не менш ніж 70% правильних відповідей.

Умови участі:

Чи потрібно мені бути CPA, щоб отримати сертифікат?

Ні. Модулі, що входять в програму сертифікації по МСФЗ, доступні для CPA, CA і інших фахівців в області бухгалтерського обліку, у яких немає жодного з цих повноважень або їх еквівалента.

Яким рівнем знань я повинен володіти до початку програми сертифікації?

При запуску програми не обов'язково мати докладні знання про літературу по МСФО, але ви повинні мати уявлення про принципи фінансової звітності та бухгалтерського обліку відповідно до МСФЗ.

Як я можу оплатити програму?

Оплатити програму ви можете безпосередньо на сайті після отримання лінку від Провайдера Навчання

Якщо ви хочете отримувати супровід викладача та інші додаткові сервіси, ви можете звернутись до офіційних провайдерів навчання.

Який період часу мені потрібно для завершення всієї програми?

У вас є дванадцять (12) місяців з дати покупки, щоб завершити всю програму.

Що відбувається після здачі іспиту?

Протягом 15 робочих днів ви отримаєте електронного листа від AICPA@credly.com з інструкціями та посиланням для запиту вашого значка.

Що таке цифровий значок і як його використовувати?

Ваш сертифікат буде виданий в електронному вигляді у вигляді цифрового значка. Інструкції по електронній пошті від AICPA@credly.com спрощують вхід на сайт AICPA Credly для отримання цифрового значка, який ви заробили. У вас є можливість використовувати свою адресу електронної пошти, інформацію Facebook або LinkedIn при створенні безкоштовної облікового запису Credly.com.

Ви можете згенерувати сертифікат на сайті AICPA Credl та роздрукувати його в наступному вигляді:

Як я можу поділитися своїм значком?

На вкладці «Зароблені» на сайті Credly ви можете поділитися значками в будь-якому місці мережі - особистому блозі, соціальної мережі, такий як LinkedIn, Facebook, Twitter або Mozilla Open Badges, або онлайн-резюме. Знайдіть значок «Поділитися» і вставте значок для різних параметрів. Ви також можете дати кому-небудь пряме посилання на сторінку вашого загальнодоступного профілю на сайті Credly, яка продемонструє, що ваш значок був перевірений, і дозволить їм побачити все значки, які ви тримаєте в Credly.

Як хтось дізнається, що мій цифровий значок є справжнім?

Ваш значок пов'язаний з вашим профілем на сайті AICPA Credly, який містить перевірену інформацію. Кожен сертифікат і профіль має унікальний URL-адресу, який може бути вбудований в ваш соціальний профіль або на ваш веб-сайт.

Що таке eIFRS, і яку цінність це додає до моєї покупці?

Ваш сертифікат МСФЗ включає в себе безкоштовну передплату на eIFRS (вартість 200 фунтів стерлінгів), он-лайновий набір ресурсів, підтримуваний Фондом МСФЗ, який містить всі оригінальні стандарти та поправки, додаткові матеріали для досліджень і навчання, а також розширені можливості електронного пошуку. Служба онлайн-передплати eIFRS також надає вам доступ до версій IFRS та IAS, які в даний час доступні голландською, французькою, німецькою, грецькою, італійською, російською, словацькою та іспанською мовами, а також на багатьох інших мовах.

Після успішного завершення програми і отримання цифрового значка, чи існує період, протягом якого вона активна?

Так. Цифровий значок є свідченням успішного завершення необхідної навчальної програми в певний момент часу. З огляду на регулярний випуск нових стандартів бухгалтерського обліку Міжнародною радою зі стандартів бухгалтерського обліку (IASB), цей значок закінчується через 2 роки з дати видачі. Якщо ви пройдете курс поновлення AICPA по МСФО до закінчення терміну дії вашого значка або протягом 3 місяців з моменту його закінчення, ваш значок залишатиметься активним ще 2 роки.

Що відбувається, коли термін дії мого сертифікату закінчується?

Ваш неактивний цифровий значок буде як і раніше вказано в ваш профіль Credly із зазначенням дати закінчення терміну дії, тому, якщо ви захочете продовжити свій сертифікат, у вас буде на це один рік. Якщо термін дії цифрового значка закінчився протягом цілого року, він буде видалений з вашого профілю і зникне з вашого облікового запису.

З ким мені зв'язатися для отримання додаткової інформації?

 

 

Реєстрація
(+38044) 253-8489
Факс/автовідповідач (+38044) 253-0702

 

Всі матеріали, розміщені на цьому сайті, не підлягають подальшому відтворенню та/або розповсюдженню в будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу НЦПБПУ

ОЧНА Програма підготовки до кваліфікаційного іспиту на отримання Диплому з Міжнародної Фінансової Звітності в російськомовному форматі - АССА (ДипІФР)

ПЕРІОД ПРОВЕДЕННЯ ПРОГРАМИ - з 31 жовтня по 05 грудня 2021 року
 
ДАТА НАЙБЛИЖЧОГО ІСПИТУ АССА (ДИПІФР) -  07 грудня 2021 року
 

 ФОРМА РЕЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ:

  • аудиторно (6 занять по 6 годин по неділям),
  • та онлайн (6 занять по 3 години по четвергая)
Презентація програми відбудеться 21 жовтня 2021 року.
ІНСТРУКТОР ПРОГРАМИ: Олена Сухенко - АССА DipIFR (Rus.), САР / СІРА, GARP, CLPP.
Програма ИНТЕНСИВНОЇ підготовки до складання іспиту розрахована на слухачів, які:
  • працюють з МСФЗ на практиці;
  • готувалися до складання іспиту самостійно;
  • або мали спробу скласти іспит АССА ДіпІФР.

Програма буде цікавою для бухгалтерів, кредитних аналітиків, аудиторів і всіх хто складає та аналізує фінансову звітність за МСФЗ.

Ця програма включає всі теми. Матеріал максимально структурований з метою полегшення запам’ятовування. Перевага надається розв’язанню практичних задач. Все це разом суттєво допоможе вам в успішному складанні іспиту!

Програма «Інтенсив» - це новий покращений формат проведення програми, розроблений з урахуванням багаторічного досвіду викладання та аналізу пропозицій від слухачів!

За допомогою програми «Інтенсив» ми зекономимо ваш час без втрачання якості викладання!

Про Диплом з підтвердження міжнародної кваліфікації зі складання фінансової звітності згідно з міжнародними стандартами – Диплом АССА (ДипІФР), докладніше:

У світлі обов'язковості для банків України подання фінансової звітності за МСФЗ, є актуальним  підвищення кваліфікації співробітників банківської сфери, відповідальних за складання та аналіз фінансової звітності  згідно МСФЗ. 

Спеціально для професіоналів в області фінансів та бухгалтерського обліку Асоціація Присяжних Сертифікованих Бухгалтерів Великобританії (АССА) створила російськомовну кваліфікацію - Диплом з Міжнародної Фінансової Звітності  - АССА (ДипІФР). Цей диплом визнається у всьому світі. 

ACCA (Асоціація Присяжних Сертифікованих Бухгалтерів) є найвпливовішою і швидкозростаючою міжнародною професійною бухгалтерською асоціацією, яка об'єднує більш ніж 140500 членів та 404000 студентів з 170 країн світу. 

Програма іспиту DipIFR заснована на вимогах до іспиту за папером F7 - Financial Reporting (International Stream) в повній кваліфікації ACCA, який здається англійською мовою.

Кандидат, який успішно склав ДипІФР (російською мовою) і бажаючий здати всі іспити ACCA, звільняється від здачі екзамену з предмету "Paper 2.5 Financial Reporting". 

Практична цінність програми АССА (ДипІФР російською мовою):
  • Програма дає базові знання принципів і правил складання фінансової звітності, а також розкриття інформації згідно з МСФЗ;
  • Після успішного проходження програми учасники отримують глибоке розуміння процесу складання фінансової звітності, взаємозв'язку всіх форм звітності і можуть застосовувати підхід МСФЗ до обліку всіх елементів звітності;
  • Таке розуміння процесу надає можливість проводити якісний аналіз фінансової звітності, та робити обґрунтовані висновки, щодо фінансового стану та платоспроможності компанії;
  • Програма включає в себе підходи до обліку, як з боку окремого підприємства, так і з позиції консолідованої звітності групи компаній;
  • Навчання має практичну спрямованість, всі нюанси МСФЗ розглядаються на прикладі реальних ситуацій;
  • Після закінчення даного курсу, слухачі з легкістю зможуть проводити трансформацію фінансової звітності з національних стандартів на міжнародні;
  • Програма постійно оновлюється і включає в себе МСФЗ в останній версії зі всіма актуальними змінами;
  • Програма АССА є найбільш визнаною і авторитетною в міжнародному професійному співтоваристві.
У ПРОГРАМУ НАВЧАННЯ ВКЛЮЧЕНІ МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ:
  • МСФЗ 1 «Подання фінансової звітності»
  • МСФЗ 2 «Запаси»
  • МСФЗ 8 «Облікові політики, зміни в облікових оцінках та помилки»
  • МСФЗ 10 «Події, що відбулися після звітного періоду»
  • МСФЗ 12 «Податки на прибуток»
  • МСФЗ 16 «Основні засоби»
  • МСФЗ 19 «Виплати працівникам»
  • МСФЗ 20 «Облік грантів і розкриття інформації про урядову допомогу»
  • МСФЗ 21 «Вплив змін валютних курсів»
  • МСФЗ 23 «Витрати на позики»
  • МСФЗ 24 «Розкриття інформації щодо пов'язаних сторін»
  • МСФЗ 27 «Окремі фінансові звіти»
  • МСФЗ 28 «Інвестиції в асоційовані компанії та спільні підприємства»
  • МСФЗ 32 «Фінансові інструменти: подання інформації»
  • МСФЗ 33 «Прибуток на акцію»
  • МСФЗ 34 «Проміжна фінансова звітність»
  • МСФЗ 36 «Зменшення корисності активів»
  • МСФЗ 37 «Резерви, умовні зобов'язання та умовні активи»
  • МСФЗ 38 «Нематеріальні активи»
  • МСФЗ 40 «Інвестиційна нерухомість»
  • МСФЗ 41 «Сільське господарство»
  • МСФЗ (IFRS) 1 «Застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності вперше»
  • МСФЗ (IFRS) 2 «Платежі з використанням акцій»
  • МСФЗ (IFRS) 3 «Об'єднання компаній»
  • МСФЗ (IFRS) 5 «Необоротні активи, призначені на продаж, та припинена діяльність»
  • МСФЗ (IFRS) 6 «Розвідка та оцінка запасів мінеральних ресурсів»
  • МСФЗ (IFRS) 7 «Фінансові інструменти: розкриття інформації»
  • МСФЗ (IFRS) 8 «Операційні сегменти»
  • МСФЗ (IFRS) 9 «Фінансові інструменти»
  • МСФЗ (IFRS) 10 «Консолідована фінансова звітність»
  • МСФЗ (IFRS) 11 «Угода про спільну діяльність»
  • МСФЗ (IFRS) 12 «Розкриття інформації про частки участі в інших компаніях»
  • МСФЗ (IFRS) 13 «Оцінка за справедливою вартістю»
  • МСФЗ (IFRS) 15 «Виручка за договорами з покупцями"
  • МСФЗ (IFRS) 16 «Оренда»
  • Інші положення
  • «Основи підготовки фінансової звітності»
 
Вимоги АССА до кандидатів на здачу кваліфікаційного іспиту:
  • наявність атестата професійного бухгалтера або аудитора;
  • або трирічний досвід роботи в галузі бухгалтерського обліку та аудиту, письмово підтверджений працедавцем;
  • або відповідний рівень освіти, який звільняє від кваліфікаційних екзаменів ACCA з предметів 1.1, 1.2, 1.3, 2.1 і 2.2, і дворічний досвід роботи в галузі бухгалтерського обліку та аудиту, письмово підтверджений працедавцем.
 
Екзаменаційний підхід до програми ACCA DipIFR: 

Після закінчення програми підготовки слухачі складають тригодинний письмовий іспит, за результатами якого Асоціація Присяжних Сертифікованих Бухгалтерів (ACCA) приймає рішення про видачу Диплому Міжнародної Фінансової Звітності (ДипІФР російською мовою).

Більшість екзаменаційних питань поєднують в собі розрахункові і аналітичні елементи, і максимально охоплюють всі аспекти обліку та складання фінансової звітності згідно з МСФЗ.

Для того щоб успішно скласти іспит ACCA DipIFR кандидат повинен набрати не менше 50 балів зі 100 можливих.

 
У комплект для навчання, що надається слухачам програми АССА входить:
  • конспект лекцій-навчальний посібник;
  • практичний посібник з завданнями;
  • питання колишніх екзаменаційних сесій і відповіді до них;
  • контрольні тести і пробний іспит.
 
ДАТА НАЙБЛИЖЧОГО ІСПИТУ АССА (ДИПІФР) - 7 грудня 2021 року.
 

Форма реалізації програми:

  • аудиторно (6 занять по 6 годин - неділя),
  • та онлайн (6 занять по 3 години - четвер) 

Запрошуємо вас на очну презентацію програми, яка відбудеться: 21 жовтня 2021р.

СТАРТ ПРОГРАМИ - 31 жовтня 2021 року.

 
ПО ЗАВЕРШЕННІ ПРОГРАМИ УЧАСНИКИ ОТРИМАЮТЬ СВІДОЦТВА ДЕРЖАВНОГО ЗРАЗКА ПРО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ.
 
Інструктор
Олена Сухенко - АССА DipIFR (Rus.), GARP (Міжнародна асоціація спеціалістів з управління ризиками), САР/СIPA (Європейська асоціація сертифікованих бухгалтерів), CLPP (Фонд сертифікованих спеціалістів лізингового бізнесу США), член Української Асоціації Сертифікованих Бухгалтерів та Аудиторів, член Союзу сертифікованих спеціалістів в області лізингу. Досвідчений фахівець-консультант у сфері фінансового аналізу та обліку, управління фінансами, побудови системи управління ризиками. Працювала в Міжнародній Фінансовій Корпорації (група Світового Банку), де була експертом з питань кредитного аналізу та управління ризиками, фінансового обліку (в т.ч. IAS), оподаткування, управління бюджетом. Більше 10 років співпрацює з банками, лізинговими аудиторськими компаніями у сфері консалтингу та корпоративних тренінгів з питань кредитного аналізу, управління ризиками, управління грошовими потоками, діагностики фінансового стану, впровадження обліку згідно з МСФЗ та ін.
 
 
Вартість навчання
Вартість навчання складає складає 17900 грн., без урахування ПДВ

За умови участі в презентації програми та оплаті за участь у Програмі під час презентації, то вартість складає 16000 грн., без урахування ПДВ

Презентація програми відбудеться 21 жовтня  2021 року.

 
Подати заявку на участьcenter@nctbpu.org.ua, (+38044) 253-04-57, 253-07-02
 
 
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті, не підлягають подальшому відтворенню та/або розповсюдженню в будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу НЦПБПУ

ОНЛАЙН Програма підготовки до кваліфікаційного іспиту на отримання Диплому з Міжнародної Фінансової Звітності в російськомовному форматі - АССА (ДипІФР)

ПЕРІОД ПРОВЕДЕННЯ ПРОГРАМИ - вересень - грудень 2024 року
 
ДАТА НАЙБЛИЖЧОГО ІСПИТУ АССА (ДИПІФР) -  грудень 2024 року
 
 
 
 
ІНСТРУКТОР ПРОГРАМИ: Олена Сухенко - АССА DipIFR (Rus.), САР / СІРА, GARP, CLPP.
 
ПРАКТИЧНА ЦІННІСТЬ ПРОГРАМИ АССА (ДИПІФР РОСІЙСЬКОЮ МОВОЮ):
  • програма дає базові знання принципів, правил складання фінансової звітності та розкриття інформації  згідно з МСФЗ;
  • після успішного проходження програми учасники отримують глибоке розуміння процесу складання фінансової звітності, взаємозв'язку всіх форм звітності і можуть застосовувати підхід МСФЗ до обліку всіх елементів звітності;
  • таке розуміння процесу надає можливість проводити якісний аналіз фінансової звітності, та робити обґрунтовані висновки, щодо фінансового стану та платоспроможності компанії;
  • програма включає в себе підходи до обліку, як з боку окремого підприємства, так і з позиції консолідованої звітності групи компаній;
  • програма постійно оновлюється і включає в себе МСФЗ в останній версії зі всіма актуальними змінами;
  • програма АССА є найбільш визнаною і авторитетною в міжнародному професійному співтоваристві.
 
У ПРОГРАМУ НАВЧАННЯ ВКЛЮЧЕНІ МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ:
 
МСФЗ 1 «Подання фінансової звітності»
МСФЗ 2 «Запаси»
МСФЗ 8 «Облікова політика, зміни в бухгалтерських оцінках та помилки»
МСФЗ 10 «Події, що відбулися після звітного періоду»
МСФЗ 12 «Податки на прибуток»
МСФЗ 16 «Основні засоби»
МСФЗ 17 «Оренда»
МСФЗ 19 «Винагороди працівникам»
МСФЗ 20 «Облік субсидій та розкриття інформації про урядову допомогу»
МСФЗ 21 «Вплив змін валютних курсів»
МСФЗ 23 «Витрати на позики»
МСФЗ 24 «Розкриття інформації щодо пов'язаних сторін»
МСФЗ 27 «Окрема фінансова звітність»
МСФЗ 28 «Інвестиції в асоційовані компанії та спільні підприємства»
МСФЗ 32 «Фінансові інструменти: подання інформації»
МСФЗ 33 «Прибуток на акцію»
МСФЗ 34 «Проміжна фінансова звітність» 
МСФЗ 36 «Знецінення активів»
МСФЗ 37 «Резерви, умовні зобов'язання та умовні активи»
МСФЗ 38 «Нематеріальні активи»
МСФЗ 40 «Інвестиційна нерухомість»
МСФЗ 41 «Сільське господарство»
МСФЗ (IFRS) 1 «Застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності вперше»
МСФЗ (IFRS) 2 «Платежі з використанням акцій»
МСФЗ (IFRS) 3 «Об'єднання компаній»
МСФЗ (IFRS) 5 «Необоротні активи, призначені на продаж, та припинена діяльність»
МСФЗ (IFRS) 6 «Розвідка та оцінка запасів мінеральних ресурсів»
МСФЗ (IFRS) 7 «Фінансові інструменти: розкриття інформації»
МСФЗ (IFRS) 8 «Операційні сегменти»
МСФЗ (IFRS) 9 «Фінансові інструменти» **
МСФЗ (IFRS) 10 «Консолідована фінансова звітність»
МСФЗ (IFRS) 11 «Угода про спільну діяльність»
МСФЗ (IFRS) 12 «Розкриття інформації про частки участі в інших компаніях»
МСФЗ (IFRS) 13 «Оцінка за справедливою вартістю»
МСФЗ (IFRS) 15 «Виручка за договорами з покупцями»
 
Інші положення
«Основи підготовки фінансової звітності»
 
ВИМОГИ АССА ДО КАНДИДАТІВ НА ЗДАЧУ КВАЛІФІКАЦІЙНОГО ІСПИТУ:
  • наявність атестата професійного бухгалтера або аудитора;
  • або трирічний досвід роботи в галузі бухгалтерського обліку та аудиту, письмово підтверджений працедавцем;
  • або відповідний рівень освіти, який звільняє від кваліфікаційних екзаменів ACCA з предметів 1.1, 1.2, 1.3, 2.1 і 2.2, і дворічний досвід роботи в галузі бухгалтерського обліку та аудиту, письмово підтверджений працедавцем.
 
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ПРОГРАМИ ACCA DIPIFR
 
Після закінчення програми підготовки слухачі складають тригодинний письмовий іспит в екзаменаційному центрі компанії Morgan – ATC International Ltd.
За результатами іспиту Асоціація Присяжних Сертифікованих Бухгалтерів (ACCA) приймає рішення про видачу Диплому Міжнародної Фінансової Звітності (ДипІФР російською мовою).
 
Більшість екзаменаційних питань поєднують розрахункові і аналітичні елементи, максимально охоплюють всі аспекти обліку та складання фінансової звітності згідно з МСФЗ.
 
Для того щоб успішно скласти іспит ACCA DipIFR, кандидат повинен набрати мінімум 50 балів зі 100 можливих.
 
У КОМПЛЕКТ ДЛЯ НАВЧАННЯ, ЩО НАДАЄТЬСЯ СЛУХАЧАМ ПРОГРАМИ АССА ВХОДИТЬ:
  • конспект лекцій-навчальний посібник;
  • задачник;
  • питання колишніх екзаменаційних сесій і відповіді до них;
  • контрольні тести і пробний іспит.
 
ДАТА НАЙБЛИЖЧОГО ІСПИТУ АССА (ДИПІФР) -  ________ 2021 року.
 
Програма підготовки до іспиту являє собою 10 занять по 6 годин і 11-е бонусне заняття! 

Вся програма поділяється на чотири базові блоки. Після кожного блоку проводиться заняття, присвячене написанню «пробного іспиту» за матеріалами блоку та детальному аналізу відповідей, а також розв’язанню типових задач на закріплення вивчених тем. Це надасть змогу учасникам краще контролювати свій рівень засвоєння матеріалу протягом всього курсу. 

Бонусне заняття розроблено спеціально з урахуванням потреб слухачів із банківського сектору і являє собою поглиблений практикум по застосуванню методу ефективної ставки відсотка для обліку фінансових інструментів згідно МСФЗ та вимог НБУ.

 
ПРО АССА
 
Спеціально для професіоналів в області фінансів та бухгалтерського обліку Асоціація Присяжних Сертифікованих Бухгалтерів Великобританії (АССА) створила нову російськомовну кваліфікацію - Диплом з Міжнародної Фінансової Звітності в російськомовному форматі - АССА (ДипІФР).
 
ACCA (Асоціація Присяжних Сертифікованих Бухгалтерів) є найвпливовішою і швидкозростаючою міжнародною професійною бухгалтерською асоціацією, яка об'єднує більш 188,000 членів та 480,000 студентів з 170 країн світу.
 
Програма іспиту DipIFR заснована на вимогах до іспиту за папером F7 - Financial Reporting (International Stream) в повній кваліфікації ACCA, який здається англійською мовою.
 
Кандидат, який успішно склав ДипІФР (російською мовою) і бажаючий здати всі іспити ACCA, звільняється від здачі екзамену з предмету "Paper 2.5 Financial Reporting".
 
ФОРМА РЕЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ - вихідного дня. 
Мінімальна група – 9 осіб.
 
СТАРТ ПРОГРАМИ - _________ 2021 року.
 
ПО ЗАВЕРШЕННІ ПРОГРАМИ УЧАСНИКИ ОТРИМАЮТЬ СВІДОЦТВА ДЕРЖАВНОГО ЗРАЗКА ПРО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ.
 
ІНСТРУКТОР
 
Олена Сухенко - АССА DipIFR (Rus.), САР / СІРА, GARP, CLPP.
Займається консалтингом в області обліку згідно з МСФЗ, кредитного аналізу, управлінського обліку, фінансового менеджменту.
Має практичний досвід роботи 13 років на посадах головний бухгалтер, аналітик, фінансовий директор, внутрішній аудитор у вітчизняний і зарубіжних компаніях.
З 2005 року веде тренінги:
- в області обліку згідно з МСФЗ;
- з питань переходу на МСФЗ і трансформації фінансової звітності;
- по підготовці до складання кваліфікаційних іспитів на отримання міжнародних сертифікатів за МСФЗ.
Серед слухачів, що навчаються в групах під керівництвом Олени Сухенко, спостерігається високий відсоток успішного складання  кваліфікаційних іспитів АССА та СIPA.
Працювала у Міжнародній фінансовій корпорації - група Світового банку, де займалася питаннями оцінки кредитних ризиків, брала участь у фінансовому "Дью Ділідженс", проектах з підготовки (трансформації) фінансової звітності за МСФЗ.
 
 
ВАРТІСТЬ НАВЧАННЯ
 
Вартість навчання складає 
 
Якщо ви приймаєте рішення про оплату самостійно, вартість складатиме 
 
За умови участі в презентації програми Ви отримуєте спеціальну ціну 
 
Якщо ви приймаєте рішення про оплату самостійно під час презентації, вартість складатиме 
 
Ви можете скористатися додатковими знижками, про які дізнаєтесь під час презентації.
 

Очна презентація програми відбудеться ________ 2021 р. 

 
 
Подати заявку на участьcenter@nctbpu.org.ua, (+38044) 253-04-57, 531-37-94
 
 
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті, не підлягають подальшому відтворенню та/або розповсюдженню в будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу НЦПБПУ

Організує семінари та професійні стажування у провідних фінансових інститутах України, країн СНД та Європи

Розробку, підготовку та реалізацію програм Центр здійснює при безпосередньому залученні зарубіжних партнерів, якими виступають банківські тренінгові центри або банківські установи України, Європи (Німеччини, Австрії, Італії, Угорщини, Польщі, Словаччини, Великобританії) та США.
 
Професійна частина стажувань складається з лекцій, дискусій, відвідання банків та інших фінансових інститутів, ділових зустрічей та переговорів.
 
Такі стажування організовуються або на замовлення конкретного банку, або для групи фахівців з різних банків.
 

Організує семінари та професійні стажування у провідних фінансових інститутах України, країн СНД та Європи

Розробку, підготовку та реалізацію програм Центр здійснює при безпосередньому залученні зарубіжних партнерів, якими виступають банківські тренінгові центри або банківські установи України, Європи (Німеччини, Австрії, Італії, Угорщини, Польщі, Словаччини, Великобританії) та США.
 
Професійна частина стажувань складається з лекцій, дискусій, відвідання банків та інших фінансових інститутів, ділових зустрічей та переговорів.
 
Такі стажування організовуються або на замовлення конкретного банку, або для групи фахівців з різних банків.




Всі матеріали, розміщені на цьому сайті, не підлягають подальшому відтворенню та/або розповсюдженню в будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу НЦПБПУ

Організація роботи з перевезення цінностей та інкасації в комерційному банку

Програма реалізується Національним центром підготовки банківських працівників України спільно з Національним банком України, МВС України.

Запропонована програма є поглибленим курсом, який проводиться згідно нової Інструкції з організації інкасації коштів та перевезення валютних цінностей банків в Україні, затвердженої Постановою Правління НБУ № 29 від 31 березня 2017р.

Кому рекомендовано
- керівникам та фахівцям відділів інкасації банків України;
- керівникам та фахівцям відділів інкасації юридичних осіб;
- співробітникам, що забезпечують інкасацію банкоматів / платіжних терміналів.
При розробці програми основний акцент робився на оволодіння практичними навичками поведінки в екстремальних ситуаціях, захисту, самозахисту з використанням зброї чи без неї для підвищення надійності та професійної майстерності інкасаторів та водіїв-інкасаторів. 
 

В рамках курсу відповідно до листа НБУ від 25.07.2013р. №11-213/2569/8993 відбудеться психологічний тренінг «Професійна ефективність інкасаторів в екстремальних умовах діяльності».
 
Програма навчання інкасаторів і водіїв-інкасаторів оперативного автотранспорту складається з таких розділів:
 
Зміст програми
І. СПЕЦІАЛЬНА ПІДГОТОВКА
  1. Історична довідка розвитку системи інкасаційного обслуговування та її стан в сучасних умовах
  2. Повноваження суб`єктів господарювання щодо надання послуг з пересилання, перевезення валютних цінностей та інкасації коштів, озброєного супроводження інкасаторів та касирів
  3. Функції, принципи діяльності та основні вимоги до підрозділів перевезення валютних цінностей та інкасації коштів установи банку та небанківських установ
  4. Організація перевезення валютних цінностей між установами банків та інкасації коштів клієнтів
  5. Порядок та особливості оформлення документації та застосування форм додатків до Інструкції з організації перевезення валютних цінностей та інкасації коштів в установах банків України згідно чинних інструктивних вказівок НБУ
  6. Порядок видачі (приймання) готівки інкасаторам банків у територіальних управліннях через приміщення (бокси) для приймання-передавання готівки
  7. Огляд надзвичайних подій у діяльності підрозділів перевезення цінностей та інкасації коштів, підготовка членів бригади до роботи на маршрутах перевезення цінностей та інкасації коштів
  8. Перспективи щодо внесення змін та доповнень до нормативних актів Національного банку з питань перевезення валютних цінностей та інкасації коштів

ІІ. ЮРИДИЧНА ПІДГОТОВКА:
    (Право, правовідносини, юридична відповідальність; види юридичної відповідальності в діяльності працівників відділу перевезення цінностей та інкасації; обставини, що виключають відповідальність працівників відділу перевезення цінностей та інкасації; виявлення підроблених грошових купюр та цінних паперів; види злочинів, пов'язаних з перевезенням цінностей та заходи їх попередження)

ІІІ. ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА:
    (Основи професійно-психологійчної підготовки; професійна увага та пам'ять; професійне мислення; психологічні особливості поведінки людей в екстремальних умовах; професійне спілкування)

ІV. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ПЕРЕВЕЗЕННЯ ЦІННОСТЕЙ ТА ІНКАСАЦІЇ НА ПРИКЛАДІ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ:
  1. Організація перевозки цінностей в підрозділі інкасації, як структурному підрозділі комерційного банку (рішення організаційних питань з територіальним управлінням НБУ; організація маршрутів інкасації; документообіг; взаємодія з ВДСО
  2. Підкріплення та інкасація відділень комерційного банку
  3. Організація робіт грошового обігу серед інших комерційних банківських структур
  4. Організація робіт з клієнтами банку
  5. Організація роботи з банкоматами

V. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ВІДДІЛУ ІНКАСАЦІЇ З ОБСЛУГОВУВАННЯ БАНКОМАТІВ:
  1. Загальні відомості про банкомати (роль відділу інкасації в загальній системі обслуговування банкоматів; основні різновиди (типи) банкоматів; робочі зони обслуговування банкоматів)
  2. Організація роботи з інкасації банкоматів (порядок (етапи) інкасації банкомата; супровідна документація; безпека)
  3. Проведення інкасації різних типів банкоматів (покрокові інструкції з інкасації банкоматів: WINCOR, DIEBOLD, NCR; копіювання інформації з банкомату; дії інкасаторів в нестандартних ситуаціях)
Тривалість та форма реалізації програми 
Програма розрахована на 72 години теоретичного навчання та практичної підготовки і реалізується у двотижневий термін. Програма проводиться в Центрі двічі на рік. Можлива також організація програми за корпоративним замовленням.
 
Інструктори програми:
Представник Департаменту готівкового обігу НБУ
 
Представник Юридичного департаменту НБУ
 
Шкурко Іван Григорович - Начальник відділу інкасації коштів та перевезення валютних цінностей АТ "Райффайзен Банк Аваль»
 
Каменецький Станіслав Володимирович - бізнес-тренер, практичний психолог. Спеціалізується на адаптації та впровадженні психотехнологій впливу в сферу бізнес-комунікацій: переговори, продаж, управління, стягнення боргів. Має вищу юридичну і психологічну освіту. Вивчав Еріксоніський гіпноз і нейролінгвістичне програмування (НЛП) у провідних фахівців: Бетті Елліс Еріксон (США), Герман Делль (Мюнхен), К. Коваленок, А. Виноградов, Т. Гагин, С. Горін (Москва)
 
Пасхальний Олексій Олексійович - консультант НЦПБПУ з питань організації інкасації коштів та перевезення валютних цінностей, має значний досвід в обслуговуванні ПТКС банків та небанківських установ


Форми перевірки знань
По закінченню навчання проводиться кваліфікаційний іспит. 

Сертифікати та свідоцтва
При успішному складанні кваліфікаційного іспиту слухачу видається Диплом Національного центру підготовки банківських працівників України

 
Для уточнення дати проведення курсу перейдіть, будь ласка, на сторінку "Календар семінарів
 
 

{spoiler=Оформити заявку}

{form=2}

{/spoiler}

 

 

Всі матеріали, розміщені на цьому сайті, не підлягають подальшому відтворенню та/або розповсюдженню в будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу НЦПБПУ

Кваліфікаційний курс підготовки касових працівників банку

До роботи з готівкою банки мають залучати підготовлених працівників, які повинні знати вимоги нормативно-правових актів Національного банку України та внутрішніх положень (інструкцій) банку щодо здійснення касових операцій.
 
Ефективній підготовці кадрів сприяють лекції за темою "Здійснення касових операцій в банках України", на яких касові працівники ознайомлюються з основними вимогами Законів України, що регламентують здійснення банками касових операцій, рівнем відповідальності працівників, які працюють з готівковими коштами, вимогами нормативно-правових актів Національного банку України, зокрема, Постанови Правління Національного банку України від 25 вересня 2018 року № 103 "Про затвердження Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні".
 
Зміст курсу:
 
I. Нова редакція інструкції про ведення касових операцій банками в Україні
 
1. Стратегічні напрямки розвитку готівкового обігу в Україні
 
2. Нова редакція Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні
   2.1. Перехід на Єдиний договір банківського обслуговування
   2.2. Забезпечення банків готівкою
   2.3. Документальне оформлення касових операцій.
   2.4. Застосування банками електронного документообігу та електронного підпису
 
3. Зміни в законодавстві України
 
II. Операції з банківськими металами через каси уповноважених банків
 
1. Організація операцій з банківськими металами в касі уповноваженого банку
2. Вимоги щодо проведення операцій з банківськими металами, монетами із дорогоцінних металів (в т.ч. інвестиційними монетами НБУ) в операційних касах уповноважених банкі
3. Касові документи по операціях з банківськими металами (види, заповнення)
4. Експерти по роботі з банківськими металами
 
III. Особливості здійснення касових операцій в іноземній валюті:
 
1. Приймання-видача готівки іноземної валюти через каси банку (відповідно до Інструкції про касові операції в банках України, затвердженої постановою Правління НБУ від 01.06.2011 №174, Правила використання готівкової іноземної валюти на території України
2. Проблемні питання здійснення валютно – обмінних операцій
3. Особливості здійснення касових операцій із застосуванням платіжних карток. Положення про порядок емісії спеціальних платіжних засобів і здійснення операцій з їх використанням
 
IV. Робота з готівковою валютою (EURO, USD, GBP, JPY, CHF), системи захисту та методи визначення фальсифікатів. Методи дослідження банкнот, цінних паперів, дорожніх чеків та фінансових документів. 
 
V. Фінансовий моніторинг касових операцій
 
1. Огляд та визначення продуктів у яких здійснюється фінансовий моніторинг касових операцій.
2. Ідентифікація клієнтів при здійсненні касових операцій та порядок її проведення.
3. Документування ідентифікації клієнтів, які проводять касові операції
4. Виявлення операцій, що підлягають обов’язковому фінансового моніторингу
5. Виявлення операцій, що підлягають внутрішньому фінансовому моніторингу
6. Моніторинг операцій з метою запобігання фінансування тероризму  
7. Відповідальність працівників  
 
VІ. Підготовка касирів з питань забезпечення безпеки касових операцій. Шахрайство при обслуговуванні поточних та депозитних рахунків
 
1. Попередження та виявлення шахрайських дій
    1.1. Огляд шахрайських дій при здійсненні касових операцій та операцій із поточними та депозитними рахунками. Внутрішнє та зовнішнє шахрайство
    1.2. Протидія шахрайству як поєднання заходів попередження та заходів виявлення (моніторингу)  
    1.3. Протидія та виявлення шахрайських дій із ідентифікаційними даними
    1.4. Протидія та виявлення шахрайських дій із платіжними документами, доступом до рахунків, готівковими коштами
    1.5. Протидія шахрайським операціям, що пов’язані із використанням системи Клієнт-Банк 
    1.6. Застосування технічних засобів попередження та виявлення шахрайських дій
    1.7. Страхування випадків шахрайських дій
    1.8. Відповідальність працівників
 
2. Забезпечення безпеки проведення касових операцій та операцій із поточними та депозитними рахунками
 
    2.1. Вимоги НБУ щодо здійснення касових операцій та безпечного зберігання цінностей
    2.2. Загрози безпечної діяльності банківської організації при здійсненні касових операцій та операцій з поточними та депозитними рахунками
    2.3. Створення та використання системи відео нагляду (оглядовий та ідентифікаційний відео нагляд)
    2.4. Застосування тривожної та охоронної сигналізації
    2.5. Інші технічні та організаційні заходи безпеки
    2.6. Страхування випадків пограбувань, крадіжок зі зламом,  актів вандалізму
     2.7. Відповідальність працівників, охоронних компаній
    2.8. Огляд змін вимог НБУ щодо облаштування робочих місць касирів.    
 
3. Забезпечення безпеки операцій з депозитними скриньками
    3.1. Огляд випадків шахрайства з депозитними скриньками.
    3.2. Попередження та виявлення шахрайства з депозитними скриньками.
 
VІІ. Система захисту та методики визначення ознак справжності та платіжності банкнот іноземної та національної валюти
 
1. Загальні відомості щодо системи захисту банкнот від підроблення та способи її імітації:
    1.1. Технологія виготовлення та загальні властивості банкнотного паперу;
    1.2. Елементи захисту паперової основи (водяні знаки, захисні стрічки та волокна) та способи їх імітації; 
    1.3. Загальні ознаки способів нанесення зображень на справжніх та підроблених банкнотах (поліграфічний друк - офсетний, високий, металографський та трафаретний; репродукційні технології – струменевий друк, електрофотографія);
    1.4. Спеціальні фарби та оптично-змінні елементи; спеціальні види  
    1.5. Поліграфічного захисту (мікротексти, орловський друк, латентні зображення, антисканерні сітки).
 
2. Порівняльна характеристика систем захисту банкнот гривні 2003-2007 років випуску та нових банкнот зразка 2015- 2018р.
3. Статистичні дані щодо вилучення з обігу та основні види підробок банкнот гривні.
4. Правила визначення платіжних ознак та обміну банкнот національної валюти. Різані та комбіновані банкноти гривень.
5. Статистичні дані та основні ознаки підроблених банкнот доларів США, що вилучаються з обігу в Україні
 
VІІІ. Удосконалення існуючих норм захисту приміщень банків в Україні
 
1. Основні засади Правил з організації захисту приміщень банків України, затверджених постановою Правління НБУ від 14.08.2018 № 93, зі змінами (далі – Правила № 93)
2. Актуальні питання з організації охорони приміщень банків відповідно до вимог Правил № 93.
3. Актуальні питання з технічної укріпленості приміщень банків відповідно до вимог Правил № 93.
 
 
Інструктори програми
Провідні фахівці НБУ та банків України

Форма реалізації програми
Програма проводиться в Центрі двічі на рік

Сертифікати та свідоцтва
Учасники курсу отримують Диплом НЦПБПУ про підвищення кваліфікації
 
 
Для уточнення дати проведення курсу перейдіть, будь ласка, на сторінку "Календар семінарів
 
 
{spoiler=Оформити заявку}

{form=2}

{/spoiler}

 

Всі матеріали, розміщені на цьому сайті, не підлягають подальшому відтворенню та/або розповсюдженню в будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу НЦПБПУ

Документарні операції та фінансування міжнародної торгівлі

Курс дає уявлення про різні види і схеми фінансування міжнародної торгівлі з використанням акредитивів, гарантій та векселів. Слухачі не тільки ознайомляться з такими схемами фінансування як: пост-імпортне фінансування, перед-і пост-експортне фінансування, довгострокове фінансування під гарантії ЕКА, форфейтинг, банківські акцепти і т.п.), але також отримають і практичні навички роботи з деякими схемами роботи.

В цілому курс може бути корисний всім, кому потрібно краще зрозуміти практику операцій фінансування міжнародної торгівлі, а також можливості та ризики, пов'язані з даною діяльністю.
 
Зміст курсу:
 
1. Ризики в міжнародній торгівлі
  1. Політичні ризики
  2. Ризик непоставки / неналежної поставки
  3. Ризик неплатежу
  4. Валютний ризик
  5. Інші ризики (ризик невиконання контракту, ризик визнання контракту недійсним, кредитний ризик, ризик зміни вартості товару та контракту)
 
2. Інструменти, які мінімізують або усувають ризики в торгівлі (документарні акредитиви, банківські гарантії, документарне інкасо)
  1. Вибір продукту – коли і який інструмент  використовуємо
  2. Документарні інструменти та правила Інкотермс
 
3. Документарне інкасо
  1. Механізм проведення операцій за документарним інкасо
  2. Уніфіковані правила по інкасо
  3. Ефективне використання інкасо
 
4. Банківські гарантії та резервний акредитив
  1. Визначення банківської гарантії. Учасники гарантійних відносин.
  2. Типи та види банківських гарантій.
  3. Особливості правового регулювання гарантій в Україні.
  4. Резервні акредитиви (акредитиви стендбай). Міжнародні  правила по резервних акредитивах (ISP98), публікація МТП №590.
 
5. Документарні акредитиви
  1. Юридичні аспекти
    • Історія виникнення акредитиву
    • В яких випадках використовується акредитив як інструмент платежу?
    • UCP 600, акредитиви в зарубіжному законодавстві та в Україні
    • Учасники акредитивної угоди
    • Підготовка умов контракту з розрахунками акредитивами
    • Правила Інкотермс
    • Принцип автономії акредитиву та принцип відповідності документів умовам акредитиву
  2. Процедура роботи по акредитиву
    • Контрактні взаємовідносини в акредитивній транзакції – розрив між «комерційною» транзакцією та «банківською» транзакцією
    • «Конструювання» ефективних умов акредитиву, підбір документів, умов
    • Відкриття акредитиву
    • Авізування акредитиву
    • Виконання акредитиву. Виконання акредитиву шляхом  платежу / відстроченого платежу / акцепту трати та їх оплаті з настанням строку. Негоціація документів. Ризики
    • Роль та відповідальність виконуючого банку, взаємовідносини між банком-емітентом та виконуючим банком. Відповідальність банка-емітента
    • Підтвердження акредитиву. Відкрите та «мовчазне» підтвердження. Відповідальність підтверджуючого банку
    • Рамбурсування по акредитиву
    • Перевірка документів по акредитиву, стандарти перевірки по UCP 600
  3. Документи по акредитиву
    • Які документи використовуються звичайно в акредитивній угоді, види документів
    • Транспортні документи
    • Товаророзпорядчі документи. Документи, які мають  обмежене обертання, індосування документів
    • Підробка документів, відсутність вантажу – шахрайські операції по акредитивам (fraud оperations)
  4. Особливі види та конструкції акредитивів
    • Фінансування посередників – трансферабельні та  back-to-back акредитиви
    • Револьверні акредитиви
    • Резервні акредитиви
    • Акредитиви з «червоним» застереженням
    • Цесія (переуступка виручки по акредитиву)
  5. Облік акредитивних операцій
 
6. Торгове фінансування (TRADE FINANCE)
  1. Коротко- та середньострокове фінансування
    • Постімпортне фінансування
    • Основні умови постімпортного фінансування
    • Дисконтування документів
    • Основні умови при дисконтуванні документів
    • Зразок умов акредитиву та трати при дисконтуванні документів
    • Fraud. Увага, шахрайські операції!
    • Перед-експортне фінансування
    • Приклад перед-експортного фінансування
    • Пост-експортне фінансування
  2. Міжнародний факторинг
    • Міжнародний факторинг. Основні умови
    • Конвенційний та конфіденційний факторинг
    • Прямий та непрямий факторинг
    • Розкритий та нерозкритий факторинг
    • Приклад. Прямий розкритий факторинг
    • Факторинг в Україні
  3. Банківський акцепт
    • Вексель та пов‘язані з ним поняття
    • Іменний та бланковий індосамент
    • Процедура роботи по банківському акцепту
  4. Акцептний кредит
  5. Рамбурсний кредит
 
7. Експортне фінансування (EXPORT FINANCE)
  1. Середньо- та довгострокове фінансування під гарантії експортних кредитних агенцій (ЕКА)
    • Групи ризику згідно класифікації Організації Економічного Співробітництва та Розвитку (ОЕСР)
    • Основні характеристики фінансування за участю  ЭКА (згідно інструкціям та рекомендаціям Бернського Союзу)
    • Кредити Покупцям (Buyers Credits) и Кредити Продавцям (Suppliers Credits)
    • Приклад розрахунку Стартової точки іноземним банком-кредитором (розрахунок середньозваженої  дати поставки)
    • Приклад - Процедура прийняття рішення про  страхування ЕКА HERMES (Німеччина)
    • Загальні критерії ЭКА для надання експортної гарантії
  2. Міжнародний форфейтинг
    • Історія виникнення форфейтингу
    • Міжнародний форфейтинг. Основні умови
    • Строки та вартість фінансування
    • Особливості форфейтингу
    • Документація
    • Об‘єкти дисконтування (інструменти) форфейтингу,  які найбільш часто зустрічаються
    • Методи та приклад розрахунку дисконту
    • Зразки деяких об‘єктів (інструментів) форфейтингу
    • Оформлення векселя, аваль та індосамент на векселі
    • Схема форфейтингу з використанням перевідних векселів
    • Порівняльна характеристика факторингу та форфейтингу
  3. Особливі види фінансування міжнародної торгівлі
    • Проектне фінансування
    • Зустрічна торгівля
    • Фінансування поставок біржових товарів
 
Інструктори курсу:
 
 
Провідні фахівці українських банків 
 
Сертифікати та свідоцтва
Учасники курсу отримують Диплом НЦПБПУ про підвищення кваліфікації
 
 
 
Для уточнення дати проведення курсу перейдіть, будь ласка, на сторінку "Календар семінарів"
 

{spoiler=Оформити заявку}

{form=2}

{/spoiler}
 
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті, не підлягають подальшому відтворенню та/або розповсюдженню в будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу НЦПБПУ

Організація фінансового моніторингу в банківських установах

Кваліфікаційна програма навчання за темою: «Організація фінансового моніторингу в банківських установах» затверджена Національним банком України як програма підвищення кваліфікації керівників та спеціалістів всіх рівнів підрозділів фінансового моніторингу банківських установ.
Основними видами занять є лекційні, практичні, а також самостійна робота слухачів. По закінченню навчання проводиться кваліфікаційний іспит, шляхом тестування. При успішному складанні кваліфікаційного іспиту фахівцю видається свідоцтво державного зразка про підвищення кваліфікації.

Зміст курсу:
 

Тема 1. Міжнародні стандарти у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення 

Тема 2. Нормативно-правове забезпечення здійснення фінансового моніторингу 

Тема 3. Відповідальність у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення 

Тема 4. Належна перевірка клієнтів на етапі встановлення ділових відносин та в процесі обслуговування. Моніторинг ділових відносин

Тема 5. Виявлення інструментів та способів легалізації корупційних доходів. Взаємодія Держфінмоніторингу з банківськими установами

Тема 6. Типології. Інструменти оперативного аналізу. ІТ рішення. Джерела даних для внутрішнього контролю, в т.ч. відкриті джерела інформації

Тема 7. Особливості здійснення банками фінансового моніторингу при виконанні ними функцій професійних учасників ринку цінних паперів

Тема 8. Система протидії відмиванню доходів, отриманих злочинним шляхом в банку. Внутрішній контроль

Тема 9. Ризик – орієнтовний підхід до аналізу операцій клієнтів. Виявлення клієнтів з ризиковою діяльністю

Тема 10. Система управління ризиками відмивання коштів/фінансування тероризму

Тема 11. Управління ризиками легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення

Тема 12. Проведення ідентифікації, верифікації та вивчення клієнтів: проблемні питання виявлення та обслуговування «РЕР». Заходи удосконалення існуючих систем та процесів

Тема 13. Виявлення ознак «фіктивності» клієнтів. Реалізація механізму відмови в обслуговуванні клієнтів

Тема 14. Аналітична діяльність в сфері протидії відмивання коштів/фінансування тероризму

Тема 15. Ефективний фінансовий моніторинг: автоматизація процедур належної перевірки

Тема 16. Автоматизація систем фінансового моніторингу в банківській установі

Тема 17. Валютний нагляд

Тема 18. Поглиблений аналіз зовнішньоекономічних операцій клієнтів банку, виявлення індикаторів ризикових операцій

Тема 19. Впровадження законодавства FATCA- проблематика та процедури визначення контрольованих рахунків клієнтів

 
 
Інструктори програми:
Провідні фахівці українських банків
 
Форма реалізації програми
Програма проводиться в Центрі у формі циклів окремих семінарів (протягом однієї програми розглядається певна кількість модулів)
Також можлива організація програми за корпоративним замовленням
 
Сертифікати та свідоцтва
Учасники курсу або п'яти і більше окремих семінарів отримують Свідоцтво державного зразка про підвищення кваліфікації

Учасники окремих семінарів отримують Сертифікат Національного центру підготовки банківських працівників України 

 

Для уточнення дати проведення курсу перейдіть, будь ласка, на сторінку "Календар семінарів
 
 

{spoiler=Оформити заявку}

{form=2}

{/spoiler}

Всі матеріали, розміщені на цьому сайті, не підлягають подальшому відтворенню та/або розповсюдженню в будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу НЦПБПУ

Система управління ризиками в комерційному банку

Основою сучасної банківської діяльності є оптимізація параметрів ризиків, що викликає потребу у комплексному підході до створення системи управління ними. Суб'єктивність поняття "ризик" створило проблеми із класифікацією ризиків, а невизначеність цілей їх розрахунку - проблему із застосуванням кількісних методів оцінювання

Оптимізація методів та технології управління ризиками в банках стало однією з основних передумов набуття конкурентної переваги, залучення клієнтів та збільшення прибутковості банківського бізнесу. Пошук оптимального співвідношення "ризик-дохідність" із суто наукової роботи перетворився у реалії повсякденного життя служб ризик-менежменту та казначейства банків. Стрімке збільшення обсягів банківських операцій, модернізація інформаційних технологій та систем, поява інноваційних банківських продуктів привернули до цієї тематики увагу широкого кола працівників, що потребують підвищення кваліфікації та набуття практичних навичок щодо сучасних методів та технологій управління банківськими ризиками

Вузька практична направленість тематики не дозволяє розкрити її в класичних підручниках і посібниках та вимагає проведення навчання в інтерактивному режимі, із залученням кращих вітчизняних експертів в цій галузі

Структура курсу:
Блок 1. Вплив регуляторної функції Національного банку України на методи і підходи до управління ризиками в банку

  1. Нагляд на основі оцінки ризиків
  2. Аналіз і контроль виконання вимог Національного банку України
  3. Аналіз і контроль дотримання нормативів
  4. Аналіз і контроль дотримання показників -індикаторів за системою САМЕLS з врахуванням "Системи оцінки ризиків"
  5. Аналіз і контроль дотримання показників раннього реагування за системою НБУ


Блок 2. Кількісна оцінка ризиків в діяльності банку на підставі балансу та звітності

  1. Методи оцінки ризику ліквідності
  2. Методи оцінки ризику зміни процентної ставки
  3. Статистичні та економіко-математичні методи оцінки ризиків в діяльності банків


Блок 3. Система ризик-менеджменту в банках

  1. Необхідність і передумови впровадження комплексної системи ризик-менеджменту в банках
  2. Міжнародні стандарти банківського нагляду (процедури наглядового аналізу)
  3. Сучасні проблеми і перспективи регулювання банківської діяльності. Нова Базельська угода по капіталу (Базель ІІ)
  4. Рекомендації Національного банку України щодо організації та функціонування ризик - менеджменту в банках України
  5. Особливості підходу до управління банком на основі ризик-менеджменту
  6. Спектр банківських ризиків
  7. Система корпоративного управління і організаційна структура управління ризиками банку
  8. Нормативно-методичне забезпечення управління ризиками в банку
  9. Інформаційні і аналітичні системи управління ризиками банку


Блок 4. Операційний ризик - підходи органів банківського нагляду

  1. Система та методологія внутрішнього контролю і операційного ризик-менеджменту
  2. Моделі управління операційним ризиком
  3. Структура ризик-звіту по процесу
  4. Організація системи самоконтролю - зменшення витрат на контроль при одночасному підвищенні ефективності системи внутрішнього контролю


Блок 5. Управління кредитним ризиком корпоративних, роздрібних та МСБ клієнтів

  1. Роль ризик-менеджменту для банків.
  2. Визначення кредитного ризику.
  3. Особливості сектору і позичальників.
  4. Кредитна культура, кредитна технологія і кредитний цикл.
  5. Особливості адміністрування кредитних операцій.
  6. Кредитний аналіз.
  7. Кредитні рейтинги.
  8. Моделі оцінки імовірності дефолту.
  9. Loss gіven default.
  10. Ціноутворення, засноване на ризику.
  11. Портфельні методи управління кредитними ризиками.
  12. Система звітності і моніторинг портфелю.
  13. Скоринги (applіcatіon, behavіoural) як метод управління кредитним ризиком.
  14. Базель ІІ і його вимоги до управління корпоративними кредитними ризиками.


Блок 6. Методика управління ризиком ліквідності банку

  1. Посилення ролі ефективного управління ризиком ліквідності в сучасних умовах.
  2. Моделі управління ліквідністю банку (єдиного фондового пулу, строкова та змішана моделі). Індивідуальні та портфельні підходи.
  3. Структура грошової позиції банку (миттєва, строкова та умовно-постійна).
  4. Ключові показники миттєвої ліквідності (ймовірність та величина дефіциту /надлишку, їх тривалість, вартість).
  5. Складові ризику ліквідності. Ризики відпливу/припливу коштів, виникнення дефіциту/надлишку коштів, доступу до грошових ринків.
  6. Грошові кошти під ризиком відпливу та кошти під кредитним ризиком (Cash Flow at Risk).
  7. Строковість коштів до запитання.
  8. Управління позабалансовими зобов'язаннями банку.
  9. Вбудовані пут опціони - облігації з офертами.
  10. Ключові показники строкової ліквідності (розриви потоків основних сум та відсотків, швидкість нарахування відсотків, крива чистого попиту, грошова позиція).
  11. Статичний закон обертання грошей у банку.
  12. Перехідні режими діяльності банку. Приклади.
  13. Структура лімітів на розриви ліквідності.
  14. Процедура дотримання лімітів. Технологічний аспект.
  15. Організаційні заходи з управління ліквідністю: збирання заявок, адміністрування діючих угод, прогнозування та планування, робота з концентраціями та проблемними активами.
  16. Порушення строковості грошових потоків за угодами. Показники.
  17. Цінове управління попитом та пропозицією грошей. Модель пропозиції грошей.
  18. Перехід від продукт - до клієнт-орієнтованого банку. Наслідки - неявні вбудовані опціони.
  19. Класифікація клієнтів за поведінкою (час обслуговування, частота користування продуктами, схильність до перегляду договірних умов).
  20. Ціна підтримки строкової ліквідності.
  21. Зв'язок ризику ліквідності з іншими видами ризиків (кредитним, процентним, валютним, ціновим та операційним).
  22. Тригери ризику ліквідності (Principles for Sound Liquidity Risk Management and Supervision, Basel, 2008).
  23. Особливості управління ризиком ліквідності за умови кризи. Хаос та порядок.
  24. Стрес-тестування ризику ліквідності.


Блок 7. Управління процентним ризиком

  1. Процентний ризик, джерела його виникнення та основні підвиди
  2. Основні етапи управління процентним ризиком
  3. Підходи до аналізу процентного ризику з боку банківського нагляду
  4. Оцінка чистого процентного доходу (геп-аналіз)
  5. Дюрація як метод оцінки зміни економічної вартості банку
  6. Статичне та динамічне моделювання
  7. Складові системи контролю процентного ризику
  8. Методи та інструменти зниження процентного ризику


Блок 8. Ризики в картковому бізнесі

  1. Основні положення та технологічні особливості проведення операцій з платіжними картками
  2. Сутність карткового ризику та його види
  3. Система внутрішнього контролю банку
  4. Заходи моніторингу операцій в режимах On-line, Off-line
  5. Організація міжбанківського обміну даними по шахрайським операціям
  6. Шахрайство у сфері карткового бізнесу. Огляд ситуації у сфері шахрайства з платіжними картками на українському ринку та за рубежем


Блок 9. Валютний ризик

  1. Валютний ризик, джерела його виникнення та основні підвиди
  2. Основні етапи управління валютним ризиком
  3. Основні складові системи контролю валютного ризику
  4. Моніторинг валютного ризику та його основні напрями
  5. Основні методи зниження валютного ризику
  6. Підходи до аналізу валютного ризику з боку банківського нагляду
  7. Політика з управління валютним ризиком та його основні складові
  8. Оцінка ризикової вартості (VaR) як основний інструмент оцінки величини валютного ризику
  9. Бек-тестінг та його застосування для оцінки адекватності моделей оцінки валютного ризику
  10. Стрес-тестування - оцінка втрат в разі настання найбільш несприятливих подій


Блок 10. Стрес-тестування кредитного ризику

  1. Необхідність та сутність стрес-тестування
  2. Відмінність стрес-тестування для кредитного ризику від інших ризиків
  3. Макроекономічне моделювання та стрес-тестування для кредитного ризику
  4. Особливості стрес-тестів для українського ринку
  5. Спрощена модель стрес-тесту для оцінки впливу на адекватність капіталу та прибуток
  6. Складні моделі стрес-тестування для кредитного ризику
  7. Використання результатів стрес-тестів для управлінських рішень

Блок 11. План відновлення діяльності 

  1. Взаємозв'язок Плану відновлення, ризик апетиту (лімітів ризику) та результатів стрес-тестування
  2. Обов'язкові та додаткові індикатори раннього попередження
  3. Ескалація прийняття виваженого рішення системою корпоративного управління на відміну від автоматичного застосування заходів відновлення
  4. Відмінності стрес-тестування в рамках плану відновлення від Постанови НБУ № 64
  5. Важливість ідентифікації критичних функцій та контрагентів
  6. Заходи з відновлення - основа та найбільш стала частина Плану
  7. Тестування Плану - фактично меппінг заходів на результати стрес-тестування
  8. Аналіз ефективності та реалістичності Плану через призму тестування Плану

Блок 12. Процес управління проблемними активами

  1. Стратегія та оперативний план
  2. Система раннього реагування
  3. Передача заборгованості в роботу підрозділу по роботі з проблемною заборгованість
  4. Робота з проблемною заборгованістю ЮО та МСБ
  5. Робота з проблемною заборгованістю ФО
  6. Робота з стягнутим майном
  7. Розробка стратегії та оперативного плану. Впровадження системи раннього реагування
Інструктори:

 

Провідні фахівці українських банків
 
Форма проведення програми
Програма проводиться в Центрі у формі циклів окремих семінарів (протягом однієї програми розглядається певна кількість тем).

Сертифікати та свідоцтва
Учасники програми або п'яти і більше окремих семінарів отримують Свідоцтва державного зразка про підвищення кваліфікації
Учасники окремих семінарів отримають Сертифікати Національного центру підготовки банківських працівників України 

 
Для уточнення дати проведення курсу перейдіть, будь ласка, на сторінку "Календар семінарів" 
 
 
{spoiler=Оформити заявку}

{form=2}

{/spoiler}

 

Всі матеріали, розміщені на цьому сайті, не підлягають подальшому відтворенню та/або розповсюдженню в будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу НЦПБПУ