2 – 3 березня запрошуємо взяти участь у II БАНКІВСЬКОМУ ФОРУМІ КОМПЛАЄНС-ОФІЦЕРІВ:
ШЛЯХИ РОЗВИТКУ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ КОМПЛАЄНС-КОНТРОЛЮ!
Актуальність заходів з тематики комплаєнс у банках невичерпна, адже це дає змогу фахівцям не тільки отримувати теоретичну інформацію, а й можливість обміну досвідом, практичними кейсами та корисними контактами із колегами з інших банків.
Наш Центр вже вдруге організовує Форум, метою якого є надання учасникам можливості
- обмінятись практичним досвідом щодо управління комплаєнс-ризиками;
- визначити критерії ефективності внутрішньобанківської системи комплаєнс-контролю;
- визначити вплив функції комплаєнс на операційну діяльність банку;
- розглянути шляхи організації системи внутрішнього контролю в банку;
- ознайомитись із практикою розвитку внутрішньої корпоративної культури в банку;
- визначити підходи до вирішення проблемних питань в діяльності підрозділів комплаєнс
Представники провідних банківських установ розглядатимуть теми Форуму, модеруватимуть активну дискусію та взаємний обмін досвідом між учасниками щодо практичних підходів до організації комплаєнс-контролю.
Ознайомтеся із деталями програми Форуму та реєструйтесь тут: https://bit.ly/2Sk7xft
Якщо ви хочете виступити з короткою доповіддю в рамках якоїсь секції, пишіть нам! center@nctbpu.org.ua