Форум 'Шляхи розвитку ефективної системи комплаєнс-контролю'

2 – 3 березня запрошуємо взяти участь у II БАНКІВСЬКОМУ ФОРУМІ КОМПЛАЄНС-ОФІЦЕРІВ:

ШЛЯХИ РОЗВИТКУ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ КОМПЛАЄНС-КОНТРОЛЮ! 

Актуальність заходів з тематики комплаєнс у банках невичерпна, адже це дає змогу фахівцям не тільки отримувати теоретичну інформацію, а й можливість обміну досвідом, практичними кейсами та корисними контактами із колегами з інших банків. 

Наш Центр вже вдруге організовує Форум, метою якого є надання учасникам можливості

  • обмінятись практичним досвідом щодо управління комплаєнс-ризиками;
  • визначити критерії ефективності внутрішньобанківської системи комплаєнс-контролю;
  • визначити вплив функції комплаєнс на операційну діяльність банку;
  • розглянути шляхи організації системи внутрішнього контролю в банку;
  • ознайомитись із практикою розвитку внутрішньої корпоративної культури в банку;
  • визначити підходи до вирішення проблемних питань в діяльності підрозділів комплаєнс

Представники провідних банківських установ розглядатимуть теми Форуму, модеруватимуть  активну дискусію та взаємний обмін досвідом між учасниками щодо практичних підходів до організації комплаєнс-контролю.

Ознайомтеся із деталями програми Форуму та реєструйтесь тут:  https://bit.ly/2Sk7xft 

Якщо ви хочете виступити з короткою доповіддю в рамках якоїсь секції, пишіть нам! center@nctbpu.org.ua