- Час проведення – 12.00 – 14.00
- Формат проведення – он-лайн
Економічне бронювання-2025: критерії для роботодавця
умови захисту від призову, плата за захист (taх), обмеження, звітність!
Програма:
І. Зміни в Електронному бронюванні з 1 жовтня: нові додаткові умови для бронювання в ДІЇ.
- Нові додаткові умови для електронного бронювання: внесення в список ДІІ даних з ВОД - реквізити, спеціальність, дату уточнення даних!
- Військовий облік на підприємстві обов’язковий для електронного бронювання: нова вимога до постанови про електронне бронювання. Кейс з бронювання в ДІІ
- Результат бронювання або ПРО ВИТЯГ: QR-код та електронне підтвердження бронювання
- Заброньований працівник звільнився: що із бронюванням та як здійснити розбронювання?
- Залежність ДІЇ від Реєстру ПФУ: яскраві приклади повного каламбуру в Реєстрі застрахованих осіб. Коли ПФУ зможе виправити помилкові дані в реєстрі чи як роботодавцю це зробити самостійно
- Відомості про працівників (прийняття, звільнення, переведення): як подати, строки подання та їх порушення, а якщо не подати?
- Відповіді на запитання
ІІ. Економічне бронювання-2025: які критерії для роботодавця, для ФОП (у кожного свої!)
- Чи потрібно мати критичний статус підприємству для здійснення економічного бронювання?
- Які роботодавці підпадають під критерії здійснення економічного бронювання?
- Які обмеження діють для роботодавців: скільки працівників можна забронювати за програмою економічного бронювання?
- На який період можна забронювати працівника за програмою економічного бронювання: на місяць? на квартал? На півроку чи на рік?
- Призовник, військовослужбовець, резервіст: кого можна економічно забронювати? Що з ВОД та оновленням даних має бути?
- Рівень щомісячної зарплати для економічного бронювання як умова захисту від призову: як розрахувати?
- Плата за захист (чи TAX за бронювання): кому і скільки
- Звітність по зарплаті щомісячно з 1 січня 2025: яку інформацію міститиме щодо економічного бронювання
- Відповіді на запитання
Інструктор:
Тетяна Мойсеєнко – незалежний консультант з оподаткування, експерт з трудового права та оплати праці. Досвід консалтингової роботи 20 років, практичний досвід понад 25 років. Автор численних статей в бухгалтерських виданнях з питань оподаткування, оплати праці, кадрового обліку та трудового права.
Учасники отримають Свідоцтва НЦПБПУ.
Вартість участі одного учасника складає 4920 грн., в т.ч. ПДВ 820 грн.
Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь за телефонами: (097) 411-64-40, (095) 212-32-42, (067) 235-09-23, (067) 466-13-45, (044) 253-07-02
e-mail: center@nctbpu.org.ua