Людина чи технологія: майбутнє клієнтського досвіду в банкінгу

Формат проведення – он-лайн

Час проведення  -  з 10.00 до 13.00

Спікери:

ОЛЕКСІЙ АЛЄКСАНДРОВ

Д.е.н., MBA, Керуючий партнер AB Solution Family Office (Luxembourg - Czech Republic - Estonia).

Професіональний банкір з більше ніж 25 річним досвідом роботи на ринках СЕЕ та СНГ на керівних посадах: Заступник Голови Правління, Керівник напрямків роздрібного бізнесу, Private Banking & Wealth Management, стратегічного розвитку. Працював в наступних банках: Expobank CZ a.s. (Прага, Чехія), Norvik Banka (Рига, Латвія), а також в українських – АТ «УкрСиббанк», АБ «Укргазбанк» та інших.  

Професор Бізнес Школи Міжнародний Інститут Менеджменту (MIM-Kyiv) (www.mim.kiev.ua)

Професор Baltic International Academy (Riga, Latvia) (www.bsa.edu.lv)

Старший науковий співробітник Інституту Системних Статистичних Досліджень, Кіїв, Україна (www.isss.com.ua)

Науковий консультант щомісячного ділового журналу Strategic Business Review Київ, Україна (www.sbr.in.ua)

Член Diplomatic Economic Club Riga, Latvia (www.dec.lv)

МИКОЛА ЧУМАК

Провідний експерт з питань українського Retail та клієнтського досвіду (Customer Experience, CX)

Активний спікер на конференціях по всьому світу на теми, пов'язані з клієнтським досвідом.

  • Генеральний директор, співзасновник компанії IDNT Designing Experience, Україна
  • Почесний член Наглядової ради Private Banking Club у складі Незалежної асоціації банків України (НАБУ), nabu.ua
  • Автор понад 100 публікацій, 3 монографій про банківську справу (Банківські відділення, Приватний банкінг у країнах СНД, Клієнтський досвід)

Кому рекомендовано

  • Керівники вищої і середньої ланки банку, що визначають стратегію розвитку компанії;
  • RM банківських організацій, які ведуть роботу з клієнтами;
  • Керівники та співробітники підрозділів по клієнтській роботі ;
  • Співробітники продуктових і маркетингових підрозділів (що супроводжують бізнес по обслуговуванню великого приватного капіталу);
  • Співробітники кол - центрів, центрів сервісного обслуговування та ін.

Програма тренінгу:

1. Чи є місце для традиційного банкінгу в новій реальності?

  • Феномен Phygital
  • Соціальні зміни та виклики, що впливають на рівень банківських послуг.
  • Основні тренди розвитку банківської системи 2023 – 2025 р.
  • Напередодні п’ятої промислової революції

2. Криптоактиви як новий ринок фінансових послуг, що формується

  • Активно зростаючий ринок з великим ризиком та високою потенційною дохідністю для клієнта
  • Перспективні напрямки розвитку пропозиції клієнту.

3. Відповідальний розвиток та ESG як основні фактори цивілізованого розвитку банківського бізнесу.

  • Екологія та зелена економіка – основні фактори для розвинутих економік.
  • ESG – не мода, але практичні норми роботи банківської системи.

4. Інновації.

  • Банк майбутнього: як інновації та фінтех трансформують цифровий банкінг.
  • Як інновації прискорять зміни в індустрії.
  • Які інновації вимагатиме ринок і українські споживачі?

5. Клієнтський досвід (Customer Experience, СХ)

  • Інновації в клієнтському досвіді: впровадження диференційованого обслуговування клієнтів різних сегментів в офлайні.
  • Сервісна модель сучасного банку: які інновації будуть оцінені споживачами та покращать показники бізнесу.
  • Організація управління клієнтським досвідом у сучасному мультиканальному банку.
  • Клієнтський досвід у PB&WM (Приватний банкінг і управління капіталом).

6. Банківське відділення

  • Чи потрібні банкам відділення в епоху цифрових технологій?
  • Відділення майбутнього чи майбутнє відділень?
  • Зміна ролі та трансформація форматів банківських відділень.
  • Мережа банківських відділень у найближчому майбутньому: центр витрат чи центр продажів?
  • Роль відділень банку для сегмента МСБ: найкращі приклади у країнах СНД та у світі.

7. Тенденції в роздрібному банкінгу (Retail Banking).

  • Тенденції в трансформації роздрібного банку (Retail): нові поля конкурентної боротьби.
  • Персоналізований елемент в обслуговувванні очікувань клиєнта та можливості банків.

8. Справжній клієнтоорієнтований банк для сегмента МСБ: як він виглядає?

  • Сучасні тренди, що зобезпечують виживання банків.
  • Які перспективи створюють сучасні технології і як їх ефертивно використовувати.

9. Практичні кейси – приклади успішного використовування рішень з суміжних індустрій в банківському бізнесі. 

10. Сегментація клієнтів

  • Сегментація клієнтів: нові підходи. Що думають банки і що очікують клієнти.
  • Як сегментація клієнтів впливає на сервісну модель і дизайн каналів обслуговування.

Просимо надсилати свої пропозиції щодо питань, які потрібно розглянути під час проведення семінару, або питання, на які Ви хочете отримати відповідь нам електронною поштою center@nctbpu.org.ua

Попередня реєстрація обов’язкова 

Учасники отримають Свідоцтва НЦПБПУ.

Вартість участі одного учасника складає 7920 грн., в т.ч. ПДВ 1320 грн.

Вебінар відбудеться на платформі Zoom

Увага! Напередодні заходу буде проведено обов'язкове тестування під’єднання до платформи Zoom, а також аудіо і відео зв’язку.

Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь за телефонами: (097) 411-64-40, (095) 212-32-42, (067) 235-09-23, (067) 466-13-45, (044) 253-07-02

e-mail:   center@nctbpu.org.ua