- Час проведення – 10.00 – 14.30
- Формат проведення – он-лайн
Для кого?
Для менеджерів, керівників та власників бізнесу, для тих, хто зацікавлений в підвищенні ефективності взаємодії та спілкування, для тих, хто проводить зустрічі, переговори та презентації
Мета курсу:
Отримати знання та навички, необхідні для результативного спілкування з різними людьми в ситуаціях: ділові переговори, переконання співрозмовника, розпізнання та протидія маніпуляціям
Що ми пропонуємо?
- Уміння розпізнавати стиль поведінки співрозмовника та підбирати саме ті аргументи, які краще за все підходять для цієї людини
- Опис особливостей вашої поведінки та індивідуального стиля спілкування з фокусом на сильні сторони та сліпі зони
- Розуміння механізму різних типів впливу та особливостей конструктивного впливу
- Інструменти конструктивного впливу для досягнення win-win результатів
- Інструменти та підходи протидії маніпулятивному впливу
- Матеріали тренінгу в електронному вигляді
- Сертифікат Академії бізнесу EY
Зміст тренінгу:
1. Принципи конструктивного впливу
- Три фактори, які впливають на результати комунікації
- Цілі, формати, види впливу. Як розпізнати конструктивний та деструктивний вплив
2. Стилі поведінки DISC®
- Стилі поведінки DISC®: як зрозуміти власний стиль та як розпізнати стиль співрозмовника.
- Природній та адаптований стилі. Коли використовуємо кожний з них та як цим управляти
- Модель вирішення конфлікту. Типові конфліктогенів та робота із ними.
- Складові безконфліктної комунікації. Логічне обґрунтування суджень: формули аргументації.
- Інструменти безконфліктної комунікації.
3. Застосування DISC® в комунікації
- Критерії постановки цілі SMART, SMART(ER). Корегування цілі
- Стратегічне управління цілями за моделлю GOSPA
- Робота з кейсами: управління цілями з використанням моделей SMART, SMART(ER), GOSPA
- Метод критичного шляху
4. Типи впливу в діловій комунікації
- Відкритий та прихований вплив. Особливості маніпулятивного впливу
- Три типи впливу: навіювання, аргументація та зараження
- Практичне завдання: моделювання комунікації з використанням різних типів впливу
- Інструменти та підходи протидії маніпулятивному впливу
5. Принципи конструктивного впливу
- Відмінності аргументації як способу впливу. Визначення інтересу співрозмовника. Поняття конструктивної користі
- Модель аргументації, заснованої на інтересах співрозмовника.
- Робота з кейсами та рольова гра зі створення конструктивних аргументів, з урахуванням інтересів співрозмовника та стилю поведінки
Кожен блок тренінгу супроводжується практичними завданнями: аналіз відео, рольова гра, робота з кейсами, індивідуальні та групові тести. Співвідношення 30% теорія, 70% практика
Інструктор:
Аліна Розквас - Soft-skills тренер-консультант та коуч Академії бізнесу EY в Україні
Учасники отримають Сертифікат Академії бізнесу EY
Вартість участі
Вартість участі одного учасника складає 8400 в т.ч. ПДВ 1400 грн.
Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь за телефонами: (097) 411-64-40, (095) 212-32-42, (067) 235-09-23, (067) 466-13-45, (044) 253-07-02
e-mail: center@nctbpu.org.ua