- Час проведення – 10.00 – 17.00
- Формат проведення – он-лайн
Поточна правова та економічна ситуація, ризики з якими зіткнулися кредитори та позичальники створюють принципово новий контекст та формує виклики, з якими раніше не стикався ніхто з цих сторін. Як все це впливає на поведінку позичальника і що робити кредитору захищаючи свої інтереси перебуваючи в правовому полі і зберігаючи при цьому клієнтів?
Цільова аудиторія:
Широке коло фахівців, які безпосередньо займаються стягненням проблемної заборгованості та проводять переговори з клієнтами-боржниками на різних етапах.
Програма тренінгу:
- Принцип персонального підходу чи кінець епохи стандартизованих підходів
- Нові вимоги до компетенцій спеціаліста зі стягнення у поточній ситуації
- Місце природної експансії у психології поведінки боржника та форми поточної пасивної агресії
- Як донести цінність співпраці клієнту та статусу сумлінного позичальника
- Як розвіяти помилкові очікування клієнта-боржника та донести реальність необхідності виконання зобов'язань
- Зруйновані рамки: форс-мажор або привід для невиконання зобов'язань
- Позитивний баланс кредитора у комунікації з клієнтом-боржником
- Зняття негативних ярликів із процесу стягнення та вихід у переговорну площину
- Стягнення як процес допомоги у вирішенні проблеми клієнта та його консультативна форма
- Розуміння переговорних стратегій та доречності кожної з них на різних етапах роботи
- Адекватний компроміс та відновлення довіри та співпраці з клієнтом
- Вимога боргу або співпраця з клієнтом: вибір оптимальної переговорної стратегії
- Чому кожен клієнт має значення та як донести взаємну цінність боржнику
- Як побудувати контакт із клієнтом, який дозволяє вести переговори
- Підстроювання до ситуації та амортизаційні мовні стратегії
- Принцип "позитивного наміру" та його використання в аргументації своїх вимог
- Суб'єкт-суб'єктний та суб'єкт-об'єктний підхід: принципи адекватного вибору
- Психологія зобов'язання: як забезпечити його виконання
- Відбудова клієнта від реальних жертв поточної ситуації
- Значення позитивної та негативної мотивації у роботі з клієнтом
- Нав'язана зміна ролей: чому клієнт боржник управляє взаємовідносинами з кредитором
- Що залишилося від "влади" кредитора: яке місце санкціям у переговорному процесі та поверненні заборгованості
- Ключові методи ефективного впливу: модель опор у різних контекстах взаємодії з боржником та третіми особами
- Ефективний збір інформації за допомогою спеціальної системи уточнюючих та навідних питань
- Непрямі та директивні підходи до впливу в поточній ситуації
- Принципи психології впливу та переконання та їх адаптація до нового контексту
- Маніпуляції з боку боржника та ефективна протидія їм
- Мовні стратегії впливу та роботи із запереченнями та опором клієнта
- Інтерпретаційні техніки у стратегії непрямого впливу
- Принцип першого кроку: як м'яко стимулювати клієнта до виконання зобов'язань
- Ефективна аргументація: принципи та практичні прийоми
- Різноманітність аргументів та варіантів їх донесення залежно від типу боржника та термінів заборгованості
- Формування та закріплення домовленостей та відповідальності клієнта-боржника
- Практичний стрес-менеджмент у роботі фахівця зі стягнення
- Як зберегти здоров`я та ефективність у своїй діяльності: принципи та прийоми, які запобігають професійному вигорянню
Інструктор:
Станіслав Каменецький - бізнес-тренер, практичний психолог. Спеціалізується на адаптації та впровадженні психотехнологій впливу в сферу бізнес-комунікацій: переговори, продаж, управління, стягнення боргів. Має вищу юридичну і психологічну освіту. Вивчав Еріксоніський гіпноз і нейролінгвістичне програмування (НЛП) у провідних фахівців: Бетті Елліс Еріксон (США), Герман Делль (Мюнхен), К. Коваленок, А. Виноградов, Т. Гагин, С. Горін.
Проводить групові та індивідуальні тренінги розвитку лідерських якостей із застосуванням екстремальних видів спорту та активізацією позамежних можливостей людського організму. Автор публікацій та методичних розробок з використання спеціальних психотехнологій в галузі PR і реклами. Розробник серії тренінгів «Психотехнології в PR і рекламу» Займається управлінським консалтингом і коучингом керівників. Автор безлічі програм бізнес-тренінгів та тренінгів особистісного зростання.
Вартість участі одного учасника складає 6240 грн в т.ч. ПДВ 1040 грн.
Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь за телефонами: (097) 411-64-40, (067) 235-09-23, (067) 466-13-45, (044) 253-07-02
e-mail: center@nctbpu.org.ua