- Формат заходу: он-лайн
- Час проведення: з 10.00 до 14.00
Кому рекомендовано:
Початківці та досвідчені співробітники банку, які займаються продажами банківських продуктів. Керівники, які організовують продажі банківських продуктів у своїх командах.
Особливості тренінгу:
• Тренінг «Підвищення ефективності продажів банківських продуктів» складається із 2 модулів.
• Практичне наповнення тренінгу дозволяє побачити зони росту учасника, отримати зворотній зв'язок і рекомендації та виробити власний стиль банкіра-продавця.
Під час тренінгу учасники:
- Отримають навички формування персонального бренду ефективного банкіра-продавця.
• Інтенсивно вивчатися, а також застосовувати на практиці алгоритми роботи з мотивацією продавати.
• Будуть формувати навички трансформаційної комунікації з клієнтами, заснованої на психологічних особливостях.
Програма тренінгу
Модуль №1 Персональний бренд ефективного банкіра-продавця:
- Теорія особистості. Цілі. Ресурси. Знання, навички, відношення. Шкала пріоритетів. Піраміда нейрологічних рівнів. Коло впливу. Рамка рішення та проблеми. Вихід за рамки. Персональний бренд банкіра-продавця: сутність та задачі. Правила формування персонального бренду банкіра-продавця. Презентація моделі створення та розвитку персонального бренду банкіра-продавця. Поведінкові стилі: фактори поведінки та критерії спостережувальних характеристик.
- Актуалізація поняття персонального менеджменту. Сутність та складники ефективності. Навички особистої ефективності та їх кореляція із командою. Концепція ефективності та успіху. Ресурси ефективності.
Модуль №2 Ефективні продажі: - Визначення цілей менеджера при взаємодії із клієнтом. Позначення фундаментальної мети – вибудовувати довгострокові відносини. Алгоритм взаємодії менеджера із клієнтом. Встановлення контакту, перехід до виявлення потреб.
• Особливості комунікацій телефоном.
• Підготовка до зустрічі. Виявлення потреб: типи питань, блоки питань. Підтвердження потреб.
• Презентація. Техніка представлення вигод клієнту. Робота з відношенням клієнта: види відносини, причини появи заперечень, техніка роботи з запереченнями. Техніки переконання клієнта. Трансформаційна комунікація.
• Фіналізація домовленостей: зобов'язання з боку банку та клієнта, визначення дати, часу, місця зустрічі та учасників для оформлення рішень для бізнесу.
• Проведення практичного відпрацювання. Надання зворотного зв'язку та рекомендацій.
Інструктор:
Яна Андрєєва – Керівник відділу методології та навчання мережі СЕНС БАНК.
Бізнес-тренер з 23 річним банківським практичним досвідом роботи у продажах корпоративного сегменту. Керівник напрямів розвитку бізнесу у міжнародних банківських групах. Керівник проектів з навчання співробітників банків у процесі змін.
К.е.н., викладач Одеського національного економічного університету.
Автор наукових публікацій з банківської справи та поведінкової психології.
Дипломований психолог, сертифікований НЛП – практик.
Просимо надсилати свої пропозиції щодо питань, які потрібно розглянути під час проведення заходу, або питання, на які Ви хочете отримати відповідь нам електронною поштою center@nctbpu.org.ua
Попередня реєстрація обов’язкова
Учасники отримають Свідоцтва НЦПБПУ.
Вартість участі
Вартість участі одного учасника складає 7740 грн., в т.ч. ПДВ 1290 грн.
Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь за телефонами: (097) 411-64-40, (067) 235-09-23, (067) 466-13-45, (093) 256-16-05, (044) 253-07-02
e-mail: center@nctbpu.org.ua