Зміни в бронюванні з 16.04.2025: новий порядок та правила

Формат проведення – он-лайн

Час проведення  -  з 12.00 до 14.00

 

ЗМІНИ в БРОНЮВАННІ з 16.04.2025: новий порядок та правила!

Нові правила розрахунку кількості військовозобов’язаних

для квоти 50% з метою бронювання

Зменшення кількості військовозобов’язаних: чи потрібно самостійно анулювати бронь працівникам?

МОНІТОРИНГ 20к для бронювання та критичності, АНЮЛЮВАННЯ!  

Нові строки зберігання документів з військового обліку: діють з 16.04.2025

ПРОГРАМА

1. Нові правила розрахунку кількості військовозобов’язаних (для квоти 50% з метою бронювання):

  • зміни до пункту 12 Порядку бронювання з 16 квітня
  • заброньовані за іншими підприємствами більше не враховуються в чисельність на квоту для бронювання
  • мобілізовані працівник після 18.05.2024: як їх враховувати до чисельності?
  • похибки та розбіжності в розрахунку чисельності в ДІЯ: не відображаються новоприйняті, не зникають звільнені. Практичні поради виправлення похибок

2. Зменшення кількості військовозобов’язаних та зменшення квотних можливостей для заброньованих:

  • дії підприємства та чи потрібно анулювати бронь?
  • які наслідки та відповідальність, якщо бронь буде перевищувати 50% квоту

3. Підстави для анулювання броні та випадки анулювання

4. Моніторинг критичності та бронювання: хто і як контролює дотримання 20 000 грн. Випадки анулювання критичності:

  • Бронювання працівників із зарплатою 20 000 грн: правила дотримання в повних і неповних місяцях (прийняття, звільнення, лікарняні, відпустки, бронювання наприкінці місяця, анулювання на початку місяця та інші кейси)
  • Як і хто здійснює щомісячний моніторинг зарплати заброньованих працівників. Результати моніторингу і наслідки для заброньованого і критичного підприємства: практичні поради для швидкого поновлення бронювання 
  • Критичність підприємства: щомісячні обовʼязкові умови дотримання критичності - податкові борги, середня зарплата 20 000 грн по підприємству. Правила розрахунку
  • Як і хто здійснює щомісячний моніторинг на дотримання умов критичності (покроковий ланцюг передачі інформації). Результати моніторингу і наслідки для заброньованого і критичного підприємства: практичні поради для інформування заброньованих і кроки швидкого поновлення критичності  

5. Нові строки зберігання документів з військового обліку: діють з 16.04.2025: що змінилось та як забезпечити зберігання документів на підприємстві

Відповіді на запитання 

 

Інструктор:

Тетяна Мойсеєнко – незалежний консультант з оподаткування, експерт з трудового права та оплати праці. Досвід консалтингової роботи 20 років, практичний досвід понад 25 років. Автор численних статей в бухгалтерських виданнях з питань оподаткування, оплати праці, кадрового обліку та трудового права.

Учасники отримають Свідоцтва НЦПБПУ.

Вартість участі одного учасника складає 4920 грн., в т.ч. ПДВ 820 грн.

Вебінар відбудеться на платформі Zoom

 

Для довідок та подання заявок на участь в семінарах

тел.:    (097) 411-64-40, (095) 212-32-42, (067) 235-09-23, (044) 253-07-02.

e-mail:   center@nctbpu.org.ua