
Формат проведення – он-лайн
Час проведення - з 12.00 до 14.00
ЗМІНИ в БРОНЮВАННІ з 16.04.2025: новий порядок та правила!
Нові правила розрахунку кількості військовозобов’язаних
для квоти 50% з метою бронювання
Зменшення кількості військовозобов’язаних: чи потрібно самостійно анулювати бронь працівникам?
МОНІТОРИНГ 20к для бронювання та критичності, АНЮЛЮВАННЯ!
Нові строки зберігання документів з військового обліку: діють з 16.04.2025
ПРОГРАМА
1. Нові правила розрахунку кількості військовозобов’язаних (для квоти 50% з метою бронювання):
- зміни до пункту 12 Порядку бронювання з 16 квітня
- заброньовані за іншими підприємствами більше не враховуються в чисельність на квоту для бронювання
- мобілізовані працівник після 18.05.2024: як їх враховувати до чисельності?
- похибки та розбіжності в розрахунку чисельності в ДІЯ: не відображаються новоприйняті, не зникають звільнені. Практичні поради виправлення похибок
2. Зменшення кількості військовозобов’язаних та зменшення квотних можливостей для заброньованих:
- дії підприємства та чи потрібно анулювати бронь?
- які наслідки та відповідальність, якщо бронь буде перевищувати 50% квоту
3. Підстави для анулювання броні та випадки анулювання
4. Моніторинг критичності та бронювання: хто і як контролює дотримання 20 000 грн. Випадки анулювання критичності:
- Бронювання працівників із зарплатою 20 000 грн: правила дотримання в повних і неповних місяцях (прийняття, звільнення, лікарняні, відпустки, бронювання наприкінці місяця, анулювання на початку місяця та інші кейси)
- Як і хто здійснює щомісячний моніторинг зарплати заброньованих працівників. Результати моніторингу і наслідки для заброньованого і критичного підприємства: практичні поради для швидкого поновлення бронювання
- Критичність підприємства: щомісячні обовʼязкові умови дотримання критичності - податкові борги, середня зарплата 20 000 грн по підприємству. Правила розрахунку
- Як і хто здійснює щомісячний моніторинг на дотримання умов критичності (покроковий ланцюг передачі інформації). Результати моніторингу і наслідки для заброньованого і критичного підприємства: практичні поради для інформування заброньованих і кроки швидкого поновлення критичності
5. Нові строки зберігання документів з військового обліку: діють з 16.04.2025: що змінилось та як забезпечити зберігання документів на підприємстві
Відповіді на запитання
Інструктор:
Тетяна Мойсеєнко – незалежний консультант з оподаткування, експерт з трудового права та оплати праці. Досвід консалтингової роботи 20 років, практичний досвід понад 25 років. Автор численних статей в бухгалтерських виданнях з питань оподаткування, оплати праці, кадрового обліку та трудового права.
Учасники отримають Свідоцтва НЦПБПУ.
Вартість участі одного учасника складає 4920 грн., в т.ч. ПДВ 820 грн.
Вебінар відбудеться на платформі Zoom
Для довідок та подання заявок на участь в семінарах
тел.: (097) 411-64-40, (095) 212-32-42, (067) 235-09-23, (044) 253-07-02.
e-mail: center@nctbpu.org.ua