Емоційний інтелект: адаптивність лідера та команди (спільно з Академією бізнесу EY)
  • Час проведення – 10.00 – 14.30
  • Формат проведення – он-лайн

На тренінгу ви проаналізуєте власний рівень емоційного інтелекту та опануєте інструменти та кращі практики управління емоціями, підтримки адаптивності та стресостійкості для себе та команди

Для кого? 

Керівники, менеджери та спеціалісти, які бажають підвищити рівень емоційної компетентності

Мета курсу: 

Отримати інструменти розуміння та управління власними емоціями та роботи з емоціями інших для досягнення особистих та бізнес результатів

Що ми пропонуємо?

  • Оцінку власного рівня емоційного інтелекту
  • Розуміння роботи емоційної системи для ефективного управління нею
  • Розуміння принципів використання емоцій для покращення ефективності діяльності
  • 15+ інструментів роботи з власними емоціями та емоціями команди
  • 10+ програм та застосунків для роботи з емоціями
  • Список книг, корисні матеріали та пам'ятки в продовження навчання
  • Матеріали тренінгу в електронному вигляді
  • Сертифікат Академії бізнесу EY

Зміст тренінгу:

  1. Природа емоційного інтелекту. Чим і як ми можемо управляти
  • Емоції як сигнальна система. Як працюють стрес-реакції, де формуються конфлікти, мотивація, раціональний аналіз і як цим керувати
  • П’ять компетенцій ЕІ та принципи їх розвитку. ЕІ та адаптивність
  • Аналіз індивідуальних результатів опитувальника та вибір ключових фокусів
  • Чотирьохфакторна модель роботи з навичками ЕІ 
  1. Перший рівень розвитку ЕІ: підвищення самосвідомості
  • Емоції як основний елемент ЕІ.
  • Вплив емоцій на розум і тіло: нейронні зв'язки та звички
  • Емоційні тригери та емоційний вибір 
  1. Самоконтроль та емоційна регуляція
  • Конструктивні та деструктивні емоції та стани. Матриця Карузо
  • Деструктивні емоції: нейтралізація, переключення, використання
  • Конструктивні емоції: посилення, концентрація, використання
  • Управління емоціями в безконфліктній комунікації
  • Емоції як ресурс: управління емоційним станом для покращення ефективності діяльності 
  1. Розвиток емпатії
  • Поняття емпатії. Часті помилки
  • Три рівні емпатії. Аналіз власного рівня. Розуміння на якому рівні оперувати
  • Інструменти емпатії в комунікації, мотивації, переговорах
  • Управління емоціями команди. Формування адаптивності
  • Повторний аналіз власного рівня емоційного інтелекту за результатами тренінгу
  • Розробка індивідуального плану дій по подальшому розвитку ЕІ

Інструктор:

Аліна Розквас - Soft-skills тренер-консультант та коуч Академії бізнесу EY в Україні

Учасники отримають Сертифікат Академії бізнесу EY

Вартість участі одного учасника складає 8400 в т.ч. ПДВ 1400 грн.

Вебінар відбудеться на платформі Zoom

Для довідок та подання заявок на участь в семінарах

тел.:    (097) 411-64-40, (095) 212-32-42, (067) 235-09-23, (044) 253-07-02.

e-mail:   center@nctbpu.org.ua