Система оцінки ефективності команди банку (KPI)
  • Формат заходу: он-лайн
  • Час проведення: з 13.00 до 18.00

Тренінг надасть комплексний підхід до управління ефективністю співробітників банку.

На основі комплексної оцінки ефективності кожного співробітника банку ви опануєте методологічні інструменти побудови системи управління ефективністю команди, згідно стратегії розвитку банку

Для кого? 

Керівники, менеджери та спеціалісти, які бажають отримати системні інструменти управління ефективністю.

Мета тренінгу: 

  • Провести аудит діючого підходу до управління ефективністю команди, визначити сильні сторони та зони розвитку
  • Зрозуміти, як планувати та досягати ключові цілі банку в умовах постійних змін та ризиків
  • Отримати дієві інструменти управління ключовими показниками ефективності та мотивації в умовах війни та невизначеності
  • Надати учасникам комплексні знання та практичні навички для створення і впровадження ефективної системи управління продуктивністю співробітників банку, що дозволить підвищити результативність команди у відповідності до стратегії розвитку банку. 

Що ви отримаєте?

  • Глибинне розуміння системи управління ефективністю співробітників банку, яка допомагає організації визначити досягнення стратегічних цілей
  • Інструменти управління стратегічними та тактичними пріоритетами в задачах на основі ключових показників ефективності та мотивації
  • Інструменти та методики побудови системи управління ефективністю співробітників банку
  • Матеріали тренінгу в електронному вигляді
  • Професійні рекомендації тренера-експерта

Зміст тренінгу:

  1. Вступ: Зміни в банківській сфері та їх вплив на ефективність
  • Актуальні виклики банківського сектора.
  • Стратегічна важливість продуктивності співробітників для банку.
  • Як зміни на ринку банківських послуг впливають на оцінку та управління ефективністю співробітників.
  1. Основні принципи системи оцінки ефективності
  • Поняття "ефективність співробітника" в банківській сфері.
  • Компоненти оцінки ефективності: результати, поведінкові показники, компетенції.
  • Показники ефективності (KPI) для різних категорій співробітників.
  • Методики та інструменти оцінки.
  1. Комплексна оцінка ефективності співробітника
  • Методи збору даних: самооцінка, оцінка керівника, колег, клієнтів.
  • Аналіз результатів оцінки.
  • Баланс між якісними і кількісними показниками.
  • Використання автоматизованих систем для оцінки ефективності.
  1. Управління ефективністю команди
  • Роль керівника у формуванні високоефективної команди.
  • Вплив корпоративної культури на продуктивність.
  • Стратегії мотивації та розвитку співробітників на основі результатів оцінки.
  • Постановка SMART-цілей для команд.
  1. Система управління ефективністю згідно зі стратегією розвитку банку
  • Як поєднати стратегію банку з системою управління ефективністю.
  • Використання оцінки ефективності для адаптації до змін на ринку.
  • Побудова довгострокових стратегічних планів для команди.
  1. Аудит діючої системи оцінки ефективності
  • аналіз можливостей звітності
  • визначення основних KPIs та їх ваги
  • визначення оцінки виконання KPIs (міn/мах значення)
  • аналіз системи мотивації
  • визначення бази розрахунку бонусу
  • визначення переліку ролей для встановлення KPIs
  1. Практична робота з розробки системи ключових показників ефективності банку
  • опис показників KPIs (визначення, вага) для всіх необхідних ролей
  • опис оцінки виконання KPIs (міn/мах значення) для кожної ролі
  • опис оцінки виконання інтегрального показника KPI (міn/мах значення) для
  • кожної ролі
  • опис системи мотивації, з урахуванням KPIs та поправочного коефіцієнту
  1. Підсумки та впровадження системи в реальному житті
  • Обговорення прикладів успішного впровадження системи оцінки ефективності.
  • Ризики та виклики при впровадженні.
  • Покроковий план дій для подальшого розвитку системи в банку.

Інструктор:

Яна Андрєєва – Керівник відділу методології та навчання мережі СЕНС БАНК.

Бізнес-тренер з 23 річним банківським практичним досвідом роботи у продажах корпоративного сегменту. Керівник напрямів розвитку бізнесу у міжнародних банківських групах. Керівник проектів з навчання співробітників банків у процесі змін.

К.е.н., викладач Одеського національного економічного університету.

Автор наукових публікацій з банківської справи та поведінкової психології.

Дипломований психолог, сертифікований НЛП – практик.

Учасники отримають Свідоцтва НЦПБПУ.

Вартість участі одного учасника складає 9420 грн., в т.ч. ПДВ 1570 грн.

Вебінар відбудеться на платформі Zoom

Увага! Напередодні заходу буде проведено обов'язкове тестування під’єднання до платформи Zoom, а також аудіо і відео зв’язку.

Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь за телефонами: (097) 411-64-40, (095) 212-32-42, (067) 235-09-23, (067) 466-13-45, (044) 253-07-02

e-mail:   center@nctbpu.org.ua