Тренінг 'Психологія переконання в бізнес-комунікації' (спільно з Академією бізнесу EY)
  • Час проведення – 10.00 – 14.30
  • Формат проведення – он-лайн

 

 

Для кого? 

Для менеджерів, керівників та власників бізнесу, для тих, хто зацікавлений в підвищенні ефективності взаємодії та спілкування, для тих, хто проводить зустрічі, переговори та презентації

 

Мета курсу: „ „

Отримати знання та навички, необхідні для результативного спілкування з різними людьми в ситуаціях: ділові переговори, переконання співрозмовника, розпізнання та протидія маніпуляціям 

 

Що ми пропонуємо?

  • Уміння розпізнавати стиль поведінки співрозмовника та підбирати саме ті аргументи, які краще за все підходять для цієї людини
  • Опис особливостей вашої поведінки та індивідуального стиля спілкування з фокусом на сильні сторони та сліпі зони
  • Розуміння механізму різних типів впливу та особливостей конструктивного впливу
  • Інструменти конструктивного впливу для досягнення win-win результатів
  • Інструменти та підходи протидії маніпулятивному впливу
  • Матеріали тренінгу в електронному вигляді
  • Сертифікат Академії бізнесу EY

 

Зміст тренінгу:

 1. Принципи конструктивного впливу

  • Три фактори, які впливають на результати комунікації
  • Цілі, формати, види впливу. Як розпізнати конструктивний та деструктивний вплив 

2. Стилі поведінки DISC®

  • Стилі поведінки DISC®: як зрозуміти власний стиль та як розпізнати стиль співрозмовника.
  • Природній та адаптований стилі. Коли використовуємо кожний з них та як цим управляти
  • Модель вирішення конфлікту. Типові конфліктогенів та робота із ними.
  • Складові безконфліктної комунікації. Логічне обґрунтування суджень: формули аргументації.
  • Інструменти безконфліктної комунікації. 

3. Застосування DISC® в комунікації

  • Критерії постановки цілі SMART, SMART(ER). Корегування цілі
  • Стратегічне управління цілями за моделлю GOSPA
  • Робота з кейсами: управління цілями з використанням моделей SMART, SMART(ER), GOSPA
  • Метод критичного шляху

4. Типи впливу в діловій комунікації

  • Відкритий та прихований вплив. Особливості маніпулятивного впливу
  • Три типи впливу: навіювання, аргументація та зараження
  • Практичне завдання: моделювання комунікації з використанням різних типів впливу
  • Інструменти та підходи протидії маніпулятивному впливу

5. Принципи конструктивного впливу

  • Відмінності аргументації як способу впливу. Визначення інтересу співрозмовника. Поняття конструктивної користі
  • Модель аргументації, заснованої на інтересах співрозмовника. 
  • Робота з кейсами та рольова гра зі створення конструктивних аргументів, з урахуванням інтересів співрозмовника та стилю поведінки 

Кожен блок тренінгу супроводжується практичними завданнями: аналіз відео, рольова гра, робота з кейсами, індивідуальні та групові тести. Співвідношення 30% теорія, 70% практика

Інструктор:

Аліна Розквас - Soft-skills тренер-консультант та коуч Академії бізнесу EY в Україні

Учасники отримають Сертифікат Академії бізнесу EY

Вартість участі

Вартість участі одного учасника складає 8400 в т.ч. ПДВ 1400 грн.

Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь за телефонами: (097) 411-64-40, (095) 212-32-42, (067) 235-09-23, (067) 466-13-45, (044) 253-07-02

e-mail:   center@nctbpu.org.ua