Людина чи технологія: майбутнє клієнтського досвіду в банкінгу

Формат проведення – он-лайн

Час проведення  -  з 10.00 до 14.00

Спікери:

ОЛЕКСІЙ АЛЄКСАНДРОВ

Д.е.н., MBA, Керуючий партнер AB Solution Family Office (Luxembourg - Czech Republic - Estonia).

Професіональний банкір з більше ніж 25 річним досвідом роботи на ринках СЕЕ та СНГ на керівних посадах: Заступник Голови Правління, Керівник напрямків роздрібного бізнесу, Private Banking & Wealth Management, стратегічного розвитку. Працював в наступних банках: Expobank CZ a.s. (Прага, Чехія), Norvik Banka (Рига, Латвія), а також в українських – АТ «УкрСиббанк», АБ «Укргазбанк» та інших.  

Професор Бізнес Школи Міжнародний Інститут Менеджменту (MIM-Kyiv) (www.mim.kiev.ua)

Професор Baltic International Academy (Riga, Latvia) (www.bsa.edu.lv)

Старший науковий співробітник Інституту Системних Статистичних Досліджень, Кіїв, Україна (www.isss.com.ua)

Науковий консультант щомісячного ділового журналу Strategic Business Review Київ, Україна (www.sbr.in.ua)

Член Diplomatic Economic Club Riga, Latvia (www.dec.lv)

МИКОЛА ЧУМАК

Провідний експерт з питань українського Retail та клієнтського досвіду (Customer Experience, CX)

Активний спікер на конференціях по всьому світу на теми, пов'язані з клієнтським досвідом.

  • Генеральний директор, співзасновник компанії IDNT Designing Experience, Україна
  • Почесний член Наглядової ради Private Banking Club у складі Незалежної асоціації банків України (НАБУ), nabu.ua
  • Автор понад 100 публікацій, 3 монографій про банківську справу (Банківські відділення, Приватний банкінг у країнах СНД, Клієнтський досвід)

Кому рекомендовано

  • Керівники вищої і середньої ланки банку, що визначають стратегію розвитку компанії;
  • RM банківських організацій, які ведуть роботу з клієнтами;
  • Керівники та співробітники підрозділів по клієнтській роботі ;
  • Співробітники продуктових і маркетингових підрозділів (що супроводжують бізнес по обслуговуванню великого приватного капіталу);
  • Співробітники кол - центрів, центрів сервісного обслуговування та ін.

 Програма тренінгу:

1. Чи є місце для традиційного банкінгу в новій реальності

2. Інновації.

  • Банк майбутнього: як інновації та фінтех трансформують цифровий банкінг.
  • Як інновації прискорять зміни в індустрії.
  • Які інновації вимагатиме ринок і українські споживачі?

3. Клієнтський досвід (Customer Experience, СХ)

  • Інновації в клієнтському досвіді: впровадження диференційованого обслуговування клієнтів різних сегментів в офлайні.
  • Сервісна модель сучасного банку: які інновації будуть оцінені споживачами та покращать показники бізнесу.
  • Організація управління клієнтським досвідом у сучасному мультиканальному банку.
  • Клієнтський досвід у PB&WM (Приватний банкінг і управління капіталом).

4. Банківське відділення

  • Чи потрібні банкам відділення в епоху цифрових технологій?
  • Відділення майбутнього чи майбутнє відділень?
  • Зміна ролі та трансформація форматів банківських відділень.
  • Мережа банківських відділень у найближчому майбутньому: центр витрат чи центр продажів?
  • Роль відділень банку для сегмента МСБ: найкращі приклади у країнах СНД та у світі.

5. Тенденції в роздрібному банкінгу (Retail Banking).

  • Тенденції в трансформації роздрібного банку (Retail): нові поля конкурентної боротьби.

6. Справжній клієнтоорієнтований банк для сегмента МСБ: як він виглядає?

7. Сегментація клієнтів

  • Сегментація клієнтів: нові підходи.
  • Як сегментація клієнтів впливає на сервісну модель і дизайн каналів обслуговування.

 Учасники отримають Свідоцтва НЦПБПУ.

 Вартість участі

Вартість участі одного учасника складає 7740 грн., в т.ч. ПДВ 1290 грн.

 Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь за телефонами: (097) 411-64-40, (095) 212-32-42, (067) 235-09-23, (067) 466-13-45, (044) 253-07-02

e-mail:   center@nctbpu.org.ua