Круглий стіл - обговорення «Актуальні питання діяльності підрозділу комплаєнс в сучасних умовах»
  • Формат заходу: он-лайн
  • Час проведення: з 10.00 до 17.00

Звертаємо вашу увагу на те, що ми організовуємо двосторонню аудіо- та відео трансляцію заходу, тож у вас є можливість брати участь у конференції ОЧНО або онлайн! Зауважте, що навіть он-лайн ви зі своїми колегами будете повноцінними учасниками конференції.

Місце проведення буде вказано пізніше.

Запрошуємо:

  • Керівників та фахівців підрозділів комплаєнс
  • Керівників підрозділів управління ризиками
  • Керівників підрозділів внутрішнього аудиту
  • Керівників підрозділів внутрішнього контролю
  • Керівників юридичних підрозділів
  • Керівників служб безпеки

Питання до обговорення:

1. Управлінська звітність з комплаєнс.

  • Подання звітів щодо комплаєнс-ризику раді банку, комітету з управління ризиками та правлінню банку.
  • Інформування ради банку, комітету з управління ризиками, правління банку про надмірні ризики, на які може наражатися банк.
  • Рекомендації, Плани заходів та контролі.
  • Повідомлення НБУ про підтверджені факти неприйнятної поведінки в банку/порушення в діяльності банку та конфлікти інтересів, що виникли в банку.

2. Комплаєнс-тести

  • Планування тем для комплаєнс-тестів, річний план проведення комплаєнс-тестів
  • Обов'язки та повноваження працівників, які проводять комплаєнс-тести
  • Порядок проведення комплаєнс-тестів
  • Погодження звіту про проведений комплаєнс-тест та рекомендацій
  • Моніторинг виконання рекомендацій

 3. Дослідження подій комплаєнс-ризику

  • Категорії подій комплаєнс-ризику
  • Джерела інформації для виявлення подій комплаєнс-ризику
  • Категорії істотності подій комплаєнс-ризику
  • Етапи дослідження подій комплаєнс-ризику
  • Заходи щодо зменшення негативних наслідків подій комплаєнс-ризику

 4. Участь підрозділу комплаєнс в процесі ІСААР

  • Підходи до стрес-тестування під час оцінки достатності внутрішнього капіталу.
  • Висновки підрозділу контролю за дотриманням норм (комплаєнс) про відповідність процесу ІСААР вимогам нормативно-правових актів НБУ.

 5. Завдання підрозділу комплаєнс під час визначення та реалізації політики винагороди в Банку

  • участь у розробці та оцінці внутрішньобанківських документів, які регламентують підходи до політики винагороди
  • підготовка висновків щодо преміальних рівнів сумарної реалізації цілей преміювання та при формуванні принципів винагороди працівників з продажу
  • участь у періодичному (не рідше одного разу на рік) перегляді переліку осіб, професійна діяльність яких має значний вплив на профіль ризику банку
  • висновок щодо відповідності політики винагороди вимогам законодавства

 

Модератори та виступаючі:

Христина Брухаль – Директор Виконавчий, Chief Compliance Officer (ССО) АТ «Кредобанк»

Любов Литовчак - Chief Compliance Officer (ССО), Директор Департаменту комплаєнс-контролю АТ «Піреус Банк МКБ»

Ярослав Омельчук – Член Правління – Директор з комплаєнс-контролю та фінансового моніторингу (ССО), АТ «ТАСКОМБАНК» (TAS Group)

Віра Сердюк - Chief Compliance Officer (ССО). Начальник Управління комплаєнс АТ «Перший український міжнародний банк»

Яна Огієвич - Заступник начальника Управління комплаєнс контролю АТ «Перший український міжнародний банк»

 

Реєстраційний внесок  

В очному форматі складає 9500 грн*

В он-лайн форматі складає 8000 грн*

(*ціни вказано без урахування ПДВ)

 

Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь за телефонами: (097) 411-64-40, (095) 212-32-42, (067) 235-09-23, (067) 466-13-45, (044) 253-07-02

e-mail:   center@nctbpu.org.ua