- Формат заходу: он-лайн
- Час проведення: з 10.00 до 17.00
Звертаємо вашу увагу на те, що ми організовуємо двосторонню аудіо- та відео трансляцію заходу, тож у вас є можливість брати участь у конференції ОЧНО або онлайн! Зауважте, що навіть он-лайн ви зі своїми колегами будете повноцінними учасниками конференції.
Місце проведення буде вказано пізніше.
Запрошуємо:
- Керівників та фахівців підрозділів комплаєнс
- Керівників підрозділів управління ризиками
- Керівників підрозділів внутрішнього аудиту
- Керівників підрозділів внутрішнього контролю
- Керівників юридичних підрозділів
- Керівників служб безпеки
Питання до обговорення:
1. Управлінська звітність з комплаєнс.
- Подання звітів щодо комплаєнс-ризику раді банку, комітету з управління ризиками та правлінню банку.
- Інформування ради банку, комітету з управління ризиками, правління банку про надмірні ризики, на які може наражатися банк.
- Рекомендації, Плани заходів та контролі.
- Повідомлення НБУ про підтверджені факти неприйнятної поведінки в банку/порушення в діяльності банку та конфлікти інтересів, що виникли в банку.
2. Комплаєнс-тести
- Планування тем для комплаєнс-тестів, річний план проведення комплаєнс-тестів
- Обов'язки та повноваження працівників, які проводять комплаєнс-тести
- Порядок проведення комплаєнс-тестів
- Погодження звіту про проведений комплаєнс-тест та рекомендацій
- Моніторинг виконання рекомендацій
3. Дослідження подій комплаєнс-ризику
- Категорії подій комплаєнс-ризику
- Джерела інформації для виявлення подій комплаєнс-ризику
- Категорії істотності подій комплаєнс-ризику
- Етапи дослідження подій комплаєнс-ризику
- Заходи щодо зменшення негативних наслідків подій комплаєнс-ризику
4. Участь підрозділу комплаєнс в процесі ІСААР
- Підходи до стрес-тестування під час оцінки достатності внутрішнього капіталу.
- Висновки підрозділу контролю за дотриманням норм (комплаєнс) про відповідність процесу ІСААР вимогам нормативно-правових актів НБУ.
5. Завдання підрозділу комплаєнс під час визначення та реалізації політики винагороди в Банку
- участь у розробці та оцінці внутрішньобанківських документів, які регламентують підходи до політики винагороди
- підготовка висновків щодо преміальних рівнів сумарної реалізації цілей преміювання та при формуванні принципів винагороди працівників з продажу
- участь у періодичному (не рідше одного разу на рік) перегляді переліку осіб, професійна діяльність яких має значний вплив на профіль ризику банку
- висновок щодо відповідності політики винагороди вимогам законодавства
Модератори та виступаючі:
Христина Брухаль – Директор Виконавчий, Chief Compliance Officer (ССО) АТ «Кредобанк»
Любов Литовчак - Chief Compliance Officer (ССО), Директор Департаменту комплаєнс-контролю АТ «Піреус Банк МКБ»
Ярослав Омельчук – Член Правління – Директор з комплаєнс-контролю та фінансового моніторингу (ССО), АТ «ТАСКОМБАНК» (TAS Group)
Віра Сердюк - Chief Compliance Officer (ССО). Начальник Управління комплаєнс АТ «Перший український міжнародний банк»
Яна Огієвич - Заступник начальника Управління комплаєнс контролю АТ «Перший український міжнародний банк»
Реєстраційний внесок
В очному форматі складає 9500 грн*
В он-лайн форматі складає 8000 грн*
(*ціни вказано без урахування ПДВ)
Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь за телефонами: (097) 411-64-40, (095) 212-32-42, (067) 235-09-23, (067) 466-13-45, (044) 253-07-02
e-mail: center@nctbpu.org.ua