Круглий стіл
  • Формат заходу: он-лайн
  • Час проведення: з 10.00 до 14.00

 

Зміст вебінару:

1. Безперервність процесів – персонал

1.1. Віддалений режим роботи: плюси та мінуси; плани на наступний рік

1.2. Безпека персоналу у офісах: дотримання вимог перебування у приміщеннях банку під час повітряної тривоги, достатність укриттів, тестування планів евакуації тощо

1.3. Операційні ризики, що виникають в режимі віддаленої роботи, заходи з їх мінімізації  

2. Безперервність процесів – системи

2.1. Хмарні рішення чи наземні дата-центри

2.2. Ризики та складності використання хмари

2.3. Плани безперервності критичних процесів/функцій  – оновлення, тестування в умовах війни

3. Безперервність обслуговування клієнтів – Power Banking

3.1. Готовність до роботи в умовах тривалого блек-ауту

3.2. Комунікації з працівниками та клієнтами

3.3. Пріоритети у виконанні некритичних функцій

 

Своїм досвідом поділяться:

Вікторія Корнієнко – Керівник з питань оцінки і контролю операційного ризику Департаменту інтегрованого ризик-менеджменту Райффайзен Банк Аваль

Дмитро Кравчук - Керівник з питань управління безперервністю бізнесу Райффайзен Банк Аваль

Ксенія Шлапацька - Начальник Управління загальнобанківських та операційних ризиків Департаменту загальнобанківських ризиків АТ «Перший український міжнародний банк»

Вікторія Скоч - Директор з ризиків,  Банк  «Південний»

Просимо надсилати свої пропозиції щодо питань, які потрібно розглянути під час проведення семінару, або питання, на які Ви хочете отримати відповідь нам електронною поштою center@nctbpu.org.ua

Програма проводиться на платформі Zoom

Вартість участі одного учасника складає 5940 грн., в т.ч. ПДВ 990 грн.

Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь за телефонами: (097) 411-64-40, (067) 235-09-23, (067) 466-13-45,  (093) 256-16-05, (044) 253-07-02

e-mail:   center@nctbpu.org.ua