- Формат заходу: он-лайн
- Час проведення: з 10.00 до 14.00
Зміст вебінару:
1. Безперервність процесів – персонал
1.1. Віддалений режим роботи: плюси та мінуси; плани на наступний рік
1.2. Безпека персоналу у офісах: дотримання вимог перебування у приміщеннях банку під час повітряної тривоги, достатність укриттів, тестування планів евакуації тощо
1.3. Операційні ризики, що виникають в режимі віддаленої роботи, заходи з їх мінімізації
2. Безперервність процесів – системи
2.1. Хмарні рішення чи наземні дата-центри
2.2. Ризики та складності використання хмари
2.3. Плани безперервності критичних процесів/функцій – оновлення, тестування в умовах війни
3. Безперервність обслуговування клієнтів – Power Banking
3.1. Готовність до роботи в умовах тривалого блек-ауту
3.2. Комунікації з працівниками та клієнтами
3.3. Пріоритети у виконанні некритичних функцій
Своїм досвідом поділяться:
Вікторія Корнієнко – Керівник з питань оцінки і контролю операційного ризику Департаменту інтегрованого ризик-менеджменту Райффайзен Банк Аваль
Дмитро Кравчук - Керівник з питань управління безперервністю бізнесу Райффайзен Банк Аваль
Ксенія Шлапацька - Начальник Управління загальнобанківських та операційних ризиків Департаменту загальнобанківських ризиків АТ «Перший український міжнародний банк»
Вікторія Скоч - Директор з ризиків, Банк «Південний»
Просимо надсилати свої пропозиції щодо питань, які потрібно розглянути під час проведення семінару, або питання, на які Ви хочете отримати відповідь нам електронною поштою center@nctbpu.org.ua
Програма проводиться на платформі Zoom
Вартість участі одного учасника складає 5940 грн., в т.ч. ПДВ 990 грн.
Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь за телефонами: (097) 411-64-40, (067) 235-09-23, (067) 466-13-45, (093) 256-16-05, (044) 253-07-02
e-mail: center@nctbpu.org.ua