- Дні проведення: 9, 11, 13 грудня
- Час проведення – 10.00 – 13.15
- Формат проведення – он-лайн
Програма спрямована на опанування методики аналізу фінансової звітності, вміння розуміти, застосовувати, давати оцінку та пояснювати показники ефективності, ліквідності, платоспроможності та фінансової стійкості.
Для кого?
Бухгалтерів, Економістів, Внутрішніх контролерів, Фінансових аналітиків-початківців, Керівників підрозділів та підприємств
Мета курсу:
навчитися читати та розуміти основні фінансові звіти: баланс, звіт про прибутки та збитки, звіт про рух коштів, професійно аналізувати фінансовий стан власної чи сторонньої компанії за даними її фінансової звітності
Що ми пропонуємо?
- Шаблони для проведення фінансового аналізу будь-якої компанії в MS Excel
- Методику розрахунку основних фінансових коефіцієнтів, розуміння їх економічного сенсу
- Методику заповнення фінансових звітів на основі плану рахунків бухгалтерського обліку
- Практичні приклади фінансового аналізу реальних підприємств (переробна промисловість, торгівля, сільське господарство)
- Середньогалузеві показники фінансового аналізу за даними фінансової звітності вітчизняних компаній
- Професійні рекомендації від тренера-експерта
- Принципи формування рекомендацій щодо покращення стану компанії, заходи фінансового оздоровлення та їх вплив на основні фінансові коефіцієнти компанії
- Матеріали тренінгу в електронному вигляді, у тому числі MS Excel файли із завданнями та відповідями
- Сертифікат Академії бізнесу
Зміст тренінгу:
- Читання та розуміння фінансових звітів. Горизонтальний та вертикальний методи аналізу. Галузеві особливості у звітності
- Звіт про сукупні доходи – інформація про доходи та витрати. Виявлення негативних тенденцій та можливих викривлень.
- Баланс – інформація про інвестиції та джерела їх фінансування. Виявлення ризиків та обговорення можливих причин аномальних змін статей балансу.
Практичне завдання: Зробити аналіз звіту про фінансовий стан та звіту про сукупні доходи. Визначити ризики, пов’язані зі структурою та динамікою показників
- Звіт про рух грошових коштів. Два методи складання та аналіз.
- Особливості життєвого циклу компаній
- Ефективність управління грошовими потоками та оборотним капіталом та аналіз резервів для покращення ліквідності компанії
- Грошовий цикл і його вплив на потребу компанії в позикових коштах.
Практичне завдання: Зробити аналіз звіту про рух грошових коштів. Розрахувати показники ефективності управління робочим капіталом.
- Фінансові коефіцієнти: методика, значення, інтерпретація, галузеві особливості
- Ефективність діяльності: як розрахувати та порівняти.
- Оцінка рентабельності активів.
- Оцінка структури балансу: коефіцієнти «покриття» (ліквідності)
- Оцінка платоспроможності
Практичне завдання: Розрахувати фінансові коефіцієнти, порівняти з середньогалузевими показниками та попереднім періодом, зробити висновки.
Просимо надсилати свої пропозиції щодо питань, які потрібно розглянути під час проведення семінару, або питання, на які Ви хочете отримати відповідь нам електронною поштою center@nctbpu.org.ua
Інструктор:
Олена Любящева - Менеджер, тренер-консультант Академії бізнесу EY в Україні. Олена є менеджером навчальних програм з hard-skills та тренером-консультантом кваліфікаційних програм з фінансів та економіки, має 30-річний досвід роботи у сфері фінансів та економіки на підприємствах в металургійній галузі, машинобудуванні та сільському господарстві.
FCCA, Sustainability for finance Certificate. Член Асоціації присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА).
Попередня реєстрація обов’язкова
Учасники отримають Сертифікат Академії бізнесу EY
Вартість участі
Вартість участі одного учасника складає 7800 в т.ч. ПДВ 1300 грн.
Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь за телефонами: (097) 411-64-40, (095) 212-32-42, (067) 235-09-23, (067) 466-13-45, (044) 253-07-02
e-mail: center@nctbpu.org.ua