Третя щорічна конференція «Комплаєнс в банках України – актуальні та проблемні питання»

Формат проведення: он-лайн

Час проведення – 10.00 – 17.00

Акцент заходу – на обміні досвідом та обговореннях практики різних банків.  

Запрошуємо:

  • Керівників та фахівців підрозділів комплаєнс
  • Керівників підрозділів управління ризиками
  • Керівників підрозділів внутрішнього аудиту
  • Керівників підрозділів внутрішнього контролю
  • Керівників юридичних підрозділів
  • Керівників служб безпеки

Попередня програма конференції:

1. Нові виклики у сфері комплаєнс в період воєнного стану

  • Роль комплаєнс в забезпеченні контролю за дотриманням вимог щодо інклюзивного надання фінансових послуг.
  • Інструменти та механізми контролю за дотриманням тимчасових обмежень НБУ щодо операцій клієнтів (p2p, обмеження нелегальних азартних ігор, операції з криптовалютою тощо).
  • Участь комплаєнс  у розробленні внутрішніх документів з питань забезпечення безперебійного функціонування в 
    умовах особливого періоду (Постанова №67).
  • Імплементація нових вимог щодо стандартів ESG.

2. Управління комплаєнс ризиком. Ефективні інструменти комплаєнс під час війни.

  • Підходи до стрес-тестування комплаєнс-ризику під час оцінки достатності внутрішнього капіталу (ІСААР).
  • Висновки підрозділу контролю за дотриманням норм (комплаєнс) про відповідність процесу ІСААР вимогам нормативно-правових актів НБУ.

3. Комплаєнс-культура.

  • Ефективні інструменти комплаєнс-культури.
  • Роль комплаєнсу в розвитку культури управління ризиками.
  • Цінність «tone at the top» для розвитку корпоративної культури.
  • Підходи до затвердження бюджету підрозділу комплаєнс. Контроль за використанням бюджету.
  • Тенденції розвитку комплаєнс у майбутньому. Застосування в процесах комплаєнс автоматизованих, роботизованих інструментів, штучного інтелекту.

4. Особливості взаємодія з Національним банком, іншими регуляторними та контролюючими органами з питань дотримання вимог законодавства в період дії воєнного стану.

  • Організація щорічної наглядової оцінки SREP (Supervisory Review and Evaluation Process), роль комплаєнс

5. Виконання специфічних функцій комплаєнс-контролю

  • Забезпечення організації контролю за дотриманням банком норм щодо своєчасності та достовірності фінансової та статистичної звітності.
  • Забезпечення організації контролю за захистом персональних даних відповідно до вимог законодавства України.
  • Забезпечення організації контролю за відповідністю процесів щодо управління НПА.
  • Здійснення контролю за відповідністю системи компенсацій та відшкодування, що запроваджена в банку, а також процедур притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників банку, вимогам законодавства України.
  • Здійснення контролю за відсутністю конфлікту інтересів між керівниками банку та суб'єктом оціночної діяльності.

6. Забезпечення контролю за дотриманням банком норм щодо визначення переліку пов'язаних з банком осіб для забезпечення цілісності та повноти процесу ідентифікації пов'язаних з банком осіб і контролю за операціями з ними.

  • Обчислення профілю комплаєнс-ризику за напрямком пов’язані з банком особи.
  • Методологічне забезпечення процесу.
  • Зміни до проєкту ЗУ «Про банки і банківську діяльність» (п.9-10 Ст.52)

7. Політика винагороди, участь комплаєнс.

  • Висновок про відповідність політики винагороди вимогам законодавства.
  • Висновок при зміні у підходах до системи преміювання працівників.
  • Проблемні питання під час імплементації Постанови №153.

8. Нові інструменти комплаєнс-контролю.

  • Висновки комплаєнс при впровадженні нових рекламних заходів.
  • Контроль за рахунками та операціями працівників, в тому числі в цінних паперах з метою запобігання конфлікту інтересів.
  • Кодекс етики для учасників закупівельних процедур.
  • Участь комплаєнс в процесі закупівель.

9. Управлінська звітність з комплаєнс.

  • Подання звітів щодо комплаєнс-ризику раді банку, комітету з управління ризиками та правлінню банку.
  • Підходи до розроблення річного Плану роботи та Звіту про ефективність роботи підрозділу комплаєнс.
  • Інформування ради банку, комітету з управління ризиками, правління банку про надмірні ризики, на які може наражатися банк.
  • Рекомендації, Плани заходів та контролі.
  • Повідомлення НБУ про підтверджені факти неприйнятної поведінки в банку/порушення в діяльності банку та конфлікти інтересів, що виникли в банку.

Модератори та виступаючі:

Христина Брухаль – Директор Виконавчий, Chief Compliance Officer (ССО) АТ «Кредобанк»

Любов Литовчак - Chief Compliance Officer (ССО), Директор Департаменту комплаєнс-контролю АТ «Піреус Банк МКБ»

Ярослав Омельчук – Chief Compliance Officer (ССО) Начальник Служби комплаєнс, АТ «ТАСКОМБАНК» (TAS Group)

Віра Сердюк - Chief Compliance Officer (ССО) АТ «Укрексімбанк»

Яна Огієвич – Начальник Управління комплаєнс контролю АТ «Перший український міжнародний банк»

Список доповідачів буде доповнюватись. Слідкуйте за нашими повідомленнями

Якщо ви хочете виступити спікером чи модератором по якомусь питанню, звертайтесь до нас, щоб дізнатись умови. Ваш досвід точно буде цікавим та корисним!

Реєстраційний внесок (*ціни вказано без урахування ПДВ):

За умови реєстрації та оплати

Он-лайн участь

До 22 листопада 2024р.

11500 грн

Після 22 листопада 2024р.

13000 грн

За умови участі двох та більше осіб діє гнучка система знижок від 10%.

 

Отримуйте детальну інформацію стосовно організаційних питань, а також можливості виступити спікером в оргкомітеті:

 

Керівник Оргкомітету - Олена Слободяник (067) 235-09-23, slobodyanyk@nctbpu.org.ua

Член Оргкомітету - Олена Костянецька (095) 212-32-42, kostianetska@nctbpu.org.ua

 

Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь за телефонами: (097) 411-64-40, (067) 235-09-23, (067) 466-13-45,  (093) 256-16-05, (044) 253-07-02

e-mail:   center@nctbpu.org.ua