Круглий стіл - обговорення 'Особливості впровадження положення про організацію забезпечення безперебійного функціонування в умовах особливого періоду банківської системи України  (Постанова НБУ №67 від 14.06.2024)'
  • Час проведення – 10.00 – 14.00
  • Формат проведення – он-лайн

Питання до обговорення:

  1. Основні вимоги Постанови №67 з боку НБУ.

1.1. Режими функціонування:

  • режим підвищеної готовності
  • обмежений режим
  • критичний режим

1.2. 3 аспекти неперервності у кожному режимі:

  • надання послуг клієнтам;
  • взаємин між банком та НБУ;
  • безперебійності здійснення операційної діяльності банком.

1.3. Критичні  функції  банків, щодо яких банк забезпечує неперервність  роботи у будь-якому режимі:

  • забезпечення готівкою (робота банкоматів);
  • безготівкові та готівкові розрахунки клієнтів;
  • функціонування платіжних та облікових систем;
  • надання електронних довірчих послуг;
  • забезпечення заходів з кіберзахисту та інформаційної безпеки банку.

2. Вимоги до Протоколів переходу до роботи в кожному з визначених Постановою №67 режимів функціонування:

  • опис послідовності дій та перелік заходів, які повинні здійснюватися для відповідного режиму функціонування;
  • перелік відповідальних осіб за організацію, контроль і виконання запланованих для режиму функціонування дій та завдань (із класифікацією та розподілом ролей);
  • порядок взаємодії та способи комунікації між керівниками, працівниками, відокремленими підрозділами, а також із Національним банком;
  • порядок активації протоколу;
  • порядок виконання дій та завдань для відповідного режиму функціонування;
  • перелік необхідних ресурсів для забезпечення функціонування (включно і людських).

 3. Особливості антикризового управління банками.

 4. Практичні рекомендації щодо організації  роботи Банку  в кожному з визначених Постановою №67 режимів функціонування за основними напрямами регулювання з боку НБУ:

  • організація готівкового обігу, здійснення касових операцій, встановлення обмежень видачі та обігу грошових коштів (готовність банку до введення обмежень);
  • порядок виконання платіжних операцій через платіжні системи та вимоги до здійснення безготівкових розрахунків (готовність банку до введення обмежень);
  • регулювання ліквідності банків та  проведення своєчасного рефінансування;
  • розрахунок нормативів та норм резервування;
  • встановлення обмежень на здійснення валютних операцій, порядку проведення таких операцій, особливостей здійснення валютного регулювання та нагляду (готовність банку до введення обмежень) та контроль нових можливих лімітів відкритої валютної позиції;
  • особливості подання статистичної / фінансової звітності (оперативна побудова процесів через зміни від НБУ);
  • особливості здійснення фінансового моніторингу суб’єктами ринку фінансових послуг України (оперативна побудова процесів через зміни від НБУ).

Своїм досвідом поділяться:

Ксенія Шлапацька - Начальник Управління загальнобанківських та операційних ризиків Департаменту загальнобанківських ризиків АТ «Перший український міжнародний банк»

Дмитро Янішевський - Начальник управління інформаційної безпеки АТ «ОТП Банк»

Олексій Сіраков – CISO Директор департаменту управління інформаційної безпеки та безперервності бізнесу АТ «Правекс Банк». Має багаторічний досвід побудови бізнес-орієнтованих моделей забезпечення інформаційної безпеки в багатьох банках України та комерційних компаній; проведення ІТ-аудиту в Національному банку України; побудови, впровадження, та акредитації центрів сертифікації ключів

Ірина Стюарт – BCP менеджер відділу кібрербезпеки Департаменту інформаційної безпеки АТ «Креді Агріколь»

Леся Галуша – Менеджер з питань управління безперервністю бізнесу Райффайзен Банк Аваль

Учасники отримають Свідоцтва НЦПБПУ.

Вартість участі

Вартість участі одного учасника складає 6840 грн., в т.ч. 1140 ПДВ  грн.

Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь за телефонами: (097) 411-64-40, (095) 212-32-42, (067) 235-09-23, (067) 466-13-45, (044) 253-07-02

e-mail:   center@nctbpu.org.ua