Психологія роботи з клієнтами боржниками  в умовах військового стану
  • Формат заходу: он-лайн
  • Час проведення: з 10.00 до 17.00

Поточна правова та економічна ситуація, ризики з якими зіткнулися кредитори та позичальники створюють принципово новий контекст та формує виклики, з якими раніше не стикався ніхто з цих сторін. Як все це впливає на поведінку позичальника і що робити кредитору захищаючи свої інтереси перебуваючи в правовому полі і зберігаючи при цьому клієнтів?

Цільова аудиторія:

Широке коло спеціалістів, які безпосередньо займаються стягненням проблемної заборгованості та ведуть переговори з клієнтами-боржниками на різних етапах.

Програма тренінгу:

  • Принцип персонального підходу чи кінець епохи стандартизованих підходів
  • Нові вимоги до компетенцій спеціаліста зі стягнення у поточній ситуації
  • Місце природної експансії у психології поведінки боржника та форми поточної пасивної агресії
  • Як донести цінність співпраці клієнту та статусу сумлінного позичальника
  • Як розвіяти помилкові очікування клієнта-боржника та донести реальність необхідності виконання зобов'язань
  • Рамки, що зруйновані: форс-мажор або привід для невиконання зобов'язань
  • Позитивний баланс кредитора у комунікації з клієнтом-боржником
  • Зняття негативних ярликів із процесу стягнення та вихід у переговорну площину
  • Стягнення як процес допомоги у вирішенні проблеми клієнта та його консультативна форма
  • Розуміння переговорних стратегій та доречності кожної з них на різних етапах роботи
  • Адекватний компроміс та відновлення довіри та співпраці з клієнтом
  • Вимога боргу або співпраця з клієнтом: вибір оптимальної переговорної стратегії
  •  Чому кожен клієнт має значення та як донести взаємну цінність боржнику
  • Як побудувати контакт із клієнтом, який дозволяє вести переговори
  • Підстроювання до ситуації та амортизаційні мовні стратегії
  • Принцип "позитивного наміру" та його використання в аргументації своїх вимог
  • Суб'єкт-суб'єктний та суб'єкт-об'єктний підхід: принципи адекватного вибору
  • Психологія зобов'язання: як забезпечити його виконання
  • Відбудова клієнта від реальних жертв поточної ситуації
  • Значення позитивної та негативної мотивації у роботі з клієнтом
  • Нав'язана зміна ролей: чому клієнт боржник управляє взаємовідносинами із кредитором
  • Що залишилося від "влади" кредитора: яке місце санкціям у переговорному процесі та поверненні заборгованості
  • Ключові методи ефективного впливу: модель опор у різних контекстах взаємодії з боржником та третіми особами
  • Ефективний збір інформації за допомогою спеціальної системи уточнюючих та навідних питань
  • Непрямі та директивні підходи до впливу в поточній ситуації
  • Принципи психології впливу та переконання та їх адаптація до нового контексту
  • Маніпуляції з боку боржника та ефективна протидія їм
  • Мовні стратегії впливу та роботи з запереченнями та опором клієнта
  • Інтерпретаційні техніки у стратегії непрямого впливу
  • Принцип першого кроку: як м'яко стимулювати клієнта до виконання зобов'язань
  • Ефективна аргументація: принципи та практичні прийоми
  • Різноманітність аргументів та варіантів їх донесення залежно від типу боржника та термінів заборгованості
  • Формування та закріплення домовленостей та відповідальності клієнта-боржника
  • Практичний стрес-менеджмент у роботі фахівця зі стягнення
  • Як зберегти здоров'я та ефективність у своїй діяльності: принципи та прийоми, що перешкоджають професійному вигоранню

Інструктор:

Каменецький Станіслав Володимирович - бізнес-тренер, практичний психолог. Спеціалізується на адаптації та впровадженні психотехнологій впливу в сферу бізнес-комунікацій: переговори, продаж, управління, стягнення боргів. Має вищу юридичну і психологічну освіту. Вивчав Еріксоніський гіпноз і нейролінгвістичне програмування (НЛП) у провідних фахівців: Бетті Елліс Еріксон (США), Герман Делль (Мюнхен), К. Коваленок, А. Виноградов, Т. Гагин, С. Горін (Москва).

Брав активну участь у розвитку колекторського ринку України на його зорі становлення у 2006 році. За більш ніж 10-ти річний період роботи у сфері навчання стягнення проблемної заборгованості, накопичив великий досвід підготовки фахівців колекторських компаній і співробітників soft & hard collection в банківській сфері.

Проводить групові та індивідуальні тренінги розвитку лідерських якостей із застосуванням екстремальних видів спорту та активізацією позамежних можливостей людського організму. Автор публікацій та методичних розробок з використання спеціальних психотехнологій в галузі PR і реклами. Розробник серії тренінгів «Психотехнології в PR і рекламу» Займається управлінським консалтингом і коучингом керівників. Автор безлічі програм бізнес-тренінгів та тренінгів особистісного зростання.

Програма проводиться на платформі Zoom

Вартість участі

Вартість участі одного учасника складає 6 300 грн., в т.ч. ПДВ 1050 грн.

Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь за телефонами: (097) 411-64-40, (067) 235-09-23, (067) 466-13-45,  (093) 256-16-05, (044) 253-07-02

e-mail:   center@nctbpu.org.ua