І Щорічний Форум для комплаєнс-офіцерів ‘Практичний досвід впровадження політик та процедур в діяльність банків’ в м.Одеса

Перший Щорічний Форум для комплаєнс-офіцерів відбудеться в м. Одеса, в конференц-залі бізнес-готелю «MARLIN»

за підтримки 

Тривалість Форуму 22 - 24 вересня 2021 р.

Зверніть увагу на розширення складу доповідачів!

Звертаємо вашу увагу, що у відповідь на численні запити банків України та керуючись відповідною позицією генерального спонсора ПАТ «МТБ БАНК», термін дії пільгового періоду сплати реєстраційних внесків ПОДОВЖЕНО до початку Форуму! Встигніть скористатися можливістю взяти участь у Форумі.

11 червня 2018 р. Постановою Правління НБУ було затверджено Положення про організацію системи управління ризиками в банках та банківських групах. Протягом трьох років підрозділи комплаєнс поетапно впроваджували в діяльність своїх банків необхідні політики та процедури, зазначені в Положенні, з урахуванням механізмів  контролю відповідно до вимог  Постанови. Багато чого вже зроблено, тож настав час поділитись своїм досвідом та напрацюваннями. Саме ця ідея була взята за основу під час створення програми Форуму.            
Формат проведення Форуму:

У кожної секції є модератор, який виступить з короткою презентацією, а потім буде модерувати обговорення. Акцент заходу – на обміні досвідом та обговоренні практик різних банків.    

Запрошуємо:

  • Керівників та фахівців підрозділів комплаєнс
  • Керівників підрозділів управління ризиками
  • Керівників підрозділів внутрішнього аудиту
  • Керівників підрозділів внутрішнього контролю
  • Керівників юридичних підрозділів
  • Керівників служб безпеки

Звертаємо вашу увагу на те, що ми організовуємо  аудіо- та відео трансляцію заходу, тож у вас є можливість брати участь у форумі ОЧНО або онлайн! Зауважте, що навіть онлайн ви зі своїми колегами будете повноцінними учасниками форуму.

Попередня програма Форуму:

22 вересня, середа

  • Заїзд, розміщення та поселення учасників форуму.
  • 16.00 – 17.00 – Реєстрація учасників форуму
  • 17.00 – 18.30

Секція 1. Регуляторний комплаєнс, практичний досвід впровадження:

  1. Організації контролю за дотриманням норм законодавства, внутрішньобанківських документів та відповідних стандартів професійних об'єднань, дія яких поширюється на банк;
  2. Моніторингу змін у законодавстві;
  3. Оцінка впливу змін в законодавстві на процеси та процедури,
  4. Організації контролю за імплементацією відповідних змін у внутрішньобанківські документи.
  • 19.00 – 21.00 – Офіційний вітальний прийом учасників форуму

23 вересня, четвер

Секція 2. Ефективне управління конфліктом інтересів: вимоги регуляторів та приклади банків

  1. Інструменти для попередження конфлікту інтересів:
  2. Щорічне анкетування про конфлікти інтересів.
  3. Карта конфліктів інтересів
  4. Контроль за відсутністю конфлікту інтересів між керівниками банку та суб'єктом оціночної діяльності
  5. Управління конфліктами інтересів.

Секція 3. Внутрішні розслідування, шахрайство, роль комплаєнсу.

Інновації в anti-fraud технологіях

Секція 4. Управління комплаєнс-ризиком, інструменти та індикатори, які використовують банки

  1. Виявлення, вимірювання, моніторинг, контроль, звітування і надання рекомендацій щодо пом'якшення комплаєнс-ризику
  2. Основні та додаткові інструменти: Самооцінка, KRI, стрес-тестування, бази даних.
  3. Організація контролю за достовірністю фінансової та статистичної звітності;
  4. Види та формати навчань працівників банку з питань культури управління ризиками;
  5. Розмежування функцій управління комплаєнс-ризиком та операційним ризиком;
  6. Порядок обміну інформацією між учасниками процесу управління комплаєнс-ризиком, уключаючи види, форми і терміни подання інформації;
  7. Практичний досвід взаємодії банків з Національним банком, іншими регуляторними та контролюючими органами з питань дотримання вимог законодавства.

 24 вересня, п’ятниця

Секція 5. Оцінка комплаєнс-ризику у нових продуктах, значних змінах та кредитах пов'язаних із банком осіб; підходи та автоматизація

  1. Практичні підходи до визначення нових продуктів та значних змін.
  2. Підготовка висновків щодо комплаєнс-ризику у нових продуктах,  значних змінах та кредитах пов'язаних із банком осіб,
  3. Взаємодія підрозділів в процесі розробки та впровадження нових банківських продуктів.
  4. Автоматизовані рішення.
  5. Моніторинг впровадження нових продуктів та значних змін у діяльності банку відповідності вимогам законодавства та врахування рекомендацій.
  6. Приклади комплаєнс-ризику у нових продуктах, значних змінах та кредитах пов'язаних із банком осіб.

Секція 6. Управлінська звітність щодо комплаєнс-ризику: точна, повна, своєчасна

Секція 7. Практичні підходи до виконання підрозділами комплаєнс інших функцій

  1. Контроль за захистом персональних даних відповідно до законодавства України, а також вимог GDPR;
  2. Забезпечення контролю за комплаєнс-ризиком, що виникає у взаємовідносинах банку з клієнтами та контрагентами, практичний досвід;
  3. Участь підрозділу комплаєнс в управлінні проблемними активами;
  4. Дотриманням банком норм щодо визначення переліку пов'язаних з банком осіб і контроль за операціями з ними, роль підрозділу комплаєнс;
  5. Відповідність системи компенсацій та відшкодування, порядок взаємодії підрозділів банку у реалізації Політики винагород;
  6. Процедури притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників банку;
  7. Порядок взаємодії підрозділів Банку у дослідженні подій внутрішнього та зовнішнього шахрайства;
  8. Структура та підхід до підготовки висновків підрозділу комплаєнс банку про відповідність Плану відновлення діяльності вимогам законодавства;

Секція 8. Обговорення останніх змін та проектів змін в законодавстві, до чого комплаєнс має бути готовий

  1. Проект ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення питань організації корпоративного управління в банках та інших питань функціонування банківської системи»
  2. Проект Постанови НБУ від 30.06.2021 р. «Положення про організацію процесу оцінки достатності внутрішнього капіталу в банках України та банківських групах»

17.00 – 18.00 – Закриття форуму

 

Модератори секцій:

Христина Брухаль – Chief Compliance Officer (ССО), Директор Департаменту комплаєнс АТ «Кредобанк»

Володимир Гавлицький - Chief Compliance Officer (ССО), Директор Департаменту комплаєнс, член Правління АБ «Південний»

Любов Литовчак - Chief Compliance Officer (ССО), Директор Департаменту комплаєнс-контролю АТ «Піреус Банк МКБ»

Дмитро Бакуменко – Chief Compliance Officer (ССО) АТ «Укрексімбанк»

Ярослав Омельчук – Chief Compliance Officer (ССО) Начальник Служби комплаєнс, АТ «ТАСКОМБАНК» (TAS Group)

Віра Сердюк - Chief Compliance Officer (ССО) Начальник Управління комплаєнс АТ «Перший український міжнародний банк»

Олег Костенко - Начальник відділу контролю виконання норм комплаєнс-контролю АТ «Альфа Банк»

Тарас Зарівняк - Заступник директора департаменту комплаєнс – Начальник управління менеджменту фінансових злочинів АТ «Райффайзен Банк»

Михайло Шомін - Член Наглядової ради АТ «Банк Український капітал»

Перелік доповідачів буде доповнюватись! Слідкуйте за інформацією.

Якщо ви хочете виступити спікером чи модератором по якомусь питанню, звертайтесь до нас, щоб дізнатись умови. Ваш досвід точно буде цікавим та корисним!

Попередня реєстрація обов’язкова

Реєстраційний внесок (*ціни вказано без урахування ПДВ):

  • Очна участь: 9500 грн.
  • Онлайн участь: 7500 грн.

Місце проведення: Форум відбудеться в конференц-залі Бізнес-готелю «Marlin» за адресою: м.Одеса, Польський узвіз, 13.

Трансляція заходу проводиться на платформі Zoom (напередодні заходу буде проведено обов'язкове тестування під’єднання до платформи Zoom, а також аудіо і відео зв’язку).

Розміщення: Рекомендуємо розміщення в Бізнес-готелі «Marlin», м.Одеса, Польський узвіз, 13, https://www.marlin-hotel.com/uk/

Готель надає учасникам конференції знижку на проживання 20%. Звертайтесь до нас для бронювання номерів. ! Кількість номерів обмежена !

Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь за телефонами: (044) 253-07-02, (044) 253-04-57, (093) 256-16-05, (097) 411-64-40, (067) 235-09-23

e-mail:   center@nctbpu.org.ua