Поточний період розвитку економіки і, зокрема, фінансово-банківської системи, часто називають  "Ерою клієнта", що цілком зрозуміло: на перший план виходить клієнт і питання аналізу його глибинних потреб, залишаючи позаду етапи продукту, ціни, поліпшення процесів.

 Менеджмент сервісу дозволяє об'єднати у вигляді сервісної стратегії компанії два напрямки: індустріальний і сервісний. Якщо перший утримує в собі спрямованість на продукті, то другий - на процес; перший проявляється під час продажу, другий при взаємодії зі споживачем увесь час.

Разом зі зміною стилю управління менеджмент сервісу використовує сучасні технології, які дозволяють робити у тому числі математичний аналіз і прогнозування (індекси задоволеності клієнта; робота зі скаргами і швидке реагування на запити клієнта; аналіз поведінки споживачів і формування на основі цього аналізу рекомендацій керівництву), які у свою чергу дозволяють розробити стандарти сервісу банку.

Важливим моментом є необхідність врахування історичних цінностей і соціально-психологічних установок суспільства (ментальність населення, специфіка розвиненості тієї або іншої області бізнесу і багато що інше).

Сучасний менеджер як і раніше виступає центральною фігурою процесу управління. Але крім обов'язкових для нього професійних навичок має бути підтримка акціонерів банку, дотримання принципів єдиної стратегії сервісу персоналом банку.

Усі перераховані аспекти об'єднує в собі підхід управління бізнесом, який може бути визначений як менеджмент сервісу.

Кому рекомендовано

 

Мета програми

 

Програма тренінгу:

1. Історія сервісу.   

2. Сучасні технології та їх вплив на розвиток сервісної стратегії бізнесу.

3. Сучасна парадигма менеджменту клієнтоорієнтованої організації.

4. Сучасний клієнт 

5. Сервіс. Нововведення і принципи ХХI століття.          

6. Сервісна стратегія організації.       

7. Компоненти клієнтського досвіду, управління їм.     

8. Стандарти сервісу.       

9. Технології формування і управління лояльністю клієнтів.  

10. Якість як складовий елемент сервісної стратегії банку.      

 - цикл Деминга (PDCA), філософія усеосяжної концепції якості;

- спіраль Джурана (Company Wide Quality Control);

- трикутник Джойнера;

- концепція TQM (Total Quality Management);

- міжнародні стандарти якості.

11. Робота з персоналом.  

 12. Практичні ідеї сервісу.         

Інструктор:

ОЛЕКСІЙ АЛЄКСАНДРОВ - д.е.н., MBA, Керуючий партнер AB Solution Family Office (Luxembourg - Czech Republic - Estonia).

Професіональний банкір з більше ніж 25 річним досвідом роботи на ринках СЕЕ та СНГ на керівних посадах: Заступник Голови Правління, Керівник напрямків роздрібного бізнесу, Private Banking & Wealth Management, стратегічного розвитку. Працював в наступних банках: Expobank CZ a.s. (Прага, Чехія), Norvik Banka (Рига, Латвія), а також в українських – АТ «УкрСиббанк», АБ «Укргазбанк» та інших.   

Професор Бізнес Школи Міжнародний Інститут Менеджменту (MIM-Kyiv) (www.mim.kiev.ua)

Професор Baltic International Academy (Riga, Latvia) (www.bsa.edu.lv)

Старший науковий співробітник Інституту Системних Статистичних Досліджень, Кіїв, Україна (www.isss.com.ua)

Науковий консультант щомісячного ділового журналу Strategic Business Review Київ, Україна (www.sbr.in.ua)

Член Diplomatic Economic Club Riga, Latvia (www.dec.lv)

Учасники отримають Свідоцтва НЦПБПУ.

Вартість участі

Вартість участі одного учасника складає 7740 грн., в т.ч. ПДВ 1290 грн.

Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь за телефонами: (097) 411-64-40, (095) 212-32-42, (067) 235-09-23, (067) 466-13-45, (044) 253-07-02

e-mail:   center@nctbpu.org.ua