семінари для банкірів, тренінги для банкірів, навчання для банкірів
короткострокові програми навчання для банкірів







o













фінансово-банківський сектор

Календар семінарів

розклад безкоштовних тренінгів та презентацій
Національний центр підготовки банківських працівників України
(Ліцензія Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України №072588 від 10.09.2012р.)
 
 
ОРГАНІЗАЦІЯ ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ В БАНКАХ,
 
який відбудеться 20 – 22 березня 2019р
 
20 березня
    Поглиблений аналіз зовнішньоекономічних операцій клієнтів банку, виявлення індикаторів ризикових операцій.
    Ризик – орієнтовний підхід до аналізу операцій клієнтів. Виявлення клієнтів з ризиковою діяльністю
 
21 березня
    Проведення ідентифікації, верифікації та вивчення клієнтів:
    Проблемні питання виявлення та обслуговування «РЕР»
    Заходи удосконалення існуючих систем та процесів
 
22 березня
    Виявлення ознак «фіктивності» клієнтів.
    Реалізація механізму відмови в обслуговуванні клієнтів.
 
Зміст семінарів:
 
20 березня, середа
 
Поглиблений аналіз зовнішньоекономічних операцій клієнтів банку,
виявлення індикаторів ризикових операцій.
Ризик – орієнтовний підхід до аналізу операцій клієнтів.
Виявлення клієнтів з ризиковою діяльністю
 
 
І. Поглиблений аналіз зовнішньоекономічних операцій клієнтів банку, виявлення індикаторів ризикових операцій.
 
Зміст:
1. Законодавче регулювання питання, огляд змін нормативно-регуляторних вимог, внесених в 2019.
2. Організація процесу в банку, закріплення повноважень структурних підрозділів по виявленню індикаторів ризикових операцій.
3. Аналіз анкети клієнта, перевірка кінцевого бенефіціарного власника Клієнта, виявлення ознак номінальності власника.
4. Аналіз мети та суті операції клієнта, економічної діяльності клієнта.
5. Перевірка джерел походження коштів клієнта.
6. Виявлення контрагентів, зареєстрованих в ризикових країнах / ризикових банках, країні – агресорі.
7. Виявлення кінцевих бенефіціарних власників контрагента, аналіз резидентності.
    Наявність документального підтвердження.
    Верифікація інформації, наданої Клієнтом.
8. Підтвердження результатів аналізу з виявлення / відсутності індикаторів ризикових операцій.
 
Інструктор:
Головний фахівець управління фінансового моніторингу великого державного банку. Має більше ніж 5-річний досвід роботи на посаді Начальника управління аудиту операційних процесів Департаменту внутрішнього аудиту
 
ІІ. Ризик – орієнтовний підхід до аналізу операцій клієнтів. Виявлення клієнтів з ризиковою діяльністю
 
Зміст:
1. Ризик-орієнтований підхід у міжнародних документах.
2. Національні ризики України.
3. Ризик-орієнтований підхід в банківській системі України.
4. Аналіз та виявлення клієнтів з ризиковою діяльністю.
5. Відповідальність за невиконання вимог законодавства.
 
Інструктор:
Член Правління, відповідальний працівник з фінансового моніторингу банку з іноземним капіталом. Має більше 15 років досвіду роботи в банківській сфері. Близько 8 років працював на посаді члена Правління українського банку. Має великий досвід в сфері фінансового моніторингу та банківської безпеки.
 
 
21 березня, четвер
 
Проведення ідентифікації, верифікації та вивчення клієнтів:
Проблемні питання виявлення та обслуговування «РЕР».
Заходи удосконалення існуючих систем та процесів.
 
Блок І:
1. Нормативно правове забезпечення процесу ідентифікації.
2. Встановлення ділових стосунків з клієнтом.
    Нові можливості при використанні електронних засобів.
3. Порядок та строки уточнення інформації по клієнту.
4. Особливості ідентифікації при проведенні разових операцій.
5. Документальне оформлення процесу ідентифікації.
    Шляхи підтвердження вжитих заходів.
6. Виявлення, встановлення ділових відносин та обслуговування публічних діячів.
7. Відповідальність та наслідки за невиконання вимог законодавства.
 
Інструктор:
Член Правління, відповідальний працівник з фінансового моніторингу банку з іноземним капіталом. Має більше 15 років досвіду роботи в банківській сфері. Близько 8 років працював на посаді члена Правління українського банку. Має великий досвід в сфері фінансового моніторингу та банківської безпеки.
 
Блок ІІ:
1. Загальні принципи ідентифікації та верифікації.
    Розподіл обов’язків, визначення повноважень.
    Заходи щодо встановлення кінцевих бенефіціарних власників, вигодоодержувачів.
    Виявлення РЕР.
2. Вивчення клієнтів. Відкриті джерела інформації.
3. Класифікація клієнтів за групами ризику при встановленні ділових відносин (до початку проведення ними фінансових операцій). Додаткові документи.
4. Заходи удосконалення та автоматизації існуючих систем та процесів
 
Інструктор:
Заступник генерального директора з питань фінансового моніторингу Фінансової компанії. Має досвід роботи у сфері фінансового моніторингу та комплаєнс - більше 15 років, із них 13 років – на керівних посадах.
 
 
22 березня, п’ятниця
 
Виявлення ознак «фіктивності» клієнтів.
Реалізація механізму відмови в обслуговуванні клієнтів.
 
Зміст:
1.Методологічні основи необхідності виявлення ознак фіктивності в діяльності клієнтів.
 
2.Впровадження функції вивчення клієнта з урахуванням ризик-орієнтованого підходу на всіх етапах його залучення та обслуговування в банку.
 
3.Виявлення критеріїв «фіктивної / ризикової діяльності клієнтів» на етапі встановлення ділових відносин з клієнтами банку.
 
4.Формалізація порядку виявлення «фіктивних клієнтів» і аналіз профільного підрозділу ФМ.
 
5. Рекомендації щодо встановлення ділових відносин / подальшого обслуговування клієнта.
 
6.Вибір методики оцінки фінансового стану клієнтів для цілей фінансового моніторингу з урахуванням показників «ризиковості»:
- оцінка фінансового стану на етапі встановлення ділових відносин-один із способів виявлення «ризикових клієнтів», уточнення оцінки фінансового стану в процесі обслуговування;
- автоматизовані рішення оцінки та моніторингу фінансового стану клієнтів з т.з. ФМ.
 
7.Оцінка ризику клієнтів:
- оцінка при встановленні ділових відносин, моніторинг ступеня ризику на постійній основі, в т.ч. в рамках процедур виявлення ризикової діяльності;
- автоматизовані рішення моніторингу ризику клієнтів.
 
8.Вивчення діяльності клієнтів і виявлення критеріїв «фіктивності»: від відокремлених процесів - до комплексу заходів:
- аналіз діяльності клієнта фахівцями ФМ можливості відкритих джерел та спеціалізованих баз даних;
- ефективна взаємодія підрозділів банку при виявленні ризикової діяльності клієнтів;
- автоматизація процесів.
 
9.Огляд сценаріїв (схем) ризикової діяльності:
- визначення конкретних сценаріїв з урахуванням особливостей клієнтської бази і характеру операцій;
- навчання спеціалістів ФМ та фахівців з обслуговування клієнтів;
- автоматизовані рішення (в т.ч. на базі діючих програмних комплексів).
 
10.Відмова в обслуговуванні клієнта-практична реалізація Ст. 10 ЗУ «Про запобігання та протидію ...»
- правові основи;
- листування з клієнтами;
- інформування ГСФМУ.
 
Інструктор:
Начальник управління фінансового моніторингу банку, Член Правління – відповідальний працівник по фінансовому моніторингу. Стаж роботи в банківській системі - 20 років з них - 15-річний досвід роботи за напрямком «фінансовий моніторинг"; більше 7 років – за напрямком "Комплаєнс"
 
 
Місце проведення:
Захід відбудеться в НЦПБПУ за адресою: м.Київ, вул. М.Грушевського, 30/1, (Центральний будинок офіцерів ЗСУ).
 
Початок реєстрації о 9.30. Початок семінару – 10.00
 
Для довідок та подання заявок
на участь в семінарах: (044) 501 79 18, 253 07 02, 253 84 89, 253 04 57, 253 24 56
Факс/автовідповідач    (044) 253 02 33

e-mail: center@nctbpu.org.ua 




До списку семінарів



Всі матеріали, розміщені на цьому сайті, не підлягають подальшому відтворенню та/або розповсюдженню в будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу НЦПБПУ


семінари для банкірів
тренінги для банкірів