Cемінар-тренінг ‘Ведення переговорів з проблемними клієнтами-боржниками’ (дата проведення визначається)

Зниження доходів населення, валютні ризики, що реалізувалися, нестабільність банківської системи, перешкоджаючі законодавчі ініціативи - все, в комплексі, створює для служби стягненні нові виклики і підвищує вимоги до професіоналізму фахівця із стягнення боргів. 

Саме компетентність, поведінкова гнучкість і уміння знайти до кожного неплатника свій підхід є вирішальним чинником, який, дозволяє добитися своєчасних виплат з боку боржників. Оволодіння новими навичками, формує надійні внутрішні опори у фахівця, які дозволяють підвищити професійну самооцінку, психологічну стійкість і ефективність впливу на проблемного позичальника підвищуючи результативність стягнення. 

Цільова аудиторія:

  • кредитні менеджери,
  • співробітники служб економічної безпеки,
  • співробітники soft і hard - collection банків і колекторних компаній,
  • юристи 

Мета:

Засвоїти навички ведення переговорів, необхідні для успішного вирішення питань, пов'язаних з поверненням боргів.

 

В програмі тренінгу: 

  1. Вимоги до фахівця зі стягнення заборгованості в роботі зі складними клієнтами
  2. Концепція роботи зі складними клієнтами-боржниками: керівні принципи та переконання
  3. Системний підхід до побудови результативного психологічного впливу
  4. Відношення до боржника: "людина" - "клієнт" - "об'єкт дії"
  5. Боржник як система та об'єкт дії в структурі "вертикальних стосунків"
  6. Компоненти професійного іміджу парламентера: "не такий страшний вовк, як його малюють"
  7. Експансивність боржника vs правота колектора: чому сила в правді?
  8. Дія як "силова операція": швидкість, точність, сила дії
  9. Готовність та можливість застосування санкцій - "влада сили"
  10. Жорсткі переговори: ефективна структура переговорного процесу
  11. Види переговорних стратегій та їх використання у спілкуванні зі складними клієнтами - боржниками
  12. Експрес діагностика психологічного портрету боржників та вибір оптимальної стратегії переговорів
  13. Значення та сила "ні" в структурі ефективного переговорного процесу
  14. Професійна підготовка: розвідування щодо персони та її оточення
  15. Джерела збору, методи систематизації та аналізу інформації про боржника
  16. Віртуальний слід боржника: інтернет на службі у колектора
  17. Принцип "територіальності" у роботі з боржником
  18. Боржник як агресор або чому у колектора "слабка" позиція?
  19. Стратегія переговорів з боржником або коли win - win не працює
  20. "Ранговий потенціал" у переговорах: види та практика застосування
  21. Позитивні мотиви боржника: чому боржники думають, що "вигідно" не платити
  22. Комплексна робота з оточенням боржника: контактна доступність та ізоляція
  23. Внутрішні і зовнішні "опори" колектора та боржника
  24. Модель "опора" у переконанні боржника: як побудувати конструктивну розмову?
  25. Чого можна досягти "добрим словом" у переговорах з проблемним боржником
  26. "Кнут замість пряника" або коли позитивна мотивація не працює
  27. Жорстка розмова: директивні методи впливу
  28. Мовні стратегії непрямої та прямої дії
  29. Техніка вербального пригнічення та управління діалогом
  30. Робота з опором та відмовками боржника та третіх осіб
  31. Методика "м'якої конфронтації" та її використання для переконання боржника
  32. Пошук конструктивного рішення. Метод "Позитивних інтенцій"
  33. Невербальна практика домінування
  34. Ключові види психологічної дії: маніпуляція, атака, сугестія, пригнічення
  35. "Людина - проблема": як донести усю проблематику його ж положення боржникові
  36. "Повинен по - життю" або чому платити у будь-якому разі доведеться
  37. Метафори та колекторні історії: які "казки" розповідати боржникові?
  38. Дистанційна робота та особистий контакт: особливості підходів до дії
  39. Методи верифікації брехні. Невербальні та вербальні маркери
  40. Узяття зобов'язань, фіксація домовленостей та взяття відповідальності
  41. "На контролі" - профілактика подальших порушень виконання зобов'язань
  42. Робота з третіми особами: особливості впливу залежно від статі та віку
  43. Робота зі складним клієнтом-боржником по телефону
  44. Робота на виїзді: соло та групова робота. Рольовий розподіл та сценарії роботи
  45. Вибір адекватної психогеографії для проведення різних переговорів
  46. Боротьба зі стресом: "нічого особистого - це бізнес"
  47. Практичні прийоми психологічного захисту і відновлення колектора

Інструктор:

Каменецький Станіслав Володимирович - бізнес-тренер, практичний психолог. Спеціалізується на адаптації та впровадженні психотехнологій впливу в сферу бізнес-комунікацій: переговори, продаж, управління, стягнення боргів. Має вищу юридичну і психологічну освіту. Вивчав Еріксоніський гіпноз і нейролінгвістичне програмування (НЛП) у провідних фахівців: Бетті Елліс Еріксон (США), Герман Делль (Мюнхен), К. Коваленок, А. Виноградов, Т. Гагин, С. Горін (Москва). 

Брав активну участь у розвитку колекторського ринку України на його зорі становлення у 2006 році. За більш ніж 5-ти річний період роботи у сфері навчання стягнення проблемної заборгованості, накопичив великий досвід підготовки фахівців колекторських компаній і співробітників soft & hard collection в банківській сфері. 

Проводить групові та індивідуальні тренінги розвитку лідерських якостей із застосуванням екстремальних видів спорту та активізацією позамежних можливостей людського організму. Автор публікацій та методичних розробок з використання спеціальних психотехнологій в галузі PR і реклами. Розробник серії тренінгів «Психотехнології в PR і рекламу» Займається управлінським консалтингом і коучингом керівників. Автор безлічі програм бізнес-тренінгів та тренінгів особистісного зростання. 

 

Місце проведення:

Семінар-тренінг відбудеться в НЦПБПУ за адресою: м.Київ, вул. М.Грушевського, 30/1, (Центральний будинок офіцерів ЗСУ). 

Початок реєстрації о 9.30. Тривалість тренінгу з 10.00 до 17.15.

Увага! Кількість учасників в групі обмежена – до 20 осіб.

 

Для довідок та подання заявок

на участь в семінарах: (044) 501 79 18, 253 07 02, 253 84 89, 253 04 57, 253 24 56

Факс/автовідповідач    (044) 253 02 33

e-mail: center@nctbpu.org.ua