Lease accounting in a new way - IFRS 16. Lease

спільно з BDO Академія 

Тривалість вебінару з 11.00 до 17.00

Основною метою тренінгу є надання учасникам знань щодо практичних аспектів застосування стандарту МСФЗ/IFRS 16 та змін в обліку, що пов’язані з впровадженням нового стандарту. В першу чергу буде розглянуто істотні зміни в обліку, що стосуються орендарів, та загальні принципи, що передбачені стандартом: визнати орендне зобов'язання, визнати орендний актив, дисконтувати орендне зобов'язання і амортизувати орендний актив. Особлива увага приділена впливу COVID-19 на облік оренди.

В результаті проходження тренінгу учасники зможуть:

  • в найкоротші терміни усунути прогалини в знаннях і відточити навички практичного застосування IFRS 16 для більш якісної підготовки фінансової звітності;
  • застосовувати професійне судження для аналізу конкретних облікових ситуацій;
  • систематизувати знання вимог до підготовки і застосування нового стандарту IFRS 16, контролювати і оптимізувати процес впровадження IFRS 16 для свого підприємства;
  • оцінити ефект впливу нововведення на основні фінансові показники.

Цільова аудиторія:

  • бухгалтери,
  • фінансові аналітики,
  • керівники фінансових відділів,
  • аудитори

 Програма тренінгу:

  1. Вступ
    • Дата першого застосування
    • Сфера застосування
    • Комбінація договорів
    • Портфоліо підхід до врахування
    • Звільнення від визнання
  2. Ідентифікація договору оренди
    • Виділення компонентів договору і розподіл відшкодування на ними
    • Визначення оренди
      • Ідентифікований актив і суттєві права на заміну. Частини активів
      • Отримання практично всіх економічних вигід від використання активу
      • Право визначати спосіб використання
  1. Визначення терміну оренди
    • Термін, що не підлягає достроковому припиненню
    • Опціон на продовження договору
    • Опціон на припинення договору
    • Перегляд строку оренди
  2. Визнання та оцінка активу в формі права користування та зобов'язання по оренді
    • Фіксовані орендні платежі
    • Змінні орендні платежі
      • Змінні орендні платежі, що залежать від індексу або ставки
      • По-суті фіксовані платежі
      • Інші змінні орендні платежі
    • Інші види платежів (опціон на покупку, інші платежі, платежі, що залежать від курсу долара, платежі, що залежать від нормативної грошової оцінки землі)
    • ПДВ і оренда
  3. Визначення ставки дисконтування
  4. Подальша оцінка зобов'язання по оренді
    • Зміни в первісній оцінці терміну оренди або опціон на купівлю / розрив
    • Зміна майбутніх орендних платежів в результаті зміни індексу або ставки. Зміни оцінок гарантії ліквідаційної вартості
  5. Подальша оцінка активу в формі права користування
  6. Модифікації договорів оренди
    • Модифікації, що враховуються як окремий договір
    • Модифікації існуючого договору
      • Зменшення сфери застосування
      • Інші модифікації
  1. Подання оренди у фінансовій звітності (Звіт про фінансовий стан, Звіт про прибутки та збитки, Звіт про рух грошових коштів)
  2. Розкриття у фінансовій звітності
  3. Вплив IFRS 16 на фінансові коефіцієнти компанії
  4. Перехід на облік за IFRS 16
    • Методи переходу та їх порівняльний аналіз
    • Дозволені спрощення практичного характеру
  5. Специфічні питання обліку оренди, що не увійшли до плану
  6. Вплив COVID-19 на облік оренди

Програма семінару передбачає 22 приклади, 7 з яких містять обчислення, файли яких будуть передані слухачам.

Спікер:

Федір Ушаков – аудитор BDO в Україні,  АССА DipIFR (Rus.), СIPA (Європейська асоціація сертифікованих бухгалтерів), практикуючий аудитор сертифікат серії А. Член ФПБАУ (Федерації професійних бухгалтерів та аудиторів). Фахівець у сфері МСФО та Аудиту, досвід роботи більше 10 років. Останнім часом зосереджений над завданнями щодо перевірки впровадження великими компаніями IFRS 15 Дохід від договорів з клієнтами, IFRS 9 Фінансові інструменти та IFRS 16 Оренда для цілей виконання завдання з аудитів. Відповідно, має практичні знання щодо проблем впровадження нових стандартів крупним бізнесом в Україні.

 

Тривалість тренінгу з 11:00 до 17:00.

Формат проведення: дистанційно на платформі Microsoft Teams (посилання на захід буде відправлено напередодні дня проведення)

Вартість участі одного учасника складає 3402 грн. у т.ч. ПДВ 567 грн.

Попередня реєстрація обов’язкова 

Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь за телефонами: (044) 501-79-18, (044) 253-07-02, (093) 256-16-05, (097) 411-64-40, (067) 235-09-23

e-mail:   center@nctbpu.org.ua