Record keeping in banks: requirements and realities of today

Тривалість заходу з 10.00 до 13.00

Цільова аудиторія:

  • керівники та працівники підрозділів діловодства та архіву;
  • керівники та працівники підрозділів методології;
  • керівники та працівники підрозділів комплаєнс. 

План практикуму: 

  1. Нормативно-правова база, що регламентує ведення діловодства та архівної справи. 
  1. Організація роботи підрозділу діловодства.
    • Організаційні документи, що регламентують роботу підрозділу діловодства: положення про службу діловодства, посадові інструкції працівників, кваліфікаційні вимоги до працівників служби діловодства).
    • Структура та чисельність працівників підрозділу діловодства. Взаємодія з іншими структурними підрозділами. 
  1. Організація ефективного документообігу.
    • Внутрішні документи, що регламентують ведення діловодства: Інструкція з діловодства, Порядок документообігу, Інструкція з архівних операцій, технологічні карти.
    • Вибір оптимальної форми організації роботи з документами і документообігу: централізована, децентралізована, змішана форми організації. 
  1. Електронний документообіг.
    • Організація електронного документообігу. Документообіг в електронному вигляді. Автоматизація процесів документаційного забезпечення у Банку: реалізація життєвого циклу документа.
    • Робота з електронними документами: створення, погодження, реєстрація, підписання. Виправлення помилок в електронних документах (обмін досвідом).
    • Системи електронної взаємодії: досвід впровадження та роль підрозділу діловодства у реалізації (обмін досвідом). 
  1. Електронний архів: вимоги та реалії сьогодення.
    • Електронний архів: організація зберігання електронних документів та їх підготовка до передавання на архівне зберігання (обмін досвідом).
    • Порядок приймання-передавання електронних документів на постійне зберігання: міф чи реальність.
    • Знищення документів в електронному вигляді (обмін досвідом).
    • Вимоги до зберігання документів з паперовими носіями відповідно до міжнародних норм згідно з ДСТУ 8889:2019 "Документи з паперовими носіями". Правила зберігання Національного архівного фонду. Технічні вимоги» (набуває чинності з 01 жовтня 2020 року).

Інструктор:

Яковченко Валентина Григорівна – начальник Управління документаційного забезпечення АТ «ТАСКОМБАНК», має досвід роботи в банках 13 років на посадах: начальник відділу діловодства та контролю ПАТ «БАНК «ЮНІСОН», начальник  сектору методичної роботи відділу документаційного забезпечення ВАТ «ВТБ БАНК». Має досвід організації діловодства в банку з «нуля», впровадження систем електронного документообігу, написання профільних статей у журналах, співавторства навчальних посібників.

  

Попередня реєстрація обов’язкова

Тривалість вебінару: 30 вересня та 1 жовтня з 10:00 до 13:00.

Вебінар проводиться на платформі Zoom (За два дні до початку буде проведено обов'язкове тестування під’єднання до платформи Zoom, а також аудіо і відео зв’язку)

Дізнавайтеся вартість участі та реєструйтесь за телефонами: (093) 256-16-05, (097) 411-64-40, (097) 174-87-02, (067) 235-09-23

e-mail:   center@nctbpu.org.ua